Start IVF oktober/november 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Celia2

Celia2 Actief lid

22 apr 2009
    204
    0
    0
    Welkom Tes, 15 eitjes is een hele mooie opbrengst! En allemaal bevrucht ook! Je zult de terugplaatsing inmiddels al wel achter de rug hebben. Sterkte met wachten!

Annemoon, ik zou ook voor de pregnyl kiezen als ik die keuze zou krijgen. Daar zou ik meer op vertrouwen dan die utrogestan. Hoop dat het deze keer gaat lukken bij je! Waren de teruggeplaatste embryo’s wel steeds van goede kwaliteit? Er was bij mij een 5-cellige teruggeplaatst.

Wannabeme, wat spannend! Ik snap dat je eerder getest hebt hoor, de verleiding is ook zo groot en het wachten duurt zo lang! Laten we hopen dat het streepje blijft en alleen maar donkerder wordt vanaf nu!

Nikki: Balen zeg! Hoop voor je dat de kleintjes ook nog mee gaan doen! Kan me voorstellen dat je je nu down voelt. Maar de moed niet opgeven hoor!

Nienepiene, super dat je vrijdag een tp krijgt! Spannend weer zeg! Je hebt geen rustmaand tussendoor gehad denk ik he? Die stomme emoties ook, ik word er ook knettergek van, de ene dag kan ik alles hebben en de volgende dag kan ik overal om huilen. Ik zit nog aan de Lucrin en reageer daar nu ook wat heftiger door heb ik het idee. Ook veel hoofdpijn en slecht in slaap komen, maar dat zal wel weer komen van het gepieker L. Ik denk dat ik morgen wel zenuwachtig zal zijn voor het gesprek ja. Heb er zo’n “nu of nooit” gevoel bij, alsof alles van dat gesprek afhangt. Zal erg blij zijn als we weten waar we aan toe zijn.

Nou meiden…allemaal weer veel succes overal mee!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Ooh Nienepiene .... nu alweer een TP!! Wat fijn zeg !!

Ik moet eerst een maand "rusten" en mag pas in december weer.
    Nu maar hopen dat mijn lichaam meewerkt en op tijd is met eisprongen, want hij zal dan rond 22-23e teruggeplaatst kunnen worden.
    Is mijn ei later, dan lukt het niet meer in december en wordt het pas januari (z-huis poli sluit vanaf de 24e).

Overigens heeft het z-huis het vermoeden dat het bij mij een vroege mk was (vandaag controle gehad), gezien mijn vreemde bloedverlies, de test weer opliepen en de aanhoudende hoge temperaturen.
    Dat maakt het wat minder zuur, want dat betekent dat het vruchtje er zowieso al niet goed genoeg voor was (liever nu fout dan weer na 8 maanden).

3. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Oh wat 'bijzonder' om dat te weten RoGiJuLi, al blijft het resultaat hetzelfde. Hoe voel je je er nu onder?

Ik zat de afgelopen 2 dagen echt in een achtbaan van emoties zeg, zo ken ik mezelf helemaal niet. Zou dat toch de hormonen zijn ofzo? Gisteren niet getest, vanmorgen wel weer. De test was weer positief en nog iets donkerder dan eergisteren. Zou het dan toch? Ik heb geen idee vanaf wanneer het nou echt betrouwbaar is. Ik zit nu op 14DPO. Sommige ziekenhuizen zeggen 15 na punctie, anderen 15 na TP. Morgen zou voor mij 15 na punctie zijn.

4. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wannebeme, ik zou denken als je in een gewone cyclus 14 dagen na eisprong mag tellen, dan zou je toch denken dat het 14 dagen na punctie is omwille van dit gezien word als eisprong.
    Want bij TP is ei al een aantal dagen oud.
    Of zie ik het dan zo mis.

Als hij ook nog eens donkerder is geworden kan het niet meer van de pregnyl zijn.
    Ik ga je gewoon al feliciteren :p:D!!!

Mag eens positief nieuws komen hier en nu gaan we jou gewoon allemaal volgen ;)....

5. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    ik vind m duidelijk. hij is duidelijk donkerder dan de vorige ....en pregnyl loopt niet op
    Dus: GEFELICITEERD!!!!!!!

6. Nienepiene

9 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nikki, succes met je echo vandaag!

Celia, heel veel sterkte met je gesprek vandaag! Ik denk aan je en duim voor een mooie uitkomst waar je je in kan vinden!

Hopelijk is jouw lichaam een beetje braaf qua eisprongen RogiJuLi! Zo zuur als je door de kerstsluiting langer moet wachten! En jeetje, dat ze dachten dat het een vroege miskraam is geweest bij je.. Wat je zegt, liever dat het zo vroeg mis gaat dan aan het eind van de zwangerschap, dat heb je al te vaak meegemaakt..

Wannabeme, ik denk ook dat jij de eerste dame hier bent met het goede nieuws waar we allemaal op wachten! Volgens mij klopt de gedachtegang van Claro helemaal, maar als je duidelijkheid wil over wanneer je precies mocht testen bel je het ziekenhuis toch gewoon even? Ik wil je ook feliciteren, maar wacht daar even mee tot jij ook in de uitslag gelooft! :)

Ik heb inderdaad geen rustmaand gehad. Is eigenlijk wel gebruikelijk, ook in mijn ziekenhuis, maar ze wilden en durfden het wel aan. Ook omdat ik anders vanwege mijn eigen vakantie een verplichte extra wacht/rustmaand zou krijgen. Ik vind het erg spannend allemaal en blijf zo belachelijk emotioneel!

7. Nikki23

Nikki23 Fanatiek lid

26 mei 2007
    1.922
    1.906
    113
    Gefeliciteerd Wannabeme! Ik vind 'm ook duidelijk! Super meid! Hopelijk kun je ons binnenkort een mooie echo showen!

Nienepiene, wat fijn dat je gelijk weer kunt beginnen! Scheelt toch weer een maand!

Hoe is het met de broeddames?

Hier vanmorgen 2e fm gehad en helaas geen verandering...nu links een van 16 en 13 en rechts een van 11 mm, dus wordt een escape IUI a.s zondag. Pfff, had me er zo op ingesteld en gisteravond alle tranen eruit gegooid maar toch vanmorgen bij gyn kon ik ze niet in bedwang houden. Nu maar positief blijven, want met IUI is er nog steeds een kansje. Morgen laatste keer menopur spuiten, vrijdag laatste decapeptyl en dan vrijdagavond pregnyl en dan zondagochtend de IUI.
    Daarna kunnen we gelijk weer door voor een volgende ronde met hogere dosering.

8. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zit te trillen op de bank joh.
    Net inderdaad het zh even gebeld. Ze adviseert inderdaad 2 weken na TP, maar dat ik nu een positieve test heb kan volgens haar niet meer vals positief zijn. Het zou hooguit nu negatief kunnen zijn omdat het te vroeg is en dan later alsnog positief. maar volgens haar is positief nu gewoon echt positief!

Arghhh ik kan het niet geloven. Mn kansen waren zo slecht...

Ik zit gewoon te huilen joh...

Afpraak voor echo op 18 december.

Ik durf het nog niet te geloven, dus spreek het z-woord ook nog niet uit hahaha.

Pff nu naar m'n werk voor cursus, zooo geen zin in haha.

Sorry voor de ego berichten...

9. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.982
    15.610
    113
    Nabij Utrecht
    Tis je heel erg gegund Wannabeme !!!

:D:D GEFELICITEERD !! :D:D

Al ben ik stiekem wel heel erg jaloers :(

10. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Wauw Wannebeme! Fantastisch nieuws horen we graag!
    (Gefeliciteerd komt nog, maar weet het haast wel zeker dat het goed gaat!)

11. Kaatjekoek

5 aug 2014
    25
    0
    0
    Bezig voor 1e kindje sinds december 2013
    Regio Arnhem
    #531 Kaatjekoek, 19 nov 2014
    Laatst bewerkt: 19 nov 2014
    Wannebeme Wow! Wat geweldig! Vooral de bevestiging van het zh.... nu kan het echte broeden beginnen. Feli!

Ik heb maandag 2e meting gehad. Toen 6 stuks. 2 van 23 mm en 4 van rond de 12. Morgenvroeg punctie (zie er tegenop!) en als alles goed is/gaat zondag TP. Ze gaan ze in ieder geval allemaal proberen aan te prikken.

Maandag dus in jubelstemming! Gisteren Pregnyl gespoten. Was vreselijk. Had niet de juiste spuit/ naald meegeleverd gekregen en had nog maar 2 Lucrin spuitjes. Het is gelukt. Vraag me alleen niet HOE!? Wat een gekloot met die miniampullen!! :-S

12. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Waaaaah, Wannabeme, gefeliciteeeeeerd!!!! Ik geloof het wel hoor, dat kan nu toch geen valse test meer zijn!! :D

Kaatjekoek, het komt nu voor jou ook héél dichtbij!
    Heel veel succes morgen, het komt vast goed!
    Wel irritant van die pregnyl, stom dat je de verkeerde spuitjes had gekregen!

13. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    #533 Roosje72, 19 nov 2014
    Laatst bewerkt: 19 nov 2014
    Nou zit vandaag niet zo lekker in mn vel. gevoelens "all over the place" - van euforisch tot verslagen en alle hoopverloren. ik voel namelijk niets en sinds vandaag is ondanks de utro prut mn afscheiding erg waterig....dat is nooit een teken bij mij...dus ik ben op 6dpo al helemaal van t padje

Morgen is 10 dagen na pregnyl.....ik ga testen of de pregnyl weg is. Normaal na 8 dagen al. Maar wil alles duidelijk hebben. Voor de goede orde ik verwacht dus dat ie blanco is....

14. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Succes morgen!

15. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Roosje, laat je niet gek maken door je emoties. Wel spannend dat je NOD dichtbij komt, ga je morgen ook al testen?

Hier even een onzeker berichtje over het spuiten.. Ging dat bij jullie ook steeds meer zeer doen? Ik verging gister echt... Het lijkt wel of mijn huid zo geïrriteerd is geworden dat alles super gevoelig wordt. Ik krijg nu blauwe plekjes rond de prik en voel het echt een paar minuten nabranden.. Ik heb ook niet zoveel buikvet, dus moet het echt steeds op ongeveer dezelfde plek spuiten in het kwabje rond mijn navel, die ik dan zelf omhoog vasthoud, zodat mijn vriend de spuit erin kan zetten. Hebben jullie hier ook last van? Ik begin er nu een beetje klaar mee te zijn. Gelukkig ben ik voor deze ronde nu op 3/4...
    Vrijdag eindelijk FM, ik hoop zó dat alles goed groeit!

16. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Oost NL
    Succes morgen KaatjeKoek, gaat helemaal goed komen!

17. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Oost NL

Ja, hoe beurzer alles werd hoe vervelender. Gisteravond de extra pregnyl gezet na een week en merkte dat m'n buik echt was bijgekomen van alle dagen achter elkaar spuiten. Dus komt ook weer goed.
    Ben benieuwd vrijdag!

18. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik zei al tegen de verpleegkundige, dan heb ik nu eindelijk een voordeel van mn buikvet ;) Kwabben genoeg, dus nooit last gehad met spuiten. Vervelend dat t zo beurs wordt joh, dan ben je helemaal blij als je er vanaf bent straks.

Roosje, ik 'voel' ook niks hoor, maar dat was 7 jaar geleden toen ik zwanger was van m'n dochter ook zo. De kwaaltjes kwamen een paar weken later pas. Daarom ben ik er nu ook zo onzeker over en durf ik t echt nog niet te geloven, want het voelt niet zwanger. Dus ik duim echt nog even voor je verder!

RoGiJuLi, ik herken het gevoel hoor, blij zijn maar eigenlijk ook wel jaloers, ik denk dat we dat allemaal wel hebben. We willen tenslotte allemaal zo graag, anders zaten we tenslotte niet in dit traject. Dus ik blijf gewoon hopen en duimen voor jou en alle andere dames.

Kaatje, succes morgen, komt vast goed!

19. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    vanochtend getest, om te kijken of ik schoon ben van de pregnyl.
    Prachtig hagel witte test. Ik zit nu 7 dpo en dit is de 10e dag na pregnyl. dus mocht er een streepje verschijnen dan is het iets.
    Maar mijn vertrouwen begint af te nemen, ik heb heel veel waterige afscheiding en dat is bij mij meestal een voorbode van weinig goeds

20. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wannabeme, super!!!

Kaatjekoek, hoe is de punctie gegaan?

Roosje, die wachtweken zijn er echt teveel aan he… dikke knuf!!! Test zegt dus nu enkel dat pregnyl uit jou lichaam is. Kan dus nog alle kanten op. Zoals het zh tegen wannabeme zei :

Kaila, naar het einde ging het bij mij ook niet meer. Zeker als ik er over na begon te denken lukte mij het niet meer om hem zelf erin te steken en schoot vriend te hulp. Nog even volhouden.

Deel Deze Pagina