Start IVF of ISCI

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Ingrid1979, Apr 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sinja

Sinja Fanatiek lid

Feb 4, 2007
    1,910
    0
    36
    Utrecht/Gelderland
    Wow, gaaf Ingrid! Van harte gefeliciteerd!!!!!!! Echt een leuk idee!

Hypo hoe was het vandaag bij jou in het ziekenhuis???

Wij hadden ook geen keuze in dna onderzoek wel of niet. Ze zeiden tegen ons dat als de man minder dan 1 miljoen zaadcellen heeft er altijd een dna- en chromosomenonderzoek gedaan wordt.

2. Linda

Linda VIP lid

Sep 24, 2006
    7,819
    0
    36
    Gelderland
    Ingrid van harte gefeliciteerd, ik kan je nu uit ervaring zeggen dat je nu ook een hele leuke tijd tegemoet gaat!

3. hypo

hypo Fanatiek lid

Oct 28, 2008
    1,940
    0
    0
    Hey dames!

Ingrid; wat ontzettend leuk! En hoe origineel zeg!!!!! Ik en het met Linda eens; trouwen is gewoon super leuk!!!

Zaadonderzoek in Nijmegen was net zo slecht als de vorige. We kunnen ons direct aanmelden voor ICSI als we willen. We doen het echter rustig aan....eerst maar eens op vakantie straks (anders kunnen we alles afzeggen; ik werk in het onderwijs dus kan ook niet even een ander moment plannen) en dan in september/oktober melden we ons aan. Voor die tijd (dus ergens in augustus) hebben we de info-avond en prikinstructie. Er is geen wachtlijst. Aangezien we nog een aantal maanden wachten heb ik vandaag nog een HSG gehad. Dat verhoogt de kans voor die maanden nog even. Alles was gelukkig goed; de eileiders lopen goed door! We doen geen dna-onderzoek; gelukkig laten ze die keuze vrij. Misschien dat we t op een later moment nog wel willen, maar nu even niet.
    Nu hebben we even rust, tanken we bij in de vakantie en gaan we even genieten van elkaar!

xxx hypo

4. Ingrid1979

Ingrid1979 Bekend lid

Feb 3, 2009
    887
    0
    0
    Horst aan de Maas
    Heej Meiden,

Sinja, Linda en Hypo, bedankt voor de felicitaties! Het gaat zeker een geweldige tijd worden..........maar hoop toch dat ik met een dikke buik volgend jaar het ja woord geef aan mijn vriend! Zou het ideale plaatje helemaal afmaken!!!

Hypo; dan zullen wij ongeveer tegelijk gaan beginnen met de behandelingen! Wij gaan in september eerst op vakantie. We hebben wel de keuze gekregen om voor de vakantie te starten, wachttijd is 2-3 maanden dus dat zou ergens medio juli zijn, maar we komen dan gewoon in tijdsnood. We beginnen dus ook fris na onze vakantie!!!
    Fijn dat er met het HSG onderzoek geen bijzonderheden waren!

Linda; voor jouw komt de grote dag nu wel heel dicht bij he! Spannend!!! Alles verder klaar qua voorbereidingen? Heel veel succes en geniet van die mooie dag!

Liefs Ingrid

Share This Page