Start IVF oktober/november 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Welkom!
    Wat een fantastische score Tes! 15 uit 15!
    Welke combinatie heb je gespoten?
    Heel veel succes dinsdag!

2. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Nou meiden, ik moet me nu aansluiten bij de meiden met testdrang hoor! Wat bizar, hier heb ik normaal nooit last van. Maar al vanaf zaterdag loop ik in mn hoofd te denken of ik ga testen. En ja hoor, vanmorgen kon ik me niet meer inhouden haha. Stom he. Ik zit tenslotte pas 9 dagen na TP/12 na punctie. En er was inderdaad een heel vaag streepje te zien. Pff, ik kreeg spontaan buikpijn. Jemig, dit is dus precies waarom ik normaal nooit vroeg test. Pff, nu weet ik niet meer wat ik moet voelen en denken hoor. Ik lees overal dat de Pregnyl na 6 dagen uit je lijf zou moeten zijn. Is dit nu vals positief of echt positief? Pff stomme muts, waarom heb ik nou niet gewoon kunnen wachten?:p

3. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wannabeme, wanneer heb je pregnyl gespoten en hoeveel?
    Pregnyl halveert elke dag dus als je 5000 hebt tel je best een 10 dagen na de pregnyl voor zeker te zijn.

4. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ben even terug gaan zoeken zie dat dit de 3de was.
    Dan is de pregnyl uit je lichaam dus denk dat ik al voorzichtig proficiat mag zeggen ;)!!!

Ik had op dag 10 na TP een positieve test (wel zonder pregnyl) dus het kan zeker zo vroeg.

5. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Pregnyl was voor en na de TP. De laatste keer Pregnyl, 5000IE, was dus 9 november.

6. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dan zou het inderdaad wel vals positief kunnen zijn.
    Oh wat moeilijk, binnen 2 dagen opnieuw testen. En duimen dat hij dan hetzelfde of zelfs donkerder is.

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Wat spannend wannabeme! Ik duim voor goed nieuws!
    Roosje en Annemoon, lekker gaan broeden! Hopelijk mag jullie wens uitkomen.

Hier is het even balen nu! Had vanmorgen de eerste FM, rechts 2 kleintjes <10 mm en links een van 15,5 en 11 mm. Dus de kans is aanwezig dat deze poging wordt afgebroken of wordt omgezet in escape IUI. Woensdag moet ik weer heen om te kijken of die kleintjes meekomen. Ik hoop zo dat ze allemaal meedoen, want ik denk dat ik de poging dan gewoon door wil laten gaan. Bah bah bah! Ik voel me zo down nu, heb ik straks al die gemene rotspuiten voor niks gezet!

8. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    als jij 12 na punctie zit, zit je toch 14 na pregnyl? dan moet het uit je lijf zijn

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Wannabeme, helaas dit kan nog steeds van de pregnyl zijn.

Ik begon op dag 14 na puntie met bloeden en de test in de middag was toen nog positief.
    Mijn laatste pregnyl 5000 was op dag 4 na de punctie (dus op 4 dpo).
    Jij zit nu 8 dagen na pregnyl en dan is er nog een grote kans dat het van de pregnyl is. (bij mij was het toen ook nog posi).

Sorry meid, had het graag anders gezien voor je :(:(

Je kan nu alleen nog maar elke dag een testje doen om te kijken of hij donkerder wordt.
    Ik ga voor je duimen!

10. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    ik test altijd 8 dagen na 5000 pregnyl al schoon, maar het kan per persoon verschillen

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Nee ze heeft net als mij ook pregnyl gespoten na de punctie en tp als ondersteuning ;);)

12. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    is een escape iui dan niet beter zodat je geen poging verbruikt?
    heb je nieuwe medicatie gekregen dan eerder?

13. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    las ik dus ook later ...niet erg scherp door al die hormonen:p

14. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik lees heel vaak dat minder follikels toch vaak eicellen oplevert met een betere kwaliteit. Daarbij heb ik ook gelezen dat kleine follikeltjes ook goede eicellen kunnen bevatten.
    Ik houd nog even hoop dat er de woensdag toch nog meer tevoorschijn komen die nog even een spurt hebben gehad.
    Bij IUI kreeg spoot ik puregon 75 EH en dit is de eerste keer ivf (menopur 150 eh) dus is toch even proberen op welke hoeveelheid je het beste reageert. Een evt volgende poging ga ik met een hogere dosis beginnen.

15. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hee joh, daar hoef je geen sorry voor te zeggen hoor :) Ik vind het ook superstom dat ik toch getest heb, omdat ik nu gewoon nog steeds niks weet. Het kan van de pregnyl zijn, het kan een zwangerschap zijn, niemand weet het. Dat is precies waarom ik zo stellig zei dat ik niet vroeg zou testen. Heb ook geen idee waarom ik het vanmorgen toch gedaan heb, iets in me zei dat het moest haha.

Ik ga nu zeker niet elke dag een test doen hoor, gewoon vanaf nu de zelfbeheersing er weer op. Eventueel over een paar dagen weer testen en anders gewoon t weekend ofzo pas. Dit was gewoon een foutje :)

16. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    hogen ze tussentijds dan niet op? en dat van die aantal follikels..ik weet niet wat waar is...de een zeg dit de ander dat.....hangt denk ik ook met je leeftijd samen.

17. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Ik ben 32, dus nog 'jong'... en ophogen doen ze uiteraard wel eens, maar niet als er al een follikel van 15,5 mm zit. We zullen woensdag zien...i keep my fingeren crossed:)

18. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Tes, welkom! Wat een goede score zeg, 15 eitjes bevrucht!! Heel veel succes met de TP morgen!

Wannabeme, haha, dat lucht dus ook niet op! ;)
    Je houdt het wel spannend in ieder geval! Dus dit weekend weer testen?
    Ik duim voor een positieve test!!

Nikki, wat jammer! Ik kan me goed voorstellen dat je baalt. Hopelijk werkt een paar dagen langer stimuleren nog genoeg om de kleintjes mee te laten doen. Jammer dat ze nu de dosering niet meer kunnen ophogen vanwege die grotere.
    Maar goed, geef de moed niet op! Wie weet gaat het allemaal nog de goeie kant op!

Hier merk ik dat de hormonen nu ook echt hun werk gaan doen. Ik ben zo labiel als de pest. Ik zit op mijn werk iedereen af te snauwen, heb een super kort lontje. Thuis ben ik alleen maar depri en huilerig... ;)

19. Nienepiene

9 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha Kaila, dat is ook mijn tactiek! Anders weet ik echt niet meer wat ik wilde reageren! Maar merk wel dat ik weer wat trouwer moet gaan reageren, het is bijna niet meer bij te houden hier! Hoe gaat het stimuleren bij je? Dat is een fijnere spuit dan de decapeptyl he!

Diligo, hoe voel je je nu? 4 embryos uit 11 cellen, mooie score zeg! En waren ze alle vier 8 cellig? Dan maken alle resterende denk ik een mooie kans op invriezen, ze moeten immers minimaal 8 cellig zijn. Wat balen dat je trouwens een brief thuis krijgt over de hoeveelheid ingevroren! Wij werden de volgende dag gebeld, dan weet je tenminste meteen waar je aan toe bent! Jij zit nu een soort van dubbel op het wachtbankje! :(

Cheyenne, wat balen dat er nog zoveel resten zaten… Maar natuurlijk mag je hier blijven! Je hoort er gewoon bij!

Wannebe, snap de onrust en de verwarring helemaal! Wanneer je is officiële testdatum ookalweer? Maar je moet jezelf niet zoveel verwijten hoor, denk dat we allemaal heel goed begrijpen waarom je eerder bent gaan testen dan je eigenlijk zou willen!

Nikki, heb je veel last van bijwerkingen bij de menopur? En wat k*t dat de eerste meting zo’n domper is! Kunnen ze de hoeveelheid menopur niet ophogen voor een boost? Hopelijk maken de kleintjes gewoon nu een enorme groeispurt!

RoGiJuLi, lastig he, nog niet weten wanneer je dat de cryo terugplaatsing krijgt. En zo irritant dat ze dicht zijn met de kerstdagen! Snap het wel hoor, maar voor ons dames heel wat minder fijn.. Dus beter dat je uitgaat van januari, dan kan het alleen maar meevallen als het toch eerder wordt!

Roosje en Annemoon, wat fijn dat de punctie bij jullie meeviel! En allebei een mooie hoeveelheid eitjes en mooie hoeveelheid bevruchtingen meiden! 4 in de vriezer Annemoon, wat een heerlijk gevoel he! Balen dat jij geen cryos hebt Roosje, maar hopelijk blijft 1 van de 2, of allebei, nu plakken. Duim voor jullie!

Claro, fijn dat je van start gaat!

Kaatjekoek, zijn de andere follikels ondertussen bijgetrokken? Wat een enorme hoeveelheid gonal f moest je nu spuiten zeg! Kan me voorstellen dat je een emobom wordt.. Heel herkenbaar hoor, ben bang dat je moet accepteren dat het erbij hoort..

Welkom DSM en Tes!

Celia, erg zenuwachtig voor je gesprek morgen? Ik duim echt dat jullie het nog een keer mogen proberen! Maar begrijp heel goed dat jullie vooral duidelijkheid willen en nodig hebben… Heftig allemaal hoor.

Laatste ontwikkelingen hier; vorige week meermalen in het ziekenhuis geweest voor een follikelmeting. Was een verwarrende week, want op de eerste dag zagen ze een mooie follikel, dag erna was deze helemaal niet meer zichtbaar door alle blauwe plekken en de dag daarna knalde hij zowat van het scherm! Groen licht gekregen voor een cryo terugplaatsing deze cyclus! Zaterdag pregnyl geprikt en vrijdag hopelijk een mooi ontdooide cryo en dus terugplaatsing! Spannend! Emoties knallen echt alle kanten op. Ik weet niet meer wie het hier ook eens noemde, maar ik zit mezelf deze week zo giga in de weg. Boosheid, verdriet, hoop, frustratie en alles wat daartussen zit komt langs, en dat zonder enorme hoeveelheden ingespoten hormonen! Ik ben het dus helemaal zelf en heb dus medelijden met vriendlief.. Maar hij is echt liever dan ooit! :)

20. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikki, hopelijk morgen goed nieuws, dat er toch een aantal mee zijn gegaan.

Nienepiene, spannend!! Veel succes vrijdag!!! Hopelijk een mooie plakker.

Deel Deze Pagina