Hey meiden, Heb even weinig puf om op alle berichten te reageren want heb n dikke baaldag: ben vanochtend gaan vloeien.. Ik hoop nog op n klein wonder en dat t vals alarm is (t zet nog niet echt hard door), maar heb er n hard hoofd in. Tranen vandaag en boos op de hele wereld. Gelukkig waren vriendlief en ik allebei thuis, dus extra lief voor elkaar geweest en lekker comfort food gegeten. Nu chillen, zal morgen weer socialer zijn.
Wat balen Nienepiene!! Hoop dat het vloeien morgen weer gestopt is en het iets onschuldigs is. Fijn dat jullie samen thuis waren vandaag! Dikke knuffel!!
Zo gek ben ik ook geweest en dat is de reden dat ik nu utro en pregnyl krijg. De progesteron wordt veel te snel afgebroken. Ik krijg straks ook op de eerste pregnyldag een bloedtest om te kijken of de punctie nog wel nut heeft. Het schijnt bij bepaalde waardes al te laat te zijn. Hoe het precies werkt weet ik nog niet. Was even erg veel informatie. Ja Diligo ik zie er erg tegenop. Aangezien ik zonder hormonen al een hormonster ben, laat staan met... Vorige ronde een nacht bij m'n ouders geslapen puur omdat ik mezelf in de weg zat en dat m'n vent niet aan wilde doen. Ik ga morgen even op de computer zodat ik op iedereen kan reageren, dat is op de telefoon erg lastig. Fijne avond!
Jeetje Nienepiene een hele dikke knuffel! Ik hoop en duim dat het een (late) innesteling is en niet dat het nu al over is!
Nienepiene nee toch Ik duim heeel hard dat het iets onschildigs was!! Je zit nu toch 13 dagen na punctie??
Dat ben ik idd met je eens. Morgen bellen met de dokter en utro vragen. Dat is typisch zo'n pilletje waar je van kunt zeggen baat het niet dan schaadt het niet.
Waarom nog utro erbij? Er zit nog steeds pregnyl in mijn lichaam, welliswaar niet zoveel als afgelopen maandag, maar dat is ook normaal toch (het moet afnemen). Al hoewel ik het vermoeden heb dat het bij mij best snel gaat Ook is er een boel progesteron aanwezig, want mijn temp is nog hartstikke hoog (voor mij ook een meetpunt). Vanochtend was de test net zo als gisterenochtend, dus zover ik kan beoordelen zit het nog steeds in mijn systeem.
De test van vanochtend was nog heel licht (met 1e urine). Net weer testje gedaan (na zo'n 5 glazen drinken) en de streep is nu duidelijker dan die van gisteren en vanochtend. Hopelijk betekent dit goed nieuws !
RogiJuli, Spannend! Hier, Vanochtend eerste fm meting gehad. Loopt volgens plan, diverse fm de grootste ongeveer 7 mm. Ze moeten rond de 18 mm zijn..dus nog even te gaan. Dinsdag om kwart voor acht weer een echo
Ik ook vanochtend eerste fm. De ene stok 12 de andere 7...19 totaal dus! ik hoopte op 7-8. dus echt super blij. Gyn zei dat het boven verwachting was, zeker gezien m'n leeftijd. Allemaal 6-7 mm, maar dat is te verwachten voor cd7. Maandag weer heen voor fm 2, kijken hoeveel er dan nog mee doen. Bms 8 mm Pffff ik stuiter helemaal
Thanx meiden voor de lieve woorden. Blijft onduidelijk hier, het zet nog niet echt door (als ik serieus altijd zo ongesteld zou zijn zou ik er voor tekenen, normaal gesproken is het een hel hier), maar had gister n negatieve test. Heb vriendlief er dus maar op uit gestuurd om nieuwe in te slaan, als het zo wazig blijft ga ik t weekend weer testen. Maarja, het is nu 2 weken na de punctie, dus wel n heel logisch moment voor ongesteldheid.. Celia, hoe is het nu met jou? Heb je het al een beetje kunnen laten bezinken? Cheyenne, wat enorm rot dat de poging is afgebroken! Maar snap dat ze het niet aanwillen met maar 2 follikels, dan zijn je kansen echt enorm klein. Maar jeetje, extra domper dat de iui ook zon kleine kans heeft! Hoe voel je je nu? Welkom Nonie! Hoe is je eerste gesprek gegaan met de arts? Een beetje een helder verhaal of zit je nog met veel vragen? Claro, wat vervelend dat je lichaam zo onduidelijk bezig is! Bloed je nog steeds? RoGiJuLi, wat ben jij lekker fanatiek aan het testen! Wel interessant om zo de waarden te zien dalen! Wordt je er niet ook enorm zenuwachtig van? Zijn de ongi krampen ondertussen al weg? En oooh, wat zou het mooi zijn als de stijgende lijn een voorbode is voor iets nog mooiers! Welkom Annemoon! Wat balen dat je eerste poging niets heeft opgeleverd. Hopelijk wordt ronde 2 een betere! Weet je al zeker of je dit weekend mag beginnen? En erg vervelend dat je jezelf zo in de weg zat.. Hoe is het nu met je? Kaila, beterschap! Eerste spuit is het engst, nu weet je beter wat je kunt verwachten! Maar ik heb ook vaak met tranen gezeten op t moment dat ik m moest zetten hoor.. Lief dat je vriend m wil zetten! Diligo ergo sum, wat vervelend van de hoofdpijn. Inderdaad veel drinken, is ook goed voor je eierstokken tijdens het hele stimulatiegeweld! Wel goed te horen dat er volgens plan gegroeid wordt! Fijn, is een hele geruststelling he? Roosje, heel fijn dat alles bij jou ook goed groeit! 19 is echt veel! Wel oppassen voor overstimulatie he! Goed drinken en rust tussendoor! Wannabeme, hoe was jouw echo?
Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik had bij m'n eerste zo'n heftige innestelbloeding dat ik dacht dat ik gewoon een lichte ongi had. Was ook op nod en duurde 4 dagen. Pas bijna 2 weken later getest omdat ik zo'n pijn m'n borsten had en na wat gegoogle op het die kwam om te testen...dacht echt serieus dat er wat fout was met me
Oh wat spannend! Een donkerder wordende streep kan niet zonder zwanger of bijspuiten...dus als jij niet hebt bijgespoten....
Oh, Nienepiene, wat balen zeg... Ik hoop heel erg dat er nog een sprankje hoop is, maar ik kan me ook voorstellen dat die lastig is vast te houden nu. Voor jou wel heel spannend, Rogiuli!! Ga je nou elke dag 2x testen? Diligo, mooie score! Fijn dat het volgens plan loopt! Roosje, wow! Voor jou echt een goeie score, zeg! Ben je niet bang voor overstimulatie? Hier breken ze het volgens mij af zodra het er meer dan 25 worden. Maar hou het maar lekker bij die 19, en laat ze mooi doorgroeien!! Daar zou toch haast wel een goed ei bij moeten zitten straks!
Mijn gyn zei dat hij mij een hoge dosering voorschreef juist omdat ik minder kans zou hebben op overstimmulatie, omdat ik al ouder ben. Ik heb wel nog een goede amh voor m'n leeftijd, Maar ze zijn nog klein, dus misschien dat er nog wat afhaken.
Diligo en Roosje, mooie score meiden Hopelijk gaan er lekker veel groeien en komt de punctie snel! Nienepiene, gisteren een negatieve test, bloedverlies en inmiddels 2 weken na punctie.... hoe erg ik het vind dit te zeggen, maar ben bang dat het geen goed nieuws is Hier zijn de ongi pijntjes er vooral in de ochtend (vreemd genoeg) Nee ik ga niet 2x per dag testen hahaha ... nu ik weet dat de pregnyl goed is afgelopen hou ik het bij 1x per dag
gisteren heeft het ziekenhuis ons gebeld dat ik gelijk mag bellen als ik ongesteld ben en dan gelijk voor een echo in de hoop dat ik gelijk weer mag beginnen... Daar hoop ik nu maar op maar hou er ook rekening mee dat ik een maand moet wachtten. ik was echt heel erg teleurgesteld maar het gaat nu weer goed! Heb zin in de volgende poging bedankt voor het vragen
Ik had nog een vraagje meiden.. Ik ben dinsdag gestopt met alle hormonen enzo, maar ik heb een buik alsof ik 5 maanden zwanger ben! En het doet nog zeer ook. Ik had hier wel al last van voordat ik stopte met de hormonen... Groetjes