hallo.. ik weet niet of er een forum is waarbij ik me kan aansluiten. vandaar hier mn berichtje. vorig jaar Juli is ons zoontje geboren. na 2,5 van onderzoeken en 1 behandeling is hij geboren. we hebben een icsi behandeling gehad. daarvan zijn er 2 cryo's goed genoeg voor invriezen. nu is hij 15 maanden en gaan voor een broertje of zusje. en we zijn begonnen inmiddels ongeveer 3 weken geleden. progynova 2 keer per dag innemen..en sinds vorig weekend is daar utrogestan bijgekomen. gisteren de terugplaatsing gehad. een mooie 8 cellige embryo. nu dus in de verschrikkelijke lange wachtweken...oh weer zo spannend allemaal!
Hoi Carlaaa, Zie dat hier nog niet op gereageerd is.... Wij zitten hier in het zelfde schuitje, vanaf gisteren weer de wachtweken in. Ons zoontje is inmiddels bijna 2. Ook 2,5 jaar in de mmm gezeten, eerste ICSI raak. Hoe is het bij jou gegaan?? Hoop goed nieuws?
Hoi meiden, ik heb afgelopen maandag een cryo tp gehad. Het is de laatste van poging 1. Er zijn drie tp mislukt. We hebben een zoontje van bijna 3 en toen op de natuurlijke wijze zwanger geworden. Nu alweer bijna 2 jaar verder . Erg he die wachtweken. Succes meiden.
Ook ik zit sinds gister met een mooie cryo in me buik te wachten tot ik mag testen.. Heb wel dar me hele buik gevoelig en opgezet is. Hebben jullie dit ook? Weet het niet meer fan me vorige terugplaatsingen,das ook al een tijd terug..
Lieve, ik voel echt van alles, misselijk, lage rugpijn, buikpijn. Maar ieder keer houdt mijn lichaam me voor de gek, denk ik dat het raak is en toch weer ongi . Hoop deze keer op meer geluk. Wanneer ga jij testen?
Ja, erg hè dat je steeds van alles voelt.. Ik mag volgende week donderdag testen. Cryo was vijf dagen oud bij terugplaatsing. En jij?
Ik heb tp in eigen cyclus. 5 dagen na de eisprong heb ik de tp gekregen. Houdt dat in dat de cryo 5 dagen oud is? Hebben ze niet verteld. Ik heb zondag of dinsdag mijn nod, (soms 26 dan weer 28 dagen). Ik had een 11 cellige cryo, maar lees hiervaak alleen maar hele goede, blasto's. Hoeveel cellig was jou cryo? Ik ga denk ik maandag testen als ik nog niet ongi ben geworden.
Hoi dames, Pfff, pas de 3e dag na terugplaatsing en vind het nu al verschrikkelijk. Zit me al gek te maken dat ik (nog) niks voel, heb alleen het idee dat mn buik wat opgezet is, verder niks. Wat natuurlijk ook nog helemaal niet kan... Daarbij weet ik nog van de vorige keer, toen het wel raak was, dat ik toen eigenlijk ook niks voelde, maar goed. Onszelf gek maken, zijn we goed in, toch? Ik mag vrijdag de 21e testen, ook een (mooie) blasto van 5 dagen oud. als je 5 dagen na de eisprong de tp hebt gekregen, houdt dat idd in dat je cryo 5 dagen oud is, maar dan is dat toch ook een blasto? Weet ik eigenlijk (bijna) zeker.
Hallo dames. Vandaag zkh gebeld om door te geven dat menstruatie er is, kuurtje provera voor gehad. 24 nov echo dag 11 van de cyclus.. Spannend weer.. Maar wij zitten gedeeltelijk bij t VU en horen pas op moment dat ik er klaar voor ben of er een plek is.. Geschiedenis lees je hier onder, 4 terug plaatsingen en 3 vroege miskramen.. zwanger worden is het probleem dus niet.
Hey meiden, Spannend allemaal voor jullie, de cryo al binnenboord! Wij gaan ook voor de cryo tp en heb 28 november de uitgangsecho. Ook in het VU. Tess wanneer hoor jij dan of er plek is? Gaan we dan niet ongeveer gelijk op? Ik start dan ongeveer met medicijnen en naar verwachting half december de tp
Dan gaan we gelijk op Willeke.. Ik hoor het pas wanneer ze t vu bellen dat ik er klaar voor ben zeg maar , als m'n ei groot genoeg is en ik pregnyl krijg.. Stom hè Maarja ze werken samen met meerdere ziekenhuizen en per ziekenhuis mogen ze er dan 2 door laten is mij verteld
Hoi dames! Wat spannend allemaal he? Ik heb ook een zoontje van bijna 20 maand en zijn nu bezig voor een tweede. Bij de eerste cryo tp ben ik zwanger geraakt en dit is helaas tot een miskraam met curretage uitgelopen bij 10 weken. Nu sinds gisteren weer de eerste cryo na de mk binnenboord, deze cryo was ook 5 dagen en aantal cellen ontelbaar (blasto). Tot nu toe 1 verse tp gehad waarvan niet zwanger en 2 maal een cryo tp waaruit onze zoon en een miskraam. Dus beide cryo's zwanger, de zenuwen beginnen dan ook nu al toe te slaan pffff. Allemaal maar hopen op een roze wolk de komende 2 weken 😀
Nicky, zeker spannend zeg! Wel erg rot van je mk en curettage Wat mij wel vertrouwen geeft is dat je dus wel 2 x zwanger bent geworden van je cryos! (En niet van de verse tp) Ik dacht nl, als het van de verse tp al niet lukt, fan lukt een cryo zeker niet! Maar dat is dus zeker niet gezegd! Wel fijn die gedachte en dat jij daar het levende voorbeeld van bent! Hopelijk nu weer! Tess, Jeetje dat is ook wat? Ben helemaal 'klaargestoomd' en dan gaat het misschien alsnog niet door! Hopelijk is het lekker rustig in het VU bij ons is het wel gegarandeerd nu. (Mits alles goed ontdooid natuurlijk) Kijk er echt naar uit weer te beginnen!
Willeke, ben inderdaad van beide cryo's zwanger geraakt. Ik lees over het algemeen ook meer succesverhalen over cryo's dan van verse emmy's. Hopelijk deze keer ook raak.
Crienatje, zo herkenbaar. Word er ook zo ongeduldig en onzeker van/door . Willeke fijn dat je binnenkort weer een tp krijgt. Spannende week meiden.
Hier nog een cryo succes verhaal, verse terugplaatsing niet zwanger geraakt en van de eerste cryo wel van onze zoon. Heb nu dus stiekem best grote hoop.. Iedereen succes met wachten! Ik vind het nu al erg lastig...
Nicky, je lichaam kan de innesteling blijkbaar wel goed aan. Wel heftig dat het met 10 weken mis was gegaan. Hopen dat deze cryo gewoon 40 weken blijft plakken. Goed om te lezen dat de cryo's veel succes geven dacht eigenlijk hetzelfde als Willeke! Op onze cryo's Vandaag gelukkig afleiding door de Sint. Wij gaan zo naar Gouda. Hoop dat we wat kunnen zien, zal wel mega druk zijn!
Ja vind ik ook echt wel een fijne gedachte. Je moet ergens ook je hoop uit putten toch? Anders vind ik het allemaal lastig hoor! Ik doe trouwens ook acupunctuur deze tp. Ben er een paar weken geleden mee begonnen en vind het erg prettig. Ik krijg de tp in kunstmatige cyclus, en jullie?
Cryo's geven zeker kans meiden! Ken meer dames met cryo baby's dan verse tp... Hoop voor ons allemaal t zelfde!!!! Alleen zo stom dat bij ons pas bekeken word op t laatst of er plek is.
Hoi meiden, Hoe gaat het met iedereen? Voor degene in de wachtweken, nog vol te houden? Ik heb vandaag mijn nod, nog geen bloed, maar wel een negatieve test. Vandaag 6 dagen na de tp. Hopenlijk kan het nog alle kanten op. Afwachten weer..