Aller eerst, fijn dat je je ietsje beter voelt. En doe wat voor jullie goed voelt. Als je in dd of Gent denkt beter geholpen te worden: doen! Je wil geen spijt krijgen van iets niet doen! Ja ik ben alweer ongi af. Werd de 29ste keurig dwars door de utro ongesteld. Bij het afvegen van het testplasje....om nog even met me neus op de feiten te worden gedrukt. De kliniek sputterde eerst wat tegen, maar we hebben afgesproken dat als alles rustig was ik door mocht voor de cryo ronde. Het gekke is, ik mocht wel gelijk door voor een gestimuleerde ronde....dat vond ik vreemd. Vorige week dinsdag op controle en ik mocht dus door. We laten allebei de cryo's ontdooien en hopen dat er 2 teruggeplaatst worden en we klussen er ook nog even flink aan op de gewone manier...maximale kansen hoop ik. Ik wil vragen of ik deze ronde pregnyl mag spuiten samen met utro om de kans op innesteling te optimaliseren. Woensdag heb ik bms controle en gaan we kijken of we al een tp kunnen inschatten. Moet voor de 19e een plassen, anders is het lab dicht en is tp niet mogelijk. Zelf denk ik dat m'n ei over een dag of 3 komt....ik had op cd een follikel van 8mm, bij mij groeien ze 1 mm per dag, dus woensdag zou ik op 16mm moeten zitten. Meestal heb ik m'n lh piek als m'n follikels 16/17mm zijn. Even zien wat m'n lijf doet na een hoog gestimuleerde ronde.
Vervelend Annemoon, dat je nog zoveel pijn hebt! En wat n giga follikels nog, au! Laat je inderdaad nog maar even lekker vertroetelen! Is het gelukt om je werken vandaag Kaila? Neem je tijd hoor, het is niet niets wat er nu allemaal inn je lichaam gebeurt! Snap dat je een behandeling in Nederland niet meer ziet zitten. Best frustrerend dat ze schijnbaar in België en Duitsland verder zijn in de mogelijkheden en je dus noodgedwongen de grens over moet. Och Julia en Claro, wat klote! Heb zo zitten duimen voor jullie.. Hoe is het nu met jullie? Maar wat heb je nog veel cryos zeg Claro, wow! En hoezo ga je naar Dusseldorf Julia? Vertrouwen in eigen ziekenhuis kwijt? Wat een ontwikkelingen bij jou Roosje! Wat raar dat je moest strijden voor een eigen ronde, maar wel meteen een gestimuleerde zou mogen! Hebben ze uitgelegd waarom? Spannende dagen voor jou weer! Hier is, los van de griep die me lastig valt, alles rustig. Geen vervelende zwangerschapskwaaltjes, hoewel die best mogen komen. Dan voel ik me misschien meer zwanger, hihi! Woensdag heerlijk 2,5 week op vakantie, voelt extra fijn nu met ons kleine wondertje in mijn buik!
Nee, ik kreeg als verklaring dat ze een rust maand in wilden bouwen om m'n lijf bij te laten komen van de hormonen...toen ik als argument gaf dat dit ook een ongestimuleerde ronde zou zijn en dus rust...gingen ze overleggen. Toen kwamen ze met het argument dat uit nieuwe onder zoeken blijkt dat een tp in een niet gestimuleerde cyclus na de punctie ronde meer kans op slagen bied. Ik heb ook van dat onderzoek gehoord, is bij de VuMC. Daar wordt in de ronde direct na de gestimuleerde ronde een cryo tp gedaan. Precies gelijk aan deze ronde voor mij.....toen mocht ik dus voor een echo komen om te zien of alles rustig was. Hoop dat je hersteld bent van je griep voor je vakantie...waar gaat de reis heen?
Julia, dat geeft voor mij hoop dat bij jou de menopur beter aansloeg dan de gonal! Wat balen dat je een witte test had joh, maar zolang je nog niet ongesteld bent kan het nog hè misschien komt de hcg wat langzaam op gang. En voor jou ook Claro het is nog niet voorbij hè hoop toch echt dat de ongesteldheid uitblijft en je alsnog een positieve test mag hebben. Kaila, wat heftig joh ook nog eens overstimulatie! Je schreef over jullie volgende stop om eventueel naar Gent te stappen en dat je tegen de afstand op ziet ivm echos ik hoorde toevallig van een kennisje van me die ook in Gent loopt dat zij apparatuur heeft meegekregen met een iPad om zelf thuis echos te maken, die moet ze dan weer doorsturen naar Gent. In het begin een heel gedoe om zelf je eierstokken goed in beeld te krijgen, maar met enige oefening gaat dat steeds beter, en het bespaart je een hoop reistijd! Succes met het maken van jullie keuze in ieder geval! Annemoon, gaat ook nog niet lekker zeg, heel veel sterkte met het herstel! Roosje, fijn dat je gelijk door kunt voor een cryo tp! Hopen dat de cryos goed ontdooien! Veel succes! Nienepiene, geniet er maar van dat je geen kwaaltjes hebt! Alhoewel ik me wel voor kan stellen dat je ook wel wat wilt voelen om het te geloven. Bij mijn zwangerschap 5 jaar geleden begon de misselijkheid bij 6 weken en dat was met 9 weken op zn hevigst dat ik het ziekenhuis in moest ivm uitdroging. Hoop dat bij jou de misselijkheid wegblijft. Geniet van jullie vakantie!
Hoi lieve dames, veel gebeurt... Heb gewoon nog met jullie meegeleverd en zie dat er 2 zwanger zijn! Gefeliciteerd! Voor de meiden die niet zulk goed nieuws hebben gehad ik hoop dat alles goed komt en dat jullie snel verder mogen en er overal een oplossing voor komt! Dat verdienen we hier allemaal. Ik mag vandaag eindelijk weer beginnen met eierstokken zijn schoon, dus hopelijk dat deze maand de hormonen en me eitjes zich gaan gedragen zoals het moet!
Nou, het werken maandag ging voor geen meter, ben dus dinsdag ook nog thuis gebleven. Vandaag heb ik weer een paar uurtjes gewerkt met een flinke pauze ertussen. Dat ging wel. Morgen probeer ik weer zo'n dagje en het dan volgende week verder opbouwen. En ik ging net naar de wc.... de rode vlag hangt uit hier. Pff... toch wel weer even confronterend.
Wat grappig, daar heb ik echt nog nooit van gehoord! Ik wil eerst vragen of het mogelijk is om de echo's en medicatie gewoon in mijn eigen ziekenhuis te krijgen, want dat is 10 minuten fietsen van mijn huis. Dat zou ideaal zijn. En dan hoef ik ook alleen maar voor de punctie (en hoop ik ook terugplaatsing) naar Gent af te reizen. Maar mocht dat niet kunnen ga ik daar wel 'ns even naar vragen!
Vandaag bloed test gedaan en deze ook negatief. Ben nu heel hard aan twijfelen wat doen. De utro door nemen en hopen dat ik zo mijn ongi kan uitstellen of gewoon stoppen. Zo moeilijk weer. Ene kant heb ik iets van laat ze maar komen en slaan we een maand over andere kant kan ik ze mss wa uitstellen en halen we 6 jan toch nog voor eventuele tp. Zo vervelend da je niet weet wat je lichaam gaat doen . Roosje, hoe is het vandaag geweest? Hebben ze een inschatting kunnen maken voor tp?
Ik zou nog even door utroen...hoe lang moet je door om goed uit te komen voor 6-1? Ik heb vandaag controle gehad. Cd 12 alweer. Mijn lijf heeft zich keurig herpakt na de stimulatie van de vorige ronde, 1 mooi, lief folliekeltje in m'n rechter stok van 12 mm. Een bms van 8 mm. Dit is vergelijkbaar met m'n iui rondes, m'n ei was dan cd 15/16. Cus t zou raar zijn als het nu heel erg anders gaat. Als m'n lh piek dinsdag nog niet is geweest, dan moet ik m opwekken met pregnyl, maar de gyn verwacht dat ie zaterdag komt en ik denk zondag. We zullen zien. Het is een 4 dag oud embryo. Als ik zaterdag een smiley heb dan tp volgende week vrijdag. Als de lh dinsdag pas is, dan is tp maandag over een week __________________
Roosje, oh super. Dit gaat gewoon helemaal jullie ronde worden. Duimen draaien!! Vorige keer zijn ze na stop op dag 7 begonnen dus dan zou ik ze nog 2 dagen moeten doornemen. Ga ze gewoon door nemen en we zien wel. Had ook eens gekeken heb ook al eens op dag 20 pas eisprong gehad dus dan heb ik ook nog ruimte over. We gaan het gewoon proberen word het niets dan hebben we het tenminste geprobeerd .
Meiden ik ben gister ongi geworden, ondanks doorgaan utro. Claro, ik zou het proberen, bij mij maakt het dus geen verschil. Ik probeer morgen even wat uitgebreider te reageren.
ik heb zojuist een smiley geplast. Direct pregnyl gezet en kliniek gebeld. Verwachte tp donderdag of vrijdag. Zondag starten met utro, 3 toverballen per dag.
Roosje, veel succes deze week. Hier ook ongesteld geworden door de utro heen dus zal helaas geen tp worden deze ronde of ik moest een hele late eisprong hebben. Baal er wel van dat het weer wachten word. Het voelt op het moment echt als een race tegen de tijd omwille van mijn ziekte die elk moment naar boven kan komen en het dan volledig gedaan is met de kinderwens.
ik heb mn nagels al tot het vlees toe afgekluift......echt serieus gespannen voor het of en wanneer tp telefoontje van vanmiddag....pffffff
Het verlossende telefoontje is gekomen. Allebei de embryo's hebben het ontdooien niet overleefd. Ben er kapot van.