Dank voor alle felicitaties! Het voelt nog erg onwerkelijk, vooral omdat ik lichamelijk nog niets merk. Kan het bijna niet geloven, maar sta om de haverklap te stuiteren. Het is mijn eerste cryo van mn eerste ICSI, verse terugplaatjes was niet gelukt. Mijn gynaecoloog vertelde gister ook dat er in het buitenland stemmen op gaan om alle embryo's in te vriezen, omdat terugplaatsing in een natuurlijke cyclus een hogere kans van slagen lijkt te hebben. Geen idee, bij mij klopt het in ieder geval! Enne, over dat gedoe met mn collega's. Ik maak me er serieus veel minder druk om, haha! Och meiden, als ik de nare verhalen hier lees ben ik extra dankbaar voor mijn test, maar ik voel me ook wel lullig tegenover jullie.. Kaila, wat enorm heftig en rot.. Dat is echt niet eerlijk! Klap op klap is dat voor jou.. Hoe voel je je nu lichamelijk? Ben je gister nog voor n echo geweest? Ik vind het echt zo verdrietig voor je, vooral omdat je niet echt weet waardoor het komt. Ik vind je heel stoer dat je toch een tweede ICSI in gaat hoor! Maar neem wel voldoende tijd en rust om van deze eerste psychische en lichamelijke klap te herstellen! Ik denk aan je en stuur je een knuffel! He Julia, jij ook al rot nieuws! Heb je het ziekenhuis al gesproken? Sterkte, maar wat Roosje ook zegt, dit is gewoon een plakker!
Dit hoorde ik ook vanochtend!! En geeft me zoveel moed! Ik mag voorlopig nog niet verder. Eierstok nog ontstoken en 5x6 cm. Wel flink geslonken maar nog steeds erg pijnlijk. Er waren nog zeker 6 lege follikels van meer dan 22 mm doorsnede. Dus nog meer rusten en voor me laten zorgen. Volgende week vrijdag weer controle.
Kaila, wat een rot traject is het toch en dan nu ook nog overstimulatie, zo oneerlijk. Ik wil je heel veel sterkte en kracht toe wensen. Doe rustig aan en probeer nu eerst je lichamelijk weer sterk te voelen. Ga daarna samen opzoek naar mogelijkheden die jullie kunnen helpen. Ik zou de 2e icsi ook proberen in een ander ziekenhuis als ik jullie was. Celia, ik reageer wel beter op de menopur dan op de gonal, hoop dat dat voor jou ook geld! Claro, hoe is het met jou? Nienepien, ik snap je gevoel, maar geniet ervan....wij hopen jou gewoon snel te volgen! En daarnaast gun ik het MMM meiden het meest. Ik had dat idee trouwens ook van cryo´s in je eigen cyclus, daarom baal ik enorm dat alles afgevallen is! Anemoon, heel veel sterkte, hopelijk knap je toch snel weer op. Ik heb gebeld met het ziekenhuis, ze hadden nog geen papieren ontvangen, maar ik moest ervan uitgaan dat de embryo´s onvoldoende van kwaliteit waren om de vriezer in te gaan. Ik probeer het nu even los te laten en me verder eerst te richtten op deze emmy in mn buik. Hopelijk bijft die lekker zitten! Hebben jullie ook grotere en gevoelige boobs door die utro?
Annemoon, klinkt ook erg pijnlijk. Julia, hier ook gevoelige boobs vooral aan de zijkanten (is de eerste keer dat ik dit heb). Hier voel ik mij enorm zwanger maar durf gewoon niet te hopen op positief. Ga echt proberen te wachten om te testen tot dinsdag maar de verleiding omdat ze thuis liggen is groot. Dus weet niet of beide testen het overleven dit weekend.
Claro, ik heb bij de 1e ivf ook gevoelige boobs gehad, maar niet dat ze groter werden. Dat is nu wel zo. Ik ga echt niet testen het weekend, word alleen maar onrustig als het een negatieve test is. Voel die drang ook nog niet echt. Heb afgesproken om maandagochtend samen met mn man te testen.
Julia, hoop ook dat ik gewoon kan wachten want als de test negatief is is heel het weekend er ook weer ineens aan. Terwijl het juist een leuk weekend moet worden met de Sint. Duim voor maandag een knaltest bij jullie .
Claro, precies eerst maar lekker genieten van ons weekend, je rot voelen om een negatieve test kan ook maandag nog. We gaan voor een knaltest, jij ook aankomende dinsdag!
@claro en Julia, jullie gaan samen toch zorgen voor nog meer goed voorbeeld hier? Dan gaan wij allen hier volgen...en starten we met z'n alle een nieuwe topic bij het bolle buiken deel van t forum.
Roosje dat zou mooi zijn idd...morgenochtend ga ik testen! Had enorme pijnlijke boobs....dat is sinds vanmorgen weg??? Verder een zwaar gevoel in mn onderbuik. Morgen weet ik wat de klachten betekenen, ben bang voor een nega test. Claro hoe is het bij jou, stiekem al getest?
Heb mij kunnen inhouden maar omdat ik al 2 dagen kampen en pijn in onderbuik heb. Gevoelige boos is ook volledig verdwenen. En wou echt het weekend niet omzeep brengen door een witte test.
Julia, nee!! Wat rot dat je geen cryo's hebt! Jeetje zeg, dat is ook echt een enorme domper na dat er wel 7 nog bevrucht waren, dat verwacht je echt niet.... Ik duim heel erg voor je dat dit een plakker is. Morgen mag je testen, toch?! Claro, wat een dubieuze kwaaltjes zeg. Geen idee wat ik er van moet denken. Nog effe volhouden, dan mag je overmorgen testen, toch? Wannabeme en Nienepiene, hoe gaat het met jullie? Beginnen jullie al een beetje aan het idee te wennen? Roosje, echt super fijn dat je meteen door mag zeg. Ben je nou al ongesteld geworden eigenlijk? Dat je weet of het nog gaat lukken om die tp voor de kerst te krijgen? Grappig trouwens dat die timing zo het zelfde is als je vorige zwangerschap, het is vast een teken Diligo, hoe gaat het met jou ondertussen? Nog steeds last van de overstimulatie, of gaat het intussen beter met je? Ik hoop het heel erg! Annemoon, pff jou lijf is dus ook nog niet tot rust gekomen.. Hoe gaat het ondertussen? Hoop dat de pijn steeds een beetje minder wordt. Veel beterschap in ieder geval! Hier gaat het ondertussen ietsje beter. Ik heb tot nu toe alleen maar als een zoutzak op de bank gehangen, en geprobeerd 3 liter vocht te drinken (wat nog best een uitdaging is!) Mijn buik is nu wat minder opgezwollen, maar de pijn is nog niet weg. Ik denk dat ik morgen ga proberen een halve dag te werken, maar ik ben benieuwd hoe dat gaat. Verder begin ik ook aan het idee te wennen dat we dus wéér en stapje verder moeten in het hele traject. Op dit moment zie ik niet veel heil meer in de 'normale' ICSI's die in Nederland gedaan worden. Voor nu wil ik even een paar weken rust, en dan in januari contact opnemen met ons eigen ziekenhuis en vragen naar een doorverwijzing naar Gent. Dan hoop ik dat ze samen willen werken qua behandeling, zodat ik niet voor alle echo's naar Gent hoef, maar dat ik daar alleen de punctie en bevruchting kan laten doen. Gaat een hoop geregel worden met de verzekering en ook wel een deel eigen kosten worden, maar ik wil echt niet nog zo'n poging als deze...
Hier deze morgen ook een witte test in handen. Weet niet hoe het hier zit tussen kerst en nieuwjaar (denk wel dat ze een aantal dagen dicht zullen zijn) dus ga de utro nog wat door nemen in de hoop dat zo ook mijn ongesteldheid wat word uitgesteld en dat we dan gewoon volgende ronde terug een terugplaatsing kunnen krijgen. Die zal dan begin januari zijn ipv eind december.
Claro jij ook al zo'n enorme tegenvaller vandaag, wat een rot traject is het toch! Heb jij nog cryo's? Kaila fijn dat het iets beter gaat! Goed dat jullie verder kijken, eerst maar even genieten van je rust nu.
Heb er nog 12, gaan volgende ronde voor 2. Laatste ronde hebben ze er een aantal moeten ontdooien voor een goeike te hebben dus ze gaan er snel door. De kwalen worden ook meer en meer en feller elke ronde.
Dat is wel heel fijn! Welk ziekenhuis zit jij? Vraagje.....net gebeld met het ziekenhuis, ik mag zelf weten of ik doorga met de utro omdat ik nog niet ongi ben, moet over 2 dgn weer testen. Zelf verwacht ik er niks meer van. .....wat zouden jullie doen?
Zit in Hasselt (België) in het ziekenhuis. Hoe zit met jou mag je onmiddellijk terug van start of ga je een maand moeten wachten?
Ja mag meteen starten in januari in mijn eigen ziekenhuis, maar wij gaan denk ik voor dusseldorf. Heb een afspraak staan voor begin februari intake. Dus waarschijnlijk gaan we daar verder.
Julia, wat balen zeg...!!!! Ik zou als ik jou was voor de zekerheid nog heel eventjes doorgaan met de utro.. Je weet het pas zeker als je ongi bent, hoewel ik ook niet veel hoop meer zou hebben hoor, na een witte test... Waarom hebben jullie besloten in Dusseldorf verder te gaan? Waren jullie niet tevreden over jullie ziekenhuis? Wel fijn dat je daar snel terecht kan in ieder geval. Claro, voor jou ook ontzettend balen Slim om met de utro je ongesteldheid een beetje te timen. Ik hoop voor je dat het net zo uitkomt dat je in januari meteen verder kan. Wel super fijn dat je nog zo veel cryo's hebt, ik hoop dat de volgende goed ontdooien!!