Celia, Lijkt me enorm moeilijk idd...sterkte en ik hoop op een goed gesprek voor jullie. RogiJuli, Spanennd zeg! Aanstaande donderdag testen..jaaaaa en wat kan een week dan lang zijn he!
Kheb twee x eerder ceto gebruikt. Dit omdat ik overstimulatie en extreme bijwerkingen kreeg van deca. Ik moet zeggen ik merk helemaal niks van de ceto behalve dat het een beetje brandt en jeukt op de plek waar je het zet.
Nijntje, welkom! Hopelijk 3x scheepsrecht voor jou! Celia, 8 dagen ongesteld? Pfff... Hopelijk neemt het snel een beetje af. Rogijuli, wat hou je het spannend zeg!! Maar als ze nog steeds oplopen en je bijna op je NOD zit.... begin ik toch wel te denken dat het zo maar eens gelukt kan zijn...! Ik hoop het zo voor je!
Het gaat beginnen! Vanmorgen weer echo gehad, die 2 grotere zijn 18 en 22mm, de kleine is nog steeds maar 10. Wellicht groeit ie nog ietsjes door en prikken ze 'm toch aan, maar in principe zijn het er dus 2. Vanavond om 22u de pregnyl spuit zetten en dan woensdag om 10u de punctie! Oef, nu vind ik het toch wel spannend hoor
Spannend Wannabeme!! Ik duim ervoor dat ze toch alle 3 gaan meedoen De pregnyl geeft vaak nog een flinke zet voordat ze geprikt gaan worden
Wannabeme, Jeeetje, spannend! Mooi resultaat! Ik duim ook voor drie...maaaar beter twee goede dan drie matige Hoe dan ook, succes morgen! Hier, Even echt ongeluk momentje gehad, ik ben gevallen en heb mijn voet gebroken! Echt enorm balen! Ik zit nu in het (knalroze) gips voor de komende weken! Even niet werken etc... een voordeel; ook niet moeilijk hoeven doen met afspraken iig..
Succes woensdag Wannabeme! Jeetje balen Diligo, maar wel knap dat je het direct weet om te buigen tot iets positiefs!
Dag 10 van m'n cyclus, 8ste dag van de stimulatie....Vandaag 2e follikelmeting. bms gemeten: 10mm netjes dus linker eierstok: 5 stuks follikels allemaal ca 10 mm rechter eierstok: 7 of 8 stuks ook allemaal ca 10 mm. Gelukkig het zijn er nu nog 12 of 13.. Vrijdag moet ik weer terug voor fm 3. Vrijdag moeten we ook doorgeven hoeveel we terug willen laten plaatsen. Vind het moeilijk om daar een keus in te maken. Zijn er meer die voor die keus hebben gestaan en zo ja hoeveel en waarom?
Hier doen ze onder de 38 maar 1 terugplaatsen bij poging 1&2 en bij poging 3 heb je de keuze 1 of 2. Boven de 38 krijg je bij poging 1 al de keuze tussen 1 of 2 emmy's. Aangezien ik onder de 38 ben en dit poging is hebben wij er 1 teruggekregen.
Wat balen Diligo!! Wel heel onhandig als je in het gips zit! Maar geen smoesjes voor afspraken idd! Veel beterschap!
Ik ben ook boven de 38 en mocht/moest dus ook kiezen. Er zijn 3 opties: sowieso 1 sowieso 2 afhankelijk van kwaliteit, 1 of 2. Dus als je het niet zeker weet, kun je altijd nog die laatste optie kiezen. Ik heb gekozen voor 'sowieso 1'. Ik ben alleenstaand en heb al een dochter, ik wil/kan de risico's van een meerlingzwangerschap en opvoeden van tweeling niet nemen.
Net de pregnyl gezet, jemig wat een gedoe. Ik kon de ampullen amper open krijgen, bij de eerste versplinterde het glas helemaal, in mn vingers, op de tafel pff, schrok me rot! Op internet las ik vanalles over een rubberen 'glasbreker' ofzo, maar dat heb ik niet. De 2 andere ampullen gingen beter, maar ben alles bij elkaar gewoon een kwartier bezig geweest. Wat een verschil met die kant en klare spuitjes zeg
Roosje, Ach ja, als je het doet, moet je het goed doen he Haha...wel humor! Goede meting zo he... Ik moet dadelijk! Spannend! Zie me al helemaal liggen, met mijn roze gips in de beugels bij de gyno..hm.. Wannabeme, IDd wat een gedoe!