Nieuwe dames, welkom! RogiJuLi, 7 is een hele mooie score hoor! Met die hoeveelheid heb je ook een grotere kans op betere kwaliteit eitjes dan bij een enorme lading, vertelde het ziekenhuis mij. Ga voor je duimen de komende dagen! Hoe gaan ze de punctie doen bij je linker eierstok, als ze er met de echo al zo moeilijk bij komen? Gefeliciteerd Celia, 2 embryo's! Heel herkenbaar wat je zei over dat late bellen, ik werd ook pas om 5 voor 11 gebeld en zat al n uur zenuwachtig naar mn telefoon te staren. Maar er zijn 7 embryo's en heb het groene licht gekregen voor een terugplaatsing vandaag! (Bloedwaardes waren volgens arts "prachtig" en de beurse buik heel normaal) Bij mij zal het feest om 15.40 plaatsvinden. Ga duimen voor mooie plakkers bij ons allebei! Merk wel dat mn emoties alle kanten op knallen. Natuurlijk ben ik heel dankbaar voor 7 embryo's (vriendlief wees me erop dat 7 een geluksgetal is), er zijn immers meiden waar helemaal geen embryo's ontstaan, maar had stiekem op iets meer gehoopt met mn 24 eitjes. Schaam me bijna voor deze gedachten.. Morgen horen we hoeveel er zijn ingevroren, weer een spannend moment! Maar nu eerst richten op vanmiddag! Kaatjekoek, ik twijfel ook een beetje over een fb groep. Ben bang dat ik er dan teveel mee bezig ga zijn. Dank er nog even over na ok? Liefs!
Celia en Nienepien !! WOW !! Allebei mooie bevruchtingen zeg!! En niene .. fijn dat toch je bloed goed was en je wel een tp krijgt! Ik ga voor jullie vanmiddag duimen bij de TP's . Trouwens geen idee hoe ze dat zometeen gaan doen bij de punctie met me linker eileider .. misschien dat iemand gewoon op mijn buik gaat drukken, zoals ik nu met de echo's ook moest doen we gaan het afwachten
Celia en nienepien gefeliciteerd met jullie embryo's ik ga duimen voor mooie plakkers voor jullie! Groetjes cheyenne
Celia en Nienepiene, Geweldig! Super mooie opbrengst, toch? Succes vanmiddag, geniet ervan! FB- groep, Ik ben zelf wel voor..is wat laagdrempeliger en je leert elkaar kennen. Vind dat wel oké! En er mee bezig zijn..tja is ook wel zo..maar nu wil ik ook alles lezen en bijhouden en het is hier ook redelijk druk vind ik! Haha.. Lijkt me dus leuk! En ook mooi om de eindresultaten te zien van 'ons' traject over negen maanden of langer! (altijd positief)
Ben net gebeld. Vanavond nog gonal-f en deca doorprikken. Puntie staat gepland voor donderdag. Morgen wordt ik weer gebeld en hoor ik hoe laat ik de pregnyl moet zetten in de avond en hoe laat de punctie is.
Pfff.. wat is er een hoop bij getypt zeg!! Nienepiene, wow! Wat een score van 24! Jammer alleen dat de punctie daardoor niet zo fijn was. Wel goeie tips, die ga ik onthouden! En ik vind het ook wel een mooi idee, de eitjes op je buik plakken, had er ook nog nooit van gehoord! Hier hoeft dat geloof ik ook niet, omdat ze in het zelfde ziekenhuis bevrucht gaan worden. Maar ook 7 embyo's, fijn!! Ik kan me je 'teleurstelling' wel voorstellen hoor, aangezien het een stuk minder is dan de 24 eitjes. Maar ja, wat je zelf ook al zei: de kans dat ze dan allemaal goed van kwaliteit zijn is minder.. 7 is echt een mooi aantal hoor! Heel veel succes met je TP strakjes! Cheyenne, spannend!! Nu komt het echt dichtbij! Hier ook nog 10 daagjes voor ik de eerste prik mag zetten, dus ik snap helemaal hoe je je voelt! En ik vind het spuiten ook echt doodeng, maar ik ben blij dat mijn vriend het wil doen straks. Lizinlondon en Chiara, welkom! Hopelijk kunnen we je hier een beetje steun bieden! Het is in ieder geval een spannende periode Rogijuli, jammer dat er niet meer eitjes bij zijn gekomen, maar 7 is echt een mooie score hoor!! Ik hoop voor je dat er er inderdaad een beetje bij kunnen straks met de punctie donderdag! Wanneer besloten ze bij jou dat je pregnyl kreeg in plaats van utrogestan? Ik heb er zelf namelijk nog niks over gehoord, wat ik moet gebruiken na de punctie, dus begin nou wel benieuwd te worden hoe dat bij iedereen geregeld is. Celia, wat fijn!! Worden ze allebei teruggeplaatst, of 1 en de ander ingevroren? Oh, ik zie nu dat het over één uurtje al zo ver is. Veel succes!!! Kaatjekoek, ik sta ook wel open voor een FB-groepje! Ik vind het ook wel fijn dat het wat meer afgeschermd is en vind het juist ook wel leuk te weten welke personen hier achter de nicknames zitten. Trouwens, lijstje bewerken is het makkelijkst door degene die het 't laatst heeft gepost te quoten, en dan [quote = persoon ] en aan het eind [ / quote] weg te halen. (en verder natuurlijk aan te passen wat je wil aanpassen) Want dan hoe je ook al het dikgedrukte enzo niet opnieuw te doen.
Hoi dames! Wow wat is er veel gekletst zeg! Ik heb een druk weekend gehad en dus erg weinig geweest. Hoe is de terug plaatsing gegaan? Hoop zo op plakkers voor jullie! Worden weer twee slopende weken! Hier zit k nu op 7 dpo. Alleen ja iui heeft geen kans van slagen dus zit allee. Maar te wachten tot het 25 november is.... Pfffff Maar ik ben wel in hoor voor een fb groepje. Idd wat meer afgeschermd. Liefs
Hoi meiden, Vanmiddag de terugplaatsing gehad. De beste embryo is teruggeplaatst, de ander die nog over is blijft nogal achter qua celdeling. Hij zat vanmiddag op 4 en om in te vriezen moet het minimaal 8 zijn. Het kan nog bijtrekken maar ik hou er maar rekening mee dat het niet gaat lukken en we het dus met deze embryo moeten doen. Nienepiene, wat jij schreef over die emoties dat had ik vanmiddag ook hoor, weet ook niet zo goed wat ik moet voelen. Enerzijds ben ik heel blij met deze terugplaatsing maar anderzijds baal ik ook wel van het matige resultaat. Ook omdat ik waarschijnlijk niet snel hierna voor een 2e punctie zal kunnen gaan ivm de groeiende endometriose. Ben bang dat ze het af gaan raden en ik eventueel weer eerst geopereerd zal moeten worden dan of een aantal maanden weer aan de Lucrin. Als dat zo is dan hebben mn man en ik (met pijn in mn hart) al besloten dat het einde oefening is en we het hierbij laten. Voor mijn gevoel hangt nu alles af van deze embryo dus ik hoop zooooo dat het lukt!! Slaap lekker allemaal zo!
Moet gewoon goed gaan celia! Positief proberen te blijven, deze blijft gewoon plakken! ik wilde t lijstje weer bijwerken maar met de tablet lukt t niet goed om te scrollen als ikqoute. Ik begin iig 8 nov met 1e decapeptyl
Geen cryo helaas, de embryo is niet goed doorgedeeld. Nu maar hopen op een goede plakker! Als ik over 2 weekjes niet ongesteld ben dan mag ik testen, fingers crossed!
Voor iedereen die wel open staat voor een FB groepje... Stuur mij jouw FB link in een mail naar: friedolientje75@hotmail.com Pas als ik 5 of meer aanmeldingen heb, maak ik het groepje aan. Deal? Later meer...
Vanavond om 21.30 uur de pregnyl en dan donderdag om 9 uur in het UMCU zijn en om 9.30 uur de punctie! Nog maar 4x prikken (Pregnyl vanavond, donderdagavond, zaterdagavond en maandagavond) en dan ben ik klaar met de medicatie
Nienepiene: startdag Gonal-f: 3 oktober eerste fm: 10 oktober Punctie: 17 oktober Aantal eitjes: 24 TP: 1 emmy 20-10-2014 Cryo's: ? Celia2: startdag Gonal-f: 4 oktober eerste fm: 14 oktober Punctie: 17 oktober Aantal eitjes: 4 TP: 1 emmy 20-10-2014 Cryo's: geen Wanabeme: startdag deca: 6 oktober eerste fm: ? RoGiJuLi: startdag Gonal-f: 8 oktober eerste fm: 17 oktober Punctie: 23 oktober Verwachte follikels: 7 Kaatjekoek: Start prikken: 23 oktober Lovely: Start spuiten: 28 oktober Kaila: Start Deca: 30 oktober Cheyenne: Start elonva: 23 oktober Weer: Start pil: eind oktober Start Deca: 8 november PoesjeS: Start: eind oktober/begin november Diligo Ergo Sum: Start: rond 1 november Kayleigh: Start: eind november intake Claro84: Start: ongesteld +-10 nov terugpl eind november/begin december
Nienepiene, heel veel succes de komende dagen. Ga je testen of gewoon de bloedafname afwachten. Celia, voor jou een beetje hetzelfde. Hoop echt dat dit een plakkertje is voor jullie. Kaatjekoek, wat moet je juist hebben voor de fb groep? Is enkel mijn naam voldoende? (ben nog een groentje hierin :-D). RoGiJuLi, spannend!!! Komt dichtbij.
Jeetje, Celia, wat een heftige beslissing! Ik hoop en duim heel erg voor je dat dit een plakker is. Rogijuli, spannend!!! En fijn dat die prikken er bijna op zitten voor je! Kaatjekoek, ik heb je gemaild.
Nienepiene en Celia, Allebei op het wachtbankje..spannend! Ik duim voor jullie allebei..nu breken de twee spannende weken aan. FB groepje, Ik heb mijn link doorgestuurd en hoop op meer aanmeldingen, lijkt me gezellig! Ego, Gisteren bij de osteopaat geweest..nu heeft de beste man het idee dat ik misschien wel zwanger kan zijn. Ik moet toegeven, ik heb wat dingetjes waarvan ik denk;; uhmm..vreemd...ben moe, heb een erg zere onderrug, mijn borsten zijn groter, mijn onderbuik voelt opgezwollen... Ik ging niet met de vraag naar hem toe of ik misschien zwanger was, want laten we eerlijk zijn..als je begint met IVF is dat niet meer zo aan de orde dacht ik zo...en na drie jaar oefenen..tja... Maar hij kwam er zelf opeens mee... Hij durfde ook niet volledig te behandelen op mijn buik en wilde toch dat ik even af zou wachten... En tja...hoe lastig ook...ik vind het toch weer moeilijk geen hoop te hebben...poeeeeh...wilde eigenlijk gewoon even rust voor we zouden beginnen..nu zit ik toch nog meer met mijn hoofd bij de eventuele eerste menstruatiedag.. Manlief vind het ook best spannend...vind het gewoon een beetje sneu voor hem.. Maar goed...als ik ongesteld wordt mogen we beginnen met IVF..ook fijn!
Meiden, haat me niet, ik heb soms een beetje OCD-neigingen, haha. Wat vinden jullie van het lijstje in deze opzet? Zelf vind ik dat namelijk veel overzichtelijker, omdat je dan makkelijk kan zien of er op een dag iets bijzonders gaande is. Graag EERLIJK zeggen, negeren en verder gaan met het vorige lijstje mag ook, haha! Het IVF-okt/nov-kletsclubje: Nienepiene (Gonal-F , TP emmy, ... cryo's) Celia2 (Gonal-F, TP emmy, geen cryo's) Wanabeme (start deca 6-10) RoGiJuLi (Gonal-F) Kaatjekoek (start 23-10) Lovely (start 28-10) Kaila (start deca 30-10, Gonal-F100) Cheyenne (start elonva 23-10) Weer (start deca 8-11) PoesjeS (start eind okt/ begin nov) Diligo Ergo Sum (start 1-11) Kayleigh (intake eind nov) Claro84 (start half nov) Afspraken en belangrijke data: Oktober: 20 okt - Nienepiene: TP emmy, Celia2: TP emmy 23 okt - RoGiJuLi: punctie (verwachte follikels: 7), Kaatjekoek: start prikken, Cheyenne: start elonva 28 okt - Lovely: start spuiten 30 okt - Kaila: start decapeptyl eind okt Poesjes: start behandeling, Weer: start pil November: 1 nov - Diligo Ergo Sum: start behandeling 8 nov - Weer: start Decapeptyl 10 nov - Claro84: verwachte menstruatie eind nov - Kayleigh: intake, Claro84: TP Lijstje aanpassen? Quote degene die hem het laatst gepost heeft, haal zelf [quote = persoon] en [ /quote ] weg & pas aan wat je aan wil passen.