Ik test Altijd 8 dagen na pregnyl test ik om te zien of het al uit me lijf is. En dan 10 dpo(hiervoor iui) om te zien of t wat is en dan 12dpo....en dan......tja moet ik nog doorgaan
Hallo, Ik kom even binnen gestormd Wij hebben 19/11 onze intake en beginnen dan ook aan IVF.. Misschien net buiten de tijd van dit kliekje? Met IUI sloeg de Menopur niet goed aan; ik spoot 2amp per dag en amper een follikel te bespeuren. Weet niet goed aan wat ik me nu moet verwachten. hoe dan ook; Veeeel succes allemaal!!
Wannebeme, oh wou dat ik dat ook kon. Kan meestal maar houden tot max. 10 dagen na np. Heb zelfs al eens getest toen het echt niet kon. Maar was misselijk en vermoeid haha... Dsm, welkom. Er zijn nog dames die net of nog van start moeten gaan dus kom er gezellig bij.
Waaaat Roosje!!!! Wat goed!!! En Annemoon, 5 is ook echt super! Wat fijn joh, en grappig dat jullie zo gelijk opgaan. Hier eindelijk de fase van stimuleren ingegaan! Die spuit Gonal-f is veel minder erg dan decapeptyl, gelukkig. Het is nog steeds niet mijn hobby, maar zolang mijn vriend het wil doen en ik niet hoef te kijken, gaat het prima Ik kan echt niet wachten tot de eerste follikelmeting. DSM, welkom! Ik loop eigenlijk ook ietsje achter op de rest
Misschien treffen we elkaar wel...ik heb m'n zoontje en vriend mee. Dus al je een klein eigenwijs jongetje ziet met rossig haar en een olijk hoofd dan dat hem wel zijn.
Hoi meiden! Even niets van mij laten horen, omdat ik gewoon niets te melden had, maar ik lees af en toe wel snel alles door wat er geschreven wordt hoor! DSM: welkom, balen dat de Menopur niet goed aansloeg! Krijg je met IVF andere hormonen toegediend? Succes alvast! Roosje en Annemoon: wat een super goede score zeg! 9 en 5 bevruchtingen!! Hoop dat ze allemaal de vriezer in kunnen en ze daar mogen blijven . Diligo: kun je het wachten nog uithouden? En hoe is het met je voet? Ego: ik heb weinig nieuws de 19e eindelijk gesprek met mn gyn. Zal blij zijn als we dat gehad hebben, dan weten we een beetje waar we aan toe zijn. Het blijft maar in mn hoofd spoken, lig er zelfs af en toe wakker van zouden we het nog een keer mogen proberen? Nou meiden geniet van het weekend! Liefs Celia
Celia ik hoop dat je woensdag een fijn gesprek hebt en inderdaad goed nieuws krijgt. Je had helemaal gelijk! Alles in de vriezer. Vol ongeloof keken we de arts aan. Alle vijf perfecte kwaliteit. Eentje terug geplaatst en 4 in de vriezer. Ben helemaal trots en blij. Nu broeden en hopen dat ik dag 8 voorbij kom. Dat was de vorige keer de dag dat ik ongesteld werd en dus veeeel te vroeg. Hoe is het bij jou gegaan Roosje. Had in het andere topic gereageerd op het moment dat je volgens mij de kamer uitliep. Gek idee he!
Kaila, wanneer mag je gaan voor de meting? Celia, de 19de komt korter bij. Hopelijk een goed gesprek dan. Anemoon, oh super!!! Broeden maar . Roosje, hoe is het bij jou geweest?
Er zijn 2 teruggeplaatst. Een goede en een goede redelijke. Geen cryo's. Blij met de 2 aan boord en hopen dat in elk geval eentje blijft plakken, maar toch een klein beetje teleurgesteld dat er geen cryo's zijn. Vond het best een emotioneel moment...ik ben nu gewoon een beetje zwanger en wel van een tweeling.
Roosje, bijzonder gevoel, lijkt me. Ik ga heeeeeel erg voor je duimen dat ze blijven zitten!! Annemoon, wat goed zeg! Dat is echt een topscore. Ik duim ook voor jou dat ie blijft zitten!! Celia, spannend, dat gesprek straks. Hoe voel je je nu? Heb je er zelf een beetje een goed gevoel bij? Aanstaande vrijdag! Ik begin het stiekem super spannend te vinden. Nu pas begrijp ik echt wat die spanning inhoudt, nu ik er zelf ook middenin zit... Zouden er wel eitjes groeien? Zijn het er genoeg? Zijn het er niet te veel? Is er nog wel tijd genoeg om de dosering aan te passen? Kan de punctie wel doorgaan op de geplande tijd straks?
Annemoon: super dat ze allemaal de vriezer in mochten! Nu maar weer afwachten, spannend! Krijg je nu na de terugplaatsing extra hormonen omdat je voorheen op de 8e dag al ongesteld werd? Ik werd op de 6e dag al ongesteld, dus ben wel benieuwd of ze daar iets aan kunnen doen. Roosje, wat spannend zeg, 2 terugplaatsingen! Ik duim voor je dat er iig 1 blijft plakken! Kaila, voor jou gaat het nu ook spannender worden. Hopen op een mooi aantal eitjes! Ik weet niet zo goed wat ik kan verwachten woensdag. Ik hou er rekening mee dat ik eerst weer geopereerd zal moeten worden om de cyste te verwijderen of dat ik eerst weer een aantal maanden aan de Lucrin moet in de hoop dat de cyste slinkt. Als dat zo is dan weet ik niet of we er mee doorgaan. Ik hoop dat we toch nu nog een poging mogen wagen. Het is gewoon afwachten, durf er niets van te zeggen. Ik ben er nu wat rustiger onder maar mn emoties vliegen nog af en toe alle kanten op. Zal blij zijn als het woensdag geweest is, dan hebben we wat meer zekerheid en als het dan echt einde verhaal is kunnen we het een plekje gaan geven. Fijne avond allemaal!
Hallo... ik zal me even voorstellen ben moeder van twee prachtige kinderen van 12 en 14 jaar uit een vorige relatie, zelf ben ik 36. Samen met mijn vriend wil ik dolgraag nog een kindje.. we zijn al 3 en een half jaar bezig. eerst een jaar geprobeerd, toen de nodige onderzoeken, ik ben geopereerd aan verklevingen in de eierstokken, daarna 5 keer iui gedaan in een streek ziekenhuis , en daarna naar zwolle voor ivf. we hebben inmiddels 1 mislukte poging en 1 mislukte terugplaatsing achter de rug. Gisteren een punctie gehad , 15 eitjes ! vanmorgen telefoon dat alle eitjes bevrucht waren ! dinsdag voor de terug plaatsing... hoe gaat het bij jullie ?
Roosje, gaan gewoon ervoor dat je er geen meer nodig hebt. Dat er een plakker of mss 2 is. Kaila, dat dan ma snel vrijdag is. Tes, veel succes.
Maar super dat je ook nog in de vriezer hebt...maar deze ronde is voor ons allebei raak. Jij hebt gewoon de brusjes alvast in de vriezer
Daar ga ik voor! Nooit meer spuiten in m'n buik... Maar eerst zien dan geloven. Celia, ik heb al een aantal rondes 3x2 bolletjes utrogestan. Maar dat maakte bij de eerste ivf niets uit. Zaterdags tp gehad en de week erop op zondag ongesteld. Ik heb de keuze gekregen nu 3x3 bolletjes of 3x2 en extra pregnyl spuiten. Beide is niet bewezen, dus heb voor de extra pregnyl gekozen. Alhoewel ik genoeg voorraad utro heb opgebouwd door de korte rondes, neig ik ook een beetje naar overdag een extra bolletje. Deze lijken soms zo snel resten te geven en die in de nacht vrijwel niet. Bms is weer 14 dus daar kan het ook niet aan liggen. Irritant is het dat je er niets aan kan doen. Dom afwachten dus.