Start IVF jan/ febr 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door gillian2009, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Geweldig liz! Nu hopen dat ie blijft plakken! Super hoor! O nee 25 kg? Vanzelf of ging je meer eten? Ik ben echt vang om aan te komen.@ Amy, hoorde van veel mensen dat ze mega veel aankwamen na alle hormonen vandaar. Mijn hele koelkast ligt vol spuiten. Ik ga maar gewoon beginnen. We zien wel.bij mijn eerste zwangerschap had ik er 20 kg aan en dat was er weer af. Pff

2. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Zo 25 kg is idd best veel Liz.

Hè Amy kan me wel voorstellen dat je toch soort van blij was om ongi te worden. Kun je eindelijk beginnen. Ik kan ook niet wachten. Helaas komt mijn ongi pas rond 12 jan.

Ik ga voor de duimen Liz:) ik vind die med ook wel confronterend. Maar als het werkt. Heb hiervoor alleen clomid geslikt en bij IUI pregnyl gespoten. De neusspray heb ik nog nooit eerder gebruikt. Maar vind wel fijn dat neusspray is ipv nog meer injecties. Heb verder gelukkig geen angsten voor naalden. :)

3. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Elphaba wat zit er in die neusspray dan? Nog nooit van gehoord....

4. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja heel erg die 25kg helemaal omdat ik heel mijn leven 75kg heb gewogen en ineens op mijn 25ste ofzo heel erg zwaar werd. Ik ben overigens wel 1.96cm lang dus ik kan het nog enigsinds kwijt maar vond het echt dramatisch. En nee ik at gewoon hetzelfde als altijd. Het was voor mij de grootste twijfel om aan IVF te beginnen omdat ik eerst aan de Lucrin moest. Gelukkig had ik dat effect nu dus niet.

5. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Kan me voorstellen. Is niet niks 25 kg erbij. Ik ben maar een kleintje dus dam zou ik door het leven rollen denk ik

6. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

31 okt 2013
    2.247
    537
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Weet niet pcies wat erin zat. Heet in ieder geval synarel geloof ik.

Kan me idd voorstellen dat je dan twijfelde liz om met ivf te beginnen

7. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    hoi allemaal,

jeetje heb even bij gelezen. wat is er veel gebeurt zeg. ik wens jullie allemaal ook veel succes.

ik heb even een hele drukke periode gehad en daardoor weinig tijd gehad om te lezen en te schrijven. en ook even om er even niet te veel mee bezig te zijn.

maar ik ben inmiddels op 4 dec ook begonnen met de decapeptyl. en maandag mag ik met de puregon beginnen. en dan op 31 december de eerste echo.

het spuiten valt mij nog een maar de bijwerking van moe zijn dat vindt ik erger. maar ja nog even vol houden. ik zeg maar tegen me zelf we weten waar voor we het doen.

iedereen heel veel succes en alvast fijne kerstdagen

8. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Succes Lizet!Volhouden inderdaad, ik heb ook mega veel last gehad van bijwerkingen. Hopen dat het allemaal de moeite waard is maar niet geschoten altijd mis? (of in ons geval niet gespoten ;) )

9. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Haha niet gespoten altijd mis :)
    Een goeie. Ik ben echt aan het aftellen. Zie er enorm tegenop maar het is voor hèt goede doel. Op fb zie je allemaal zwangeren die hun buik showen. Pfff moeilijk. Lizinlonden jij zit nu aan de toverballen? Puregon bolletjes ? Hoe ervaar je dat? En hoe voel je je nu? Merk je ook iets vd terugplaatsing?

En jij lizet, succes met stap 2. Fijne dagen ook alvast allemaal.

10. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    He Gillian,

Waar kijk je precies tegen op, het spuiten? Of inderdaad die bijwerkingen? Snap het wel hoor het vergt ontzettend veel van je lichaam. En inderdaad vandaag weer iemand op FB bevallen (nou ja in het ziekenhuis maar je snapt hem:p) ik heb er normaal niet zo veel moeite mee eigenlijk maar omdat ik zelf nu wat onzeker ben.

Ik voel helemaal niks:(:$ Ik heb eigenlijk best veel energie voor mijn doen en ben onwijs vrolijk. Pijnlijke borsten heb ik ook niet meer:( Ergens kan ik mij daar wel druk om maken maar je weet het toch niet dus probeer ik die zorgen maar los te laten. Ik zou alleen inmiddels wel eens graag in bad willen, nooit geweten dat dat is afgeraden:x

11. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Oh liz mag je niet in bad? De hitte zal wel slecht zijn? Ik weet t niet naarmate het dichterbij komt en we voor het eggie gaan zeg maar ben ik gewoon bang voor het onwetende. Of je aankomt.hoe je reageert, hoe de punctie is,of het lukt. . Ben altijd redelijk relaxt geweest want ik heb al een kind en ben super gezegend en blij dat we haar mochten krijgen maar wist niet dat het verlangen naar een tweede ook zo groot kon zijn.daarbij heb ik een guppie die vaak vraagt naar een broertje of zusje en zelfs asociale mensen die gewoon allemaal dingen vragen over waar je tweede blijft. Misschien gaat het beter als ik begonnen ben en er niet tegenaan hik.gewoon de trein opstappen...fijn lizinlonden dat je niet veel last hebt.hoop echt dat je kleintje blijft plakken.

12. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja ik denk (spreek vooral voor mijzelf) dat de meeste kinderloze vrouwen vaak denken ach jij hebt al een kindje. Maar ik heb door dit forum de laatste paar maanden wel meegekregen dat het voor een tweede kindje net zo sterk kan zijn. Heftig hoor al begrijp ik wel dat je gevoel of je gezin compleet is of niet heel sterk kan zijn. Persoonlijk hoop ik niet op die gevoelens als het ons lukt om een kindje te mogen ontvangen! hahaha....Ik vind het een ontzettend ingrijpend proces allemaal. Ik begrijp ook best dat je er tegen op kijkt hoor. Gewoon heel erg dat einddoel in je hoofd houden!!! Zelf werk ik niet meer (buiten mijn webwinkel) dus ik heb ook de tijd en rust om mij te focussen op de IVF maar met een kleine erbij lijkt me dat echt een opgave! Wel leuk dat die van jou een brusje vraagt. Het is je gegund

13. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Lief van je liz. Hoop voor jou ook een kleintje. Ik werk en Dan de kleine erbij.het is soms even puzzelen.het gaat ons gewoon lukken! Wanneer is je testdag?

14. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Dames hoe is het? Liz ben super benieuwd.....fijne kerst (gehad)?

15. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Hé Gillian,

Ik heb niet veel gedaan tot nu toe mijn vriend moet alle avonden werken (horeca) en mijn familie woont in Frankrijk. Vandaag naar de schoonfamilie en morgen naar vriendinnen. Kerstavond overigens ook met vriendinnen doorgebracht. Heel gezellig en goede afleiding. Morgen laatste dag bolletjes doen dus begin ook wel zenuwachtig te worden. Nog geen ongesteldheid in zicht maar ook geen zwangerschaps symptomen.....

Hoe was jou kerst tot nu toe? Gezellige dingen gedaan?

16. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Ja we hebben het rustig aangedaan en nd film geweest enzo.Super spannend liz.Hoop t zo voor je.laatste keer bolletjes morgen. Moet je die 2 weken? Is dan morgen of overmorgen je nod?

17. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Morgen laatste bolletjes inderdaad. Ik weet niet precies hoe het werkt iedereen zegt iets anders. Volgens het ziekenhuis moet ik de 30ste testen. Heb het vandaag al gedaan maar die was zo wit als het kan zijn:( terwijl ik zoooo moe ben ik dacht als ik mij zo voel dan moet er vast al 'iets' te zien zijn maar goed ben dus erg vroeg. Heb ook al gelezen dat je met een verse tp later kan testen dan een cryo? Ik weet het niet hoor maar nu nog niets dus......

18. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Oh balen vd witte test. Misschien echt te vroeg? Ik heb er nog helemaal geen verstand van.bij mijn twee zwangerschappen testte ik pas 4 dagen na nod.zenuwslopend zeg!
    Mijn ei is gister gesprongen.Super raar omdat we niks mochten doen dus eigenlijk deze maand zomaar lieten gaan....apart

19. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    @gillian, ik herken je gevoel... Hier aan de pil, dus helemaal geen ei... Zou hem anders woensdag hebben... Oudjaarsbaby had het dan kunnnen zijn, hihi... Maar op naar 2015!!

20. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja zeker raar een soort van onbenut...waarom mocht je er niks mee doen dan?

Lag een brief van het EMC op de mat dat maar 1 embryo goed genoeg was voor de vriezer. Vind ik heel erg deprimerend van de 5!!!!! Behoorlijk verdrietig van zelfs al zouden we ze nu niet nodig hebben dan wel op de lange termijn :(

Deel Deze Pagina