Vandaag me eerste fm gehad en er waren 2 wat grotere te zien, maar er is nog een kans dat er nog meer gaan meegroeien omdat we pas 3 dagen aan het spuiten zijn.. 2 follikels tot nu toe! Had echt wel wat hogere verwachtingen dus beetje baaldag Heeft iemand van jullie dit ook gehad? En dat er daarna wat meer is gaan groeien want baal hier best van... Groetjes
Cheyenne, Snap dat het weinig klinkt..maar idd nog maar drie dagen aan het spuiten. Ik kan je er vrijdag meer over vertellen..dan hebben wij de eerste fm meting. Ik start ook dinsdag en spuit dus ook maar drie dagen
jeetje meiden. wat gaan jullie snel voor een echo. hier is het beleid dat je eerst 8 dagen moet spuiten voor de echo omdat je anders geen goed beeld hebt wat er aan de hand is van binnen. ik zou me daarom ook nog maar niet druk maken hoor. bij 3 dagen stimuleren moet je echt geen dozijn eieren verwachten.
Bedankt voor jullie berichtjes meiden, het was een echt huildagje vandaag. Morgen bel ik met zh om een afspraak te maken, dan vraag ik ook gelijk na hoeveel cellig de embryo was die teruggeplaatst is, ze zeiden dat ze de beste hadden teruggeplaatst, de ander was 4 dus ben wel benieuwd hoeveel deze dan eigenlijk was. RoGiJuLi, mooi aantal hoor! Hopen dat er ook een aantal voor cryo door kunnen gaan. Nog beter natuurlijk als je die niet nodig hebt straks! Wat hierboven ook al geschreven werd, eerste fm wel erg vroeg bij een aantal meiden ja, ik had mn eerste fm pas op de 10e dag en dat met 225 eenheden Gonal. Vond dat wel vrij laat want anders konden ze misschien de eenheden wat eerder ophogen. Lijkt me dat er nog heel wat kan gaan groeien hoor meiden dus positief blijven! Weet iemand van jullie soms of je lichaam op een ander soort hormonen beter kunt reageren en je dan meer of betere eitjes kunt krijgen?
Och Celia, wat een verdriet! Snap helemaal dat je n huildag hebt gehad. Verwarrend allemaal, en ook dat je ongesteldheid zo vroeg is gekomen! Sterkte en hopelijk heb je snel een goed gesprek met je gynaecoloog. Stuur je veel kracht voor de beslissingen die jullie moeten gaan maken en een warme knuffel! Je vraag over de andere hormonen, mijn boerenverstand zegt dat jij best anders kunt reageren op andere hormonen. Het ene lichaam is immers het andere niet, we krijgen daarom ook allemaal verschillende prikschema's en hoeveelheden. Vraag het inderdaad na bij je arts, hoop dat er iets mogelijk is wat jullie kunnen meenemen in jullie beslissingen. Voor jou is het wel een veel mooier dagje RogiJuLi! Wat een prachtscore! Hopelijk mogen de 3 kanshebbers alledrie de vriezer in! En nu lief zijn voor jezelf en je emmy! Cheyenne, snap dat je baalt, maar zoals al is gezegd; na 3 dagen prikken kun je nog geen enorme hoeveelheid verwachten. En daarnaast, kwaliteit gaat echt boven kwantiteit! Ik had ook pas veel later mn eerste echo trouwens.
Vroege echo, Wellicht komt dit omdat we kort protocol hebben. Bij mij is dat ivm leeftijd en eigen cyclus, maar weet niet hoe dit bij jullie zit. Mijn leeftijd is 27 jaar en heb een regelmatige cyclus van 30 dgen. Ik begin ook pas op de vijfde dag na eerste ongesteldheidsdag met spuiten. Dus echo op dag 8, net als jullie. Zo rekent het zk huis, echo op dag 8, eerste hormonen op dag 5 Celia, Sterkte meid..ik denk aan je!
Ja ik heb ook het korte protocol ben 25 jaar en een nette cyclus van rond de 28 dagen.. En nu ik wat rustiger ben kan ik ook wat logischer nadenken, het was ook pas de 3e dag dus moest er ook nog niet teveel van verwachtten maarja je bent toch teleurgesteld.. Celia ik denk aan je en hoop dat ze met andere medicatie jullie gewoon verder kunnen helpen. Groetjes
Cheyenne, al 2 grotere. Is echt niet slecht. Had altijd vele kleintjes, zag er lang niet goed uit. Tot de laatste meeting toch enkele die voldoende groot waren. Dus kan echt nog alle kanten uit. Chantie, wat een onzekerheid. Hopelijk vandaag duidelijkheid en gewoon zwanger . Diligo, Roosje, spannend!!! Veel succes... Wannabeme, hier meestal geluk dat het goed uitkomt maar heb ook al smoesjes gebruikt. Dokter afspraak, auto in panne, onthaalmoeder ziek, Celia, wat ontzettend erg. Is inderdaad wel heel snel. Hopelijk een goed gesprek met misschien toch een opheldering. RoGiJuLi, amaai mooi 5embryos. Hoe voel je je vandaag?
ik voel me lichamelijk prima.... maar het ziekenhuis zou tussen 9-11 bellen ivm cryo's en ik heb nog niks gehoord grrrrr. net om 11.31 zelf gebeld naar het lab, maar kreeg het antwoord apparaat dat ze dagelijks maar tot 11:30 bereikbaar zijn ggrrrrrrr kan nu wel naar tel.spreekuur bellen maar die zijn alleen open van 8:30-11:00 en tussen 14:30 - 16:00. Ik kan er echt NIET tegen als mensen afspraken niet nakomen... en zeker voor zoiets belangrijks als dit!!
Hey meiden, Wat is er weer een hoop bijgeschreven! Bijna niet bij te houden joh! Ik vind het jammer dat het FB groepje niets is geworden. Ik vind het namelijk lastig om in een forum gericht te reageren/ steunen. Jullie kunnen mij uit het overzichtje verwijderen, ik zal toch niet actief meeschrijven (wel meelezen). Het is niet dat ik niet wil, maar zon forum vind ik gewoon te onpersoonlijk en ook lastig bij te houden. Ik weet niet hoe ik het anders moet formuleren. Ik ga vanaf vandaag tegen de kilos vechten. Helaas heb ik last van de bijwerking extreme gewichtstoename. Vanavond begin ik met de Zumba dvd en let ik extra op mijn calorieën inname. Groetjes K.
Ik vind het echt schandalig dat ze zo met mensen om gaan. snappen ze nou werkelijk niet hoe emotioneel belastend het is?
Vanochtend cd 3 9:30 uitgangsecho gehad. Links: 5 follikeltjes en rechts: 5 follikeltjes....allemaal nog heel klein en schattig. Geen cystes en een mooi schone baarmoeder.... we mogen beginnen met gonal 300IE Vrijdag a.s. FM1 cd 7, dat is dan de 5e stimulatie dag. De gyn dacht dat volgende maandag (8e stimulatie dag)wel kon...dacht t niet. zeker niet na de groeispurt van afgelopen ronde iui (6 en 9mm gegroeid in 2 dagen). Bovendien ha de de gyn van vrijdag gezegd dat ik eerder en vaker gecontroleerd zou worden dan met de iui. Ben benieuwd hoeveel er mee gaan doen....allemachtig wat vind ik het spannend.
Succes Roosje, dat er maar veel mee gaan doen. Hier zelf om 14.30 uur maar gebeld, volgens haar was ik 2x gebeld en was ook mijn voicemail ingesproken, nou ik heb van 9-11 uur met de tel op mijn schoot gelegen, dus dat geloof ik niet zo. Maar ach ... resultaat .... van de overige 4 emmy's (waarvan er 1 al slecht was gisteren) ... zijn er welliswaar : 3 ingevroren .... YES !!!! Dus eindresultaat: 6 eitjes = 6 bevruchtingen - 1 TP en 3 Cryo's !! Ben happy !!
Bedankt voor jullie lieve berichtjes meiden! Vandaag ging het weer wat beter, ook gewerkt, afleiding kon ik wel gebruiken. Vanmiddag na telefonisch overleg bloed geprikt op hcg, als dat niet aangetroffen wordt dan krijg ik morgen Lucrin depot of de pil, dat hoor ik morgen. De assistente vond het ook wel erg vroeg voor een menstruatie. Maar het is duidelijk geen innesteling oid, ben zo hevig ongesteld! Echt niet normaal! Had het sowieso de laatste tijd al heel erg maar dit is wel heel extreem. Een nieuwe afspraak zal pas 3e week van november worden, eerder was er geen plek. Nog even afwachten dus. RoGiJuI, fijn joh dat je 3 cryo's hebt! Hoop van harte dat je ze niet nodig zult hebben maar het verlaagd de druk voor nu een beetje. Nienepiene, bij jou nog geen bloeding oid?
Kaatje, snap je keuze wel hoor, maar wel jammer! Hopelijk vind je ergens anders voldoende steun in dit proces. En succes met de kilo's! Roosje, klinkt als n erg mooi begin! En goed dat je zo voor jezelf bent opgekomen met de fm! Succes met de gonal f! RogiJuLi, belachelijk hoe er met je om is gegaan! Echt een tegenvaller zeg. En wat raar dat ze zegt dat ze je voicemail heeft ingesproken, mag hopen met een terugbelverzoek. Want mijn ziekenhuis doet niet aan voicemail inspreken vanwege privacy en gevaar van verkeerd nummer bellen.. Maaaaaaaar, fantastisch! 3 in de diepvries! Hopelijk heb je ze niet nodig, maar wat een fijn gevoel he! Gefeliciteerd. Hoe voel je je verder? Celia, hoe is het nu met je? Heb je al contact gehad met je gynaecoloog? Met mij gaat het goed. Had het weekend wel veel krampen, alsof ik super ongesteld was. Dat was gelukkig niet het geval, denk meer dat mijn lichaam aangaf dat ik toch iets teveel deed (was het hele weekend aan het werk). Vandaag een heerlijke rustdag gehad en voel me meteen veel beter. Verder kriebelt het vooral; heb ik n plakkertje in mn buik? Wil niet teveel hoop hebben maar dat heb je natuurlijk wel..