Start IVF oktober/november 2014

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Diligo Ergo Sum, 8 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Nou ik zou het raar vinden al je niet een beetje zou mopperen. Vind t raar dat ze in het zh met de ballen van je vriend zo van t kastje naar de muur bent gestuurd. Als zij die operatie zo weinig doen, kun je dan niet ergens heen waar het routine is? Wat betreft t aantal follikels....kun je echt niet meer voor een escape iui? Zo zonde van de poging.

2. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Heftig krampend kan ook een innesteling zijn. Of je eierstok en dan zit je Emmy nog lekker rond te dansen of daardoor net wel in je bms gedrukt.

3. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    ik kwam net thuis en er lag een brief op de mat van t ziekenhuis.....bij nader inzien 2 cryo's ipv geen een. Na de negatieve reactie bij de terugplaatsing hadden wij dit nooit meer verwacht.
    Ik ben zo blij, kan wel janken:p

4. Kaatjekoek

5 aug 2014
    25
    0
    0
    Bezig voor 1e kindje sinds december 2013
    Regio Arnhem
    Oow Kaila, wat een verschrikkelijke dag heb je vandaag! Knuffel voor jou! Ik herken je gevoel vwb het tegenvallende aantal follikels… had ik ook. Uiteindelijk waren het er dus maar 3 (waarvan 1 van bijna 3cm en 2 van 13mm)… maar wel een score na punctie van 3 (en een ‘dubbele’ > snap nog steeds niet wat ze daarmee bedoelde > ook niet gevraagd… niet helder genoeg ;)). Het kan dus ook positief uitvallen. Al kan ik me voorstellen dat je dit nu niet wil horen. Ik hoop iig dat alles goed komt, ook voor je vriend!

Annemoon, wat een naar verhaal ook! Beterschap!

Roosje wat een fijn nieuws, gefeliciteerd!

Tja meiden… die punctie viel me zo ontzettend mee, dat ik er zelf verbaasd van ben. Ik zou het zo weer doen (maar dan zonder de spanning ;)).

Ik wil zo graag op iedereen reageren, maar dan ben ik een uur zoet… lezen… notitie maken… lezen… onthouden… pff… chaoot als ik ben, niks voor mij.

Daarom nog maar een keer de vraag:

Zijn er inmiddels meer mensen in voor een geheime FB groep? Vind je het uiteindelijk niks, kun je er natuurlijk zonder probleem weer uit stappen.

Stuur dan een mailtje met je FB link naar friedolientje75@hotmail.com. Nog 2 erbij en ik maak de groep aan.

Groetjes!

5. Nienepiene

9 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annemoon, wat een heftig verhaal! Hoe krijg je een gedraaide eierstok? Klinkt echt heel naar.. Hoop dat het verder geen invloed heeft! Hoe is het nu met je?

Celia, wat een goed nieuws! En zo onverwacht! Heel fijn dat jullie nog een poging mogen wagen! :D

Welkom Julia, succes deze poging!

Kaila, begrijp je frustratie helemaal hoor! Begrijp helemaal dat je op meer follikels had gehoopt. Wanneer verwachten ze dat je punctie zal zijn? Hoop echt heel erg dat de kleintjes mee gaan doen, maar anders dat er eitjes van super kwaliteit in zitten!
    En wat rot van je vriend! Super slecht hoe ze met jullie omgaan zeg, is het geen mogelijkheid om iets van een second opinion te doen ofzo? Omdat ze zelf al aangeven de ingrijp zo weinig te doen dat ze het zelf ook niet zo goed weten?

Roosje, wat fijn! Gefeliciteerd!

Hier is vanmiddag een prachtige cryo teruggeplaatst. Ben blij, maar vind het ook een gek idee dat er nu een ontdooide embryo in mijn buik zit. Realiseerde me vandaag weer dat het wel heel speciaal is wat de wetenschap tegenwoordig kan. De artsen en in het lab hebben ze gedaan wat ze kunnen, nu moet mijn lichaam de rest doen!

6. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Vooral heel druk met werk, mijn glaskunst, de neef
    Oost NL
    Succes Nienepiene! Lekker broeden en afwachten. Blijft spannend!

KaatjeKoek, wat fijn dat het meeviel, heb je al iets gehoord over de bevruchtingen? Nog even en dan mag je ook bij ons op de broekstok.

Roos wat geweldig dat er toch 2 cryo's zijn. Maart zoals zoveel zeggen die heb je vast voorlopig niet nodig!

Kaila, van mij mag je wel iets meer dan een baaldag hebben! Het is gewoon belachelijk hoe het gaat! Ik zou woest zijn en dat op elke afdeling hebben laten merken. Dit probleem is niet niks en als ze er zo laks mee omgaan dan zou ik dat echt overal hebben laten weten. Een medisch probleem is al vervelend laat staan op zulke priveplekken (voor wat er bij ons nog privé is...)

Hier gaat het iets beter. Ik kan weer redelijk zitten en lopen en we zijn na overleg met eigen kliniek wel een weekend weg. Even uitwaaien en zorgen dat ik m'n rust pak. Maar pfff wat waren we geschrokken. Ik kwam nog vrolijk van het toilet en ineens stond ik krom van de kramp.
    Zoals het me uitgelegd is, zit je eierstok opgehangen aan twee "draden" Als hij door een cyste of veel lege follikels topzwaar wordt kan hij om z'n as draaien. Zodra er een afknelling komt en er dus geen bloedtoevoer mogelijk is dan krijg je die pijnen en kan het zelfs nodig zijn om een eileider te moeten verwijderen. Ik merkte tijdens de echo dat het voelde alsof iets op z'n plek kwam en een duwtje kreeg. Dit had de gyn zelf eerst niet door. Dus het zoeken en draaien ging tegelijkertijd. Gelukkig!

7. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Broeden met die handel!

8. Kaatjekoek

5 aug 2014
    25
    0
    0
    Regio Arnhem
    Hier geen terugplaatsing. Vanmorgen zijn we volgens afspraak gebeld door UMC. Geen embryo's. :(

9. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ohh jeetje wat verdrietig zeg! Een enorme teleurstelling! Sterkte bij het verwerken en laat je lekker verwennen. Dikke knuffel.

10. Roosje72

Roosje72 Fanatiek lid

31 aug 2014
    1.174
    0
    0
    Ingenieur
    Oh nee! Wat verdrietig zeg! Dikke knuffel en veel sterkte gewenst!

11. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Kaatjekoek :(:(:( wat enorm balen zeg :(:(:(

12. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ach nee, dat is echt een tegenvaller. Heb je zo je best gedaan, alles ondergaan..geen embryo's :(

13. Kaila

Kaila Fanatiek lid

7 mrt 2014
    1.593
    215
    63
    Neeeeee, Kaatjekoek!! :( :( Wat ongelofelijk klote zeg!! Heel veel sterkte met deze teleurstelling..... :(

Annemoon, fijn dat het al weer een beetje beter gaat! Ik wist niet eens dat het kon, dat je eierstok kon draaien... Het klinkt in ieder geval niet echt prettig, dat hij gedraaid zit en geen bloed meer krijgt. Gelukkig waren ze er in ieder geval op tijd bij.
    Hoe voel je je nu over de terugplaatsing? Nog geen rode duivels gehad?

Roosje, wat fijn, 2 cryo's! :D

Nienepiene, spannend en afwachten!! Bijzonder hè? Ik realiseer me dat ook steeds meer... Maar ook super fijn dat er zo veel mogelijk is tegenwoordig!

Hier gaat het wel weer ondertussen. Ik ben er nog steeds niet heel erg optimistisch over, maar ik kan het redelijk relativeren dat het allemaal nog goed kan komen.
    Nog steeds had ik natuurlijk liever meer follikels gezien, maar ik hoop gewoon dat morgen de kleintjes meegegroeid zijn. Dan zou ik 7 follikels hebben en dat kan natuurlijk nog alle kanten op...
    Waarschijnlijk zal de arts ook niet voorstellen de poging af te breken, want ik denk dat ze dat echt bij 1 of 2 follikels doen ofzo? Nou ja, ik wacht het af.
    Over mijn vriend... hij is er zelf redelijk nuchter onder, dat scheelt. Ik was zelf meer over de rooie van hoe ze ons behandelden dan hij, maar dat zal misschien ook wel door de hormonen komen...
    Voorlopig focussen we ons op deze punctie en tp, want zijn operatie is dan toch pas half december.

14. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Oost NL
    Jeetje dat is ruk thuiskomen. Hebben ze aangegeven wat de oorzaak kan zijn? Vind het echt verschrikkelijk voor jullie. Dikke knuffel!

15. Nienepiene

9 okt 2014
    35
    0
    0
    NULL
    NULL
    Och Kaatjekoek, wat enorm rot! Veel sterkte met deze teleurstelling.. Stuur je een dikke knuffel!

16. julia1984

julia1984 Fanatiek lid

9 feb 2012
    2.244
    5
    38
    NULL
    NULL
    Morgen punctie.....ben zo benieuwd of we een redelijke opbrengst hebben! We gaan het zien.

Kaila, probeer positief te zijn en te focussen, komt goed meid!
    7 follikels is echt meer dan genoeg!

Annemoon, hoe is het met je?

17. wannabeme

wannabeme Actief lid

4 okt 2014
    106
    1
    0
    NULL
    NULL
    Succes met de punctie Julia

18. Claro84

Claro84 Actief lid

6 aug 2011
    336
    0
    0
    NULL
    NULL
    Annemoon, wij blijven duimen.

Julia, welkom. Veel succes met de punctie.

Kaila, dit is helemaal niet zeuren hoor, het hele traject is gewoon niet makkelijk. En zeker als ze zo onduidelijk blijven en van het 1 naar het ander sturen (zoals een nummer).

Roosje, wat een goed nieuws. Maar je gaat die gewoon niet nodig hebben ;).

Nienepiene, veel succes met jullie plakker ;).

Kaatjekoek, oh nee wat ontzettend k*t nieuws. Dikke knuffel!!!

Hier eindelijk beweging in zicht, deze week echo om te kijken wanneer terug plaatsing is. Wachten duurt altijd veel te lang ;).

Wie kan wanneer testen?? Want zitten er nu veel op wachtbankje denk ik...

19. Annemoon

Annemoon Bekend lid

4 apr 2013
    816
    0
    0
    Oost NL
    Succes met de punctie vandaag Kaila en Julia!

Ik heb vrijdagavond nog 1500 eh pregnyl gespoten en wilde vanaf vandaag testen om te kijken of het terug of juist op loopt, maar de test is helemaal wit. Pregnyl is er dus al uit en ik verwacht nog minder dat de krampen goed nieuws zouden kunnen zijn.

20. Kaatjekoek

5 aug 2014
    25
    0
    0
    Regio Arnhem
    #580 Kaatjekoek, 24 nov 2014
    Laatst bewerkt: 24 nov 2014
    Dag allemaal,

Dank voor jullie medeleven. Kans 1 voorbij met helemaal niks als resultaat is echt verschrikkelijk zuur… yuk.

2e week december hebben we een gesprek met gynaecoloog. Dan worden de lab resultaten besproken en bekeken wat voor ons de beste vervolgbehandeling is. Even geen hormonen meer, dat is ook wel weer ‘lekker’.

Ik had alleen gehoopt dat collega’s me vanmorgen met rust zouden laten en er niet naar zouden vragen. Verkeerd gedacht. Dus van die stoere Kaatje wat in het kamertje van mijn leidinggevende niks meer over. Pfff…

Groetjes K.

Deel Deze Pagina