Start IVF oktober/november 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Nienepiene,
    Super logisch dat je hoop hebt..en wij met jou! We duimen nog even verder.

Celia,
    Fijn dat je weer aan het werk bent, kan me idd voorstellen dat die afleiding ook wel fijn is. Jammer dat je pas over drie weken terecht kunt. Hoe gaat het nu verder met je?

Kaatje,
    Jammer meis! Je kunt altijd weer inspringen he!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Nienepiene. Erg he hoe gek je jezelf kan maken :) wanneer mag/ga je testen?
    Ik voel me prima. Gisteren een flinke steek in me buik ter hoogte van mijn lies/eileider maar verder niks bijzonders. Oja pijnlijke boobies maar dat komt door de pregnyl die ik gespoten heb (gisterenochtend de laatste gespoten).

Wachten wachten wachten.

Celia, het klinkt alsof die 80% die ermee wou stoppen nu toch verminderd is ;)
    Ik hoop dat de bloedtest toch een wonder laat zien!

3. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    RoGiJuLi en Nienepiene, het wordt nu spannend voor jullie, duim voor jullie mee dat het goed gaat allemaal!!

Ik werd voor half 9 vanmorgen al gebeld door het zh dat er geen hcg is aangetroffen in het bloed, hoe verrassend:(. Ik ben vanmorgen weer naar zh geweest om Lucrin op te halen, maanddepot. 19 november afspraak bij gyn om alles te bespreken. Nu alles maar laten bezinken en maar weer afwachten...

4. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Het IVF-okt/nov-kletsclubje:
    Nienepiene (Gonal-F , TP emmy, 3 cryo's)
    Celia2 (Gonal-F, TP emmy, geen cryo's, poging mislukt)
    Wanabeme (start deca 6-10)
    RoGiJuLi (Gonal-F)
    Kaatjekoek (start 23-10)
    Lovely (start 28-10)
    Kaila (start deca 30-10, Gonal-F100)
    Cheyenne (start elonva 23-10)
    Weer (start deca 8-11)
    PoesjeS (start eind okt/ begin nov)
    Diligo Ergo Sum (start 1-11)
    Kayleigh (intake eind nov)
    Claro84 (start half nov)

Afspraken en belangrijke data:
    20 okt -Nienepiene:TP emmy,
    -Celia2: TP emmy
    23 okt -RoGiJuLi: punctie (verwachte follikels: 7),
    -Kaatjekoek: start prikken,
    -Cheyenne: start elonva
    26 okt -Cheyenne eerste fm meting
    28 okt -Lovely: start spuiten
    30 okt -Kaila: start decapeptyl
    eind okt: -Poesjes: start behandeling,
    - Weer: start pil

November:
    1 nov -Diligo Ergo Sum: start behandeling
    8 nov -Weer: start Decapeptyl
    10 nov -Claro84: verwachte menstruatie
    19 nov -Celia: afspraak gyn
    eind nov -Kayleigh: intake
    -Claro84: TP

5. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Zooo...de eerste spuit Puregon is gezet...ik ben benieuwd!

6. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik moet even me gal spugen, mijn eerste icsi is afgebroken!
    Zijn dus toch maar 2 eiblaasjes gebleven de rest groeide niet goed mee...
    Nu krijg ik morgen een escape iui waar ik totaal geen zin en vertrouwen in heb heb tenslotte al 5 mislukte iui ' s gehad...
    Volgende keer maar eerder beginnen met hormonen zei die maar kan nu dus mooi wachtten totdat ik ongesteld wordt en dan maar hopen op geen restjes anders mag ik 2 maanden wachtten!
    Net flink potje gejankt, baalde zo erg!
    Kunnen ook nog de hormonen zijn... :

Sorry voor me emo praatje maar moest het even kwijt

7. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar ik wens jullie alle succes toe!

En blijf zeker meelezen en meeleven met jullie!

Hoop dat ik volgende maand weer mee mag doen

Groetjes

8. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Dat is balen Cheyenne!! Kan me voorstellen dat je een potje gejankt hebt hoor! Je rekent toch op icsi en dan gaat het niet door! Je kreeg toch de Elonva hormonen? Krijg je dat de volgende keer dan weer of iets anders!

Heel veel sterkte iig! Wie weet levert de IUI toch nog iets op.

9. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja dat heb ik ook gevraagd, misschien dat ik beter wat anders kan gebruiken..
    Maar volgens hun moet ik 2 dagen eerder beginnen met hormonen, we zullen zien...
    En die iui heb ik echt geen zin in!

Maar goed celia Hoe gaat het met jou verder? Heb je al met je arts gesproken?

10. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Cheyenne... wat enorm balen zeg (en dat is maar heel zachtjes uitgedrukt).
    Zo gehoopt op isci, iets wat jullie sneller tot een kindje zal brengen dan iui en dan wordt het afgenomen.

Ik zou idd opperen om een ander hormoon te gaan gebruiken, bijv gonal-f ofzo!!! Sterkte met deze verwerking meid.

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.968
    15.606
    113
    Nabij Utrecht
    Celia.... ondanks dat je zelf al wist dat er geen hcg aanwezig zou zijn, heb ik toch hard zitten duimen op een wonder :(

Ik hoop dat je toch verder gaat om de grote wens op een 2e in vervulling te laten gaan.

12. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Celia,
    Balen zeg,...

Cheyenne,
    Jeetje meis..wat een tegenvaller! Kan me voorstellen dat het enorm balen is!

13. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Mag ik hier misschien even binnen komen vallen met een vraagje? Wij hebben morgen een gesprek met de fertiliteitsarts over de start van ons ivf traject (ivm afgesloten eileiders) waar moeten we aan denken? Wat moeten we allemaal vragen?
    Sorry voor het binnenvallen, jullie zouden me enorm helpen ;) alvast bedankt!

14. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Hoi Nonie,

Ik zou je graag willen helpen, maar vind het voor een ander lastig in te schatten wat je zou moeten/kunnen vragen.
    Waarschijnlijk krijg je al heel veel info over je heen en moet je misschien naar een voorlichtingsavond. Dat was in ons geval iig wel zo. Wij vonden de info avond wel interessant. Veel dingen wisten we al wel, maar vooral het lab-gedeelte werd wat uitgebreider uitgelegd en dat is wel fijn om te weten.

Ik kan je niet echt verder helpen maar wens je veel succes morgen!

Groetjes Celia

15. Nonie

Nonie Bekend lid

28 mrt 2014
    502
    1
    18
    Dank je celia!

16. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Nonie,
    Veel succes vandaag! Idd, het is super persoonlijk allemaal en daar mag je ook op vertrouwen..ik kan je ook niet echt verder helpen..maar mocht je mee willen kletsen ben je altijd welkom natuurlijk!

17. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    RoGiJuLi, wat schandalig. Vraag mij soms af of ze echt niet beseffen hoe belangrijk een telefoontje voor sommige mensen is.
    Mooi resultaat, nog 3 ingevroren (maar gaan er gewoon voor dat je ze niet nodig gaat hebben ;)).

Nienepiene, hebben nood aan goed nieuws laat maar een mooie plakker zijn ;).

Cheyenne, wat ontzettend balen.

Nonie, ging ook met heel veel vragen binnen maar na de hele uitleg waren ze al allemaal beantwoord. Kan mij niet dadelijk meer herinneren dat ik nog extra vragen had.

Hier is mijn lichaam weer een spelletje begonnen.
    Zaterdag eisprong gehad (ben er bijna 100% zeker van, voel hem meestel + de juiste afscheiding).
    Gisteren bij afvegen beetje bloed en vandaag bij afvegen beetje bruin verlies (je zou bijna denken innesteling) maar hebben door ziekte van zoon, toen ik en nu vriend een week niks gedaan, dan er nog eens bij dat we op natuurlijke wijze 1 kans op 10000000 hebben.
    Dus als ik niet beter wist zou ik denken oke, innesteling er is een kans op zwangerschap maar omdat dit onmogelijk is…
    Weet ik niet wat nu doen??? Moet ik dit zien als ongesteldheid of niet? Hoe moeilijk weer :-S.

18. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    jeetje, dat is zeker balen...en dat is voorzichtig uitgedrukt.
    vanaf welke dag moest jij spuiten dan? en hoeveel? kunnen ze daar niet wat meer van doen?

19. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vandaag me iui gehad kansloos met een score van 0.3..
    Ik heb elonva gebruikt vanaf dag 5 de laagste dosering omdat ik onder de 60 kilo zit.
    Ze gaan het nu proberen om vanaf dag 2 te spuiten dus we zien het wel weer... natuurlijk is het voor een goed doel maar wat duurt dit allemaal lang en vergt het een hoop van je!

Gelukkig afleiding op me werk :)

als het goed is mogen er al toch al dames bijna testen?

20. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Gelukkig is er geen poging aan verspild. ik heb wel eens gehoord dat er dan wel geprikt werd en dat er een poging werd gerekend. en tuurlijk 0,3 is niet veel, maar er is een kans. en daar gaan we gewoon voor duimen. De wonderen zijn de wereld niet uit.

Deel Deze Pagina