Start IVF jan/ febr 2015

Discussie in 'MMM clubs' gestart door gillian2009, 10 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Jee liz dat is zeker erg. Je hoopt dat je zoveel mogelijk kan invriezen en dan is dit zeker een zware domper.sterkte. Dat is geen leuk nieuws. Waren ze niet goed gedeeld?
    Ik begin donderdag met spuiten en over twee weken menstruatie om de boel te zuiveren zeg maar en dan aan de gonal voor eirijping. Mag dus nu niet zwanger worden dus moest dit ei laten gaan.

2. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wauww, ik ga meedoen aan een onderzoek van het Erasmus! Slimmer zwanger, het is een coaching programma!! Misschien ook wat voor jullie om mee te doen?

Liz, wat onwijs erg van je eitjes :( ik snap echt niet hoe dat kan!!!!!!

3. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    @Amy ik doe er al aan mee maar je krijgt 1 keer per week een sms of mail met een recept voor een gezonde maaltijd (van de Allerhande) en verder prikken ze bloed om te kijken hoe het zit met je foliumzuur en vitamine en vragen ze je hoe je dat inneemt. Verder zo af en toe een bericht of je geen alcohol drinkt. Er is echt geen sprake van coaching helaas ik vind er echt niets aan. Als je die dingen al niet doet dan is dat toch al niet heel logisch (persoonlijke mening hoor) Ik vond het heel jammer dat dit alles is in ieder geval had er veeeeel meer van verwacht.

Verder vandaag weer negatief getest. Heel erg frustrerend. Nu maar even niet meer en kijken of ik ongesteld word.

4. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Wat jammer dat het onderzoek dan zo simpel is... en ik doe geen boodschappen bij de Albert Hein...

Op hoeveel dagen na TP zit je vandaag? En gebruik je nog utrogestan?

5. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Nou misschien kun je ze ook ergens anders kopen hoor die boodschapjes maar ik ontdekte bij toeval dat de recepten rechtstreeks uit de Allerhande kwamen en dat vind ik zo knullig. Plus van een recept hier en daar ga je niet ineens gezonder leven.
    Gelukkig deed ik dat al hoor uit vrije wil haha.

Utro heb ik t/m de 27 gebruikt en nu zit ik 13 dagen na TP het kan dus nog steeds en heb begrepen dat het vroeg is voor een verse TP maar is wel de datum die ik van het EMC mee kreeg. Ergens denk ik dat het wel gelukt is want ik voel mij 'anders' dus wacht het nog even af en laat de wijntjes en kaasjes nog even staan!

Heb je van de week een info avond gehad Amy?

6. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Oehhhh spannend!! Ik blijf duimen!!

Nee, ik las er gisteren over in de uitgerekend jij. Toen heb ik een mailtje gestuurd en vanmorgen belde ze om het uit te leggen. Ik hoef niet naar het EMC te komen. Bloed kunnen ze komen prikken op mijn werk. Er schijnen wel 2 groepen te zijn. Ééntje minder gecoacht en eentje meer... Maar je weet niet in welke groep je wordt ingedeeld. Ach, baat het niet, dacht schaadt het niet. En ik heb nog wel één super super super slechte gewoonte, ik schaam me dood, maar ik rook :( ik stop definitief per 1 januari!

7. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ja klopt Amy dat is ook waar en wij hadden precies dezelfde instelling hoor kan geen kwaad en inderdaad schijnt er ook een groep te zijn met meer coaching! En je hoeft je nergens voor te schamen hoor ik rookte ook de afgelopen 10 jaar. Ik ben wel gestopt zodra we aan het traject gingen beginnen en heb er geen minuut last van gehad. Gewoon je doel voor ogen houden.

8. Amy1987

Amy1987 Fanatiek lid

25 mrt 2014
    1.421
    1
    36
    NULL
    NULL
    Ik heb het al een paar keer geprobeerd tijdens de IUI behandelingen, maar nu met IVF is het gevoel dat het echt moet veel sterker. Dus met mezelf afgesproken dat het tot en met oud en nieuw mag en daarna klaar! Heb nog wel hele lichte nicotine pleisters in de kast staan, mocht het nodig zijn..

9. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Mag ik mij hier ook aansluiten.
    Zullen (normaal gezien) in januari een terugplaatsing krijgen.
    Gaan voor een Brusje, eerste kindje is intussen 20 maanden.

Hebben nog cryo's dus die zullen eerst gebruikt worden. Hopelijk zit er daar een goeike tussen ;).

Heel veel succes iedereen.

10. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    werk als verzorgende in de thuiszorg
    weert
    Lizinlondon spannend zeg. Heel veel succes.
    Amy jij ook heel veel succes en ook met stoppen met roken.
    Ik heb woensdag de echo. Ik vind het best spannend aan het worden. Ik blijf best moe. Maar ik pak wel de tijd om te rusten. En heb de laatste paar dagen wat last onder in de buik. Dus benieuwd wat er allemaal groeit.
    Ik wens iedereen heel veel succes en hoop dat voor ons alle 2015 een vruchtbare jaar wordt

11. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Tuurlijk Fabace wat spannend! Heerlijk dat je al een kleine hebt daar ben je vast ook druk mee. Dat lijkt me lastig te combineren met dat ivf traject maar gelukkig heb je nog cryo's en kun je dus lekker beginnen.

Lizet ook al zo spannend fijn hoor lijkt me ook een zekerder gevoel geven zo'n echo! En goed dat je je rust pakt.

Amy ja ik denk wel dat je je kansen sterk vergroot als je stopt met roken. Het is even een drempel maar het is het zeker waard.

Gillian ik weet het niet we kregen alleen een brief met een mededeling dat er 1 embryo was ingevroren terwijl ze bij de TP zeiden dat we er 5 hadden. Maar ik ga er inderdaad van uit dat ze niet goed zijn verder gedeeld.

12. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Fabace welkom! Fijn datje cryos hebt.hopelijk zit er een goeie tussen idd
    Lizet ben benieuwd...
    Amy,roken en stoppen.heel moeilijk maar zeker haalbaar. Ben twee jaar voordat ik zwanger wilde worden van de eerste gestopt. Het is voor een goed doel.hoop dat jet je lukt.
    Liz nog niks? Vandaag je dag hè? Poeh echt zenuwslopend.

13. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    O halen jullie voordat je decapeptyl zet,deze van te voren een tijdje uit koelkast om minder koud en pijnlijk te prikken of hup rechtstreeks van de koelkast je buik in? Pregnyl moest wel altijd een half uur van te voren de koelkast uit bij de iui's.

14. Lizinlondon

Lizinlondon Fanatiek lid

24 apr 2014
    1.079
    2
    36
    Vrouw
    Rotterdam
    Ik heb geen idee of dit nu iets is of niet???? Heel erg vaag lijkt er iets te zien maar moet je goed turen Bekijk bijlage 436137

15. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Als ik Tuur zie ik heel mss iets maar de foto kan ik niet vergroten en zie het dus niet heel goed. Heb je een foto van dichterbij? Super spannend.morgen of overmorgen mss een duidelijke streep. Pffff je kunt zeker aan niks anders meer denken hè?

16. Fabace

Fabace Bekend lid

18 jan 2011
    675
    0
    16
    Lizet, succes met de echo vandaag.

Lizinlondon, met de kleine rakker ons handen vol, vraag mij soms wel af hoe ik het ga doen op dag van terugplaatsing. Hem bv niet heffen is gewoon niet mogelijk.
    Zie mss ook wel iets. Vandaag een nieuwe test gedaan?

17. gillian2009

gillian2009 Bekend lid

10 feb 2009
    727
    0
    0
    Allemaal een heel mooi, gelukkig, gezond en vooral vruchtbaar 2015 toegewenst!
    Lizet hoe was je echo?
    Liz weet je al meer?

18. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    weert
    er waren er 3 links te zijn en 1 kleintje rechts. ze vonden het niet echt veel. moet morgen terug. dan wordt verder gekeken of ze door willen gaan of niet en dan eventueel iui misschien

19. Poefie

Poefie Lid

28 dec 2014
    85
    0
    6
    NULL
    NULL
    Hai allemaal,

Ik wil me ook graag aansluiten. Ik schets even kort onze situatie.
    Ik ben 29, en al jaren samen met de man van m'n leven. Mei 2013 beslisten we voor een eerste kindje te gaan. Ondertussen zijn we een operatie voor graad 4 endometriose met verwijdering van verschillende cysten en zo goed mogelijk losmaken van alle vergroeiingen verder. Ik heb net 3 maanden decapeptyl gespoten en ben afgelopen zaterdag begonnen met Menopur spuitjes voor onze eerste IVF poging. Maandag heb ik de eerste echo. Voorlopig heb ik nergens last van, maar ik vind het wel erg spannend allemaal!

Iedereen veel succes!

Lizet: we lopen dus bijna gelijk! Hopelijk zijn er tegen morgen nog wat eitjes bijgegroeid. Een inhaalbeweging!
    Liz: al nieuws?

20. lizet78

lizet78 Actief lid

16 feb 2014
    198
    0
    0
    weert
    Welkom poefie

vandaag tweede echo gehad. Ivf gaat Door. Dinsdag de punctie en als er goede zijn vrijdag de terugplaatsen. Nu wordt het echt spannend

Deel Deze Pagina