Start IVF oktober/november 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Cheyenne.... veel drinken. Het kan namelijk wel eventjes duren voordat de hormonen eruit zijn. Dus blijven drinken meis!!
    Vaak merk je dat het allemaal weg gaat zodra je ongi wordt. Dan stoot je lichaam alles af namelijk. Hopelijk is dan ook alles mooi geslonken zodat je gelijk weer opnieuw kan beginnen.

2. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Hallo meiden, Ik zou graag met jullie mee willen kletsen.
    Ik ben net gestart met de decapeptyl voor onze 2e IVF.
    11 nov mag ik voor de eerste uitgangsecho en hopelijk start ik dan met de menopur. Succes allemaal

3. Diligo Ergo Sum

Diligo Ergo Sum Bekend lid

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Cheyenne,
    Goed meis dat je weer zin hebt in de volgende poging! Komt goed!
    Op je buik weet ik even niets anders te zeggen dan RogiJuly al zei..drinken zal idd wel helpen..en verder even afwachten :)

Julia,
    Welkom! Zie dat je al een poging hebt gehad, nu weer vol goede moed naar de volgende?

4. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Welkom Julia

Cheyenne, wat balen zeg. Wel prettig dat je straks meteen weer door mag, scheelt toch weer.

Rogijuli, doe jij nu elke dag zwangerschapstesten? Da's ook een klein kapitaaltje zo :) Wel bijzonder om zo precies te kunnen meten wat er nou eigenlijk in je lichaam gebeurt, leuk idee.

Roosje, wat een mega score zeg, wow! Dat biedt goede kansen.

Diligo, jij ook bezig met de echo's. Ik hoop dat je dinsdag ook zo'n mooie score hebt!

Nienepiene Lastig die onduidelijkheid, ik hoop dat je snel toch duidelijk hebt. Hopelijk natuurlijk gewoon een positieve test :)

5. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gisteren ook echo gehad. Niet zo'n mega score als bijvoorbeeld Roosje, maar dat was ook niet te verwachten. Aan beide kanten zat 1 follikel van nu zo'n 15mm en er zat nog een kleinere van 8. Maandag weer echo en hopelijk doet die 3e dan ook mee.

Het is bar weinig, 3. Maar de arts had al gezegd dat we zelfs met 1 follikel evengoed verder gaan. De kans dat ik meer dan dit zal hebben is gewoon bijna nihil. Pff, voelt wel dubbel hoor. Enerzijds blij dat het er 2 of 3 zijn ipv nul. Maar anderzijds...3...pff das wel weinig.

Maandag dus echo en in principe maandagavond de pregnyl zetten en dan woensdag de punctie. En als t goed gaat dan zaterdag de tp.

Als dat allemaal zo loopt heb ik qua werk mazzel, want dan is alles op mn vrije dagen geweest :)

6. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Mag ik vragen waarom de arts er niet meer had verwacht?

7. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Wannabeme, wat balen dat je niet zo veel follikels hebt zeg... Kunnen ze niet de dosering nog ophogen bij je, in de hoop dat er nog eentje bijgroeit?
    Wel fijn dat het allemaal buiten werktijd om kan :)

Roosje, wat is AMH ook al weer?
    Wel fijn dat de groei goed is, ondanks je leeftijd!! Welke dosering krijg je dan? Ben ik wel benieuwd naar :) (Hier namelijk maar Gonal-F100, ivm PCOS)

Rogijuli, wat zei de test vandaag? Ik leef mee! :p

Julia, welkom! Je loopt precies 2 dagen op mij voor, leuk! Hier ook decapeptyl en 13-11 aan de gonal-f.

Cheyenne, wat fijn dat je er positief tegenaan kan kijken!
    Ik denk ook dat het gewoon komt door alle hormonen dat je buik zo opgezwollen is. Bij mij is het ook elke keer minder als ik eenmaal ongesteld geworden ben. Maar ze hebben bij mij ook gezegd: als het écht te erg is, contact opnemen!

8. Cheyenne1234

Cheyenne1234 Actief lid

9 apr 2014
    132
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Wannabeme,

Balen is dat he zo weinig follikels..
    Maar mag ik vragen waarom ze het bij jou gewoon door laten en gaan en niet afbreken?
    Maar hopen dat het er 3 worden van mooie kwaliteit!!:)

Groetjes
    Cheyenne

9. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Amh= anti mullerian hormoon. Dit zegt iets over je reserves. Vroeger keken ze naar fsh waardes op dag 3. Amh kan de hele maand worden geprikt. Mijn amh = 1,8. Dat is netjes voor m'n leeftijd. Volgens mijn gyn ben ik fysiologisch jonger dan m'n kalenderleeftijd.

Ik heb hiervoor iui gedaan en spoot toen ook gonal 100IE. Ik kreeg dan 2-3 follikels

10. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Ja, dat lees ik bij veel meiden. Dit is de hoeveelheid die altijd wordt toegediend bij IUI, maar ik moet dat dus gaan spuiten voor mijn punctie in de hoop dat er rond de 10-15 groeien!
    Stiekem maak ik me zorgen dat het te weinig is, en dat je zal zien dat deze poging ook niet door kan gaan omdat er te weinig groeit, maar goed. We gaan het zien.
    Er is mij verteld dat als het bij de eerste echo echt te mager is, dat ze de hoeveelheid willen ophogen, dus ik hoop dat dat inderdaad een mogelijkheid is.

11. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Wannabeme,
    Jammer dat het er weinig zijn..maaaaar je hebt er in principe maar één nodig he! Dus duim duim voor eeen topper!

12. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Kaila, ik heb inderdaad ook gehoord dat ze liever ophogen dan dat er teveel groeien. Is voor jezelf prettiger.
    (Toch kiezen ze bij mij voor 225. Spannend)

Cheyenne inderdaad wat de rest ook zegt, veel heel veel drinken. Helpt echt. Ik deed het de eerste dagen te weinig en had echt ontwenningsverschijnselen. Leek wel in de overgang. Daarna ging het steeds beter!

Ohh ik ben de rest al vergeten wat ik wilde typen. Ik mag er wel aantekeningen bij maken om op iedereen te kunnen reageren 😳
    Ben zelf ongesteld geworden dus mag morgen weer starten en kijken hoelang het duurt voordat m'n buik beurs is, haha.

Laat ik maar afsluiten met dat ik iedereen het mooiste nieuws gun en veel positiviteit dit weekend. Lekker nog van het mooie herfstweer genieten!

13. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Annemoon,
    Jij ook, lieverd! Geniet van het weekend!

14. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    De reden dat ze niet verbaasd waren over zo weinig eitjes:
    Aan het begin van het traject hebben ze ook een echo/follikelmeting gedaan. En daar kwam meteen al uit dat ik nog maar weinig eitjes heb. Dit in combinatie met een veel te hoog FSH en zeer laag AMH, en ik wordt volgend jaar 40, maakt dat de verwachtingen gewoon heel laag zijn. Dus nee, met 1 follikel doen we geen escape.

Ik spuit al 300IE Gonal F dus kan niet verhogen.

15. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Oost NL
    Bij ons zeggen ze telkens liever een paar dan veel, dan hoef je de kwaliteit niet te delen. Hoe minder het zijn hoe beter de kwaliteit blijft!
    Gaat helemaal goed komen Wannabeme!

@Diligo dank je! Het was vandaag gewoon jammer dat ik moest werken, dus morgen dubbel genieten.

16. Nijntje00

Nijntje00 Lid

26 jun 2012
    98
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dag dames, ik zou me graag bij jullie willen aansluiten. Ik ga aankomende week beginnen aan ivf3. Mijn laatste poging.
    Ik ga spuiten gonal f 125ie en cetrotide. Khoop dat er mensen zijn die gelijk opgaan. Is altijd leuk.

17. Diligo Ergo Sum

26 aug 2012
    885
    0
    16
    Welkom Nijntje!
    Ik ga niet gelijk op, maar scheelt niet veel ;)

18. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Oost NL
    Welkom Nijntje!
    We lopen redelijk gelijk, vandaag dag 1 en morgen weer spuiten. Ik heb al vaker Gonal gespoten, cetrotide heb ik nog niet eerder gehad. Jij wel? Geeft het veel of weinig bijwerkingen?
    Ivf3 spannend hoor! Veel succes!

19. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Hoi meiden!

Welkom nieuwe meiden, wil jullie alvast veel succes toewensen!

Nienepiene: heeft de menstruatie echt doorgebroken of nog steeds onduidelijkheid?

RoGiJuLi: hoe gaat het bij jou? Je testen liepen af las ik, lopen ze inmiddels alweer op? En wanneer zou je officieel mogen testen?

Hier is alles een beetje aan het bezinken, vrijdag en gister rotdagen gehad, ene moment kan ik alles goed hebben en even later kan ik ineens weer een doos tissues erbij pakken. Mn verstand weet heel goed hoe of wat maar mn gevoel schreeuwt wat anders, ergens wil ik er nog niet aan toegeven en heb ik nog een sprankje hoop. Maar heb zoveel pijn gehad van de endometriose dat ik bang ben dat de endo alleen maar meer gegroeid is. Eerst 19 november maar afwachten voordat ik conclusies ga trekken.
    Ook nog steeds ongesteld, 8e dag en nog steeds helderrood, wel weinig nu maar het duurt wel lang.

Fijne zondag nog!

20. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.975
    15.607
    113
    Nabij Utrecht
    Celia... ik hoop dat jullie de 17e een goed gesprek gaan krijgen!!

Hier gaat het nog prima. Mijn testen liepen weer iets op maar niet echt denderend dus ik weet nog niet zoveel.
    Mijn lf is normaal 10-11 dagen en zit nu op dag 10.
    Officieel mag ik donderdag as. testen :)

Deel Deze Pagina