Start IVF sept/okt

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danielle1974

11 apr 2016
    80
    0
    0
    NULL
    NULL
    Neenke super van harte gefeliciteerd met je zwangerschap heerlijk genieten nu 😀 groetjes

2. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6

Lathinka, ik had natuurlijk al wat speurwerk verricht om te kijken wanneer ik zou kunnen testen. Er zijn wel dames die 10 dagen na de TP positief blijven, maar je moet het zelf weten haha, ik dacht... nee heb ik, ja kan ik krijgen. Succes van het weekend! Laat wat weten he 😊

Marizje, succes morgen!!

3. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Gefeliciteerd Neeke! Die is duidelijk zat. En nu duimen voor een mooie plakker.

4. Nath91

Nath91 Bekend lid

2 jun 2015
    525
    3
    18
    Ass. Filiaalmanager
    Hoi lieve dames. Hier weer even een berichtje van mij. Gisteren een goede uitgangsecho gehad. Alles zag er keurig uit. Vandaag gestart met Gonal-F 150. Wat een fijne naaldjes zeg!!

5. MelissaL87

14 jun 2016
    78
    21
    8
    A.s dinsdag eerste controle echo. Ik verwacht de punctie rond de 20 ste. Maar omdat ik dus nu pas ongesteld ben geworden en al eerder de Gonal F ben gaan spuiten weet ik niet zo goed hoe het nu allemaal gaat lopen qua dagen, kan dus ook net zo goed later zijn. We gaan het zien. Ik ben vol goede moed. Vooral na zo'n bericht van Neeke25; Gefeliciteerd!!!! X

6. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ha Nath91,

goed om te horen, hoeveel eitjes stonden er klaar bij jou uitgangsecho? ik had het woensdag en ze schrokken dat er zoveel (30!) eitjes klaarstaan. dosis gonal f is wat verlaagd en woensdag weten we hoeveel eitjes ook zijn gaan groeien, spannend.
    hoe gaat het met jullie bijwerkingen?
    ben nu twee weken Decapeptyl aan het spuiten (rotnaalden!) en daarvoor een maand microgynon50. nu sinds drie dagen ook aan de Gonal f. Ik ben Moeier dan moe, en op de fiets naar werk ga ik bijna twee keer zo langzaam! dit beloofd wat want ik moet nog een dag of tien door!
    is jullie ervaring dat het steeds erger wordt of blijft het zo?
    sterkte allemaal!

7. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    He meiden zie hier mijn resultaat; net een test gedaan :)

Bijgevoegde bestanden:

8. Annaf86

Annaf86 Actief lid

22 sep 2016
    109
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Marizje en nu blijven doorbroeden.

9. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Gefeliciteerd!!!!

10. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6
    Mooi nieuws Marizje, Gefeliciteerd!!
    Nu mooi blijven doorbroeden!

11. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Dank jullie wel!
    Het bijzondere is, dan zijn we al 4 jaar bezig, ik geloof de 13e tp en dan op de dat van ons 10-jarig jubileum krijgen we dit cadeau!
    Geweldig!

12. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6
    Het had zo moeten zijn 😘

13. BabyLovin

BabyLovin Actief lid

2 aug 2014
    118
    1
    18
    Den Haag
    Allereerst gefeliciteerd Marizje en Neeke!! Wat fijn! En heel bijzonder, die datum Marizje

Ik wil ook wel graag een beetje meekletsen, ik merk dat ik het ook weer steeds lastiger vind..
    11 oktober heb ik een cryo terugplaatsing gehad dus voor mij is het wachten ook alweer bezig. De cryo was wel super doorgedeeld (morula) dus dat gaf goeie hoop, maar ik merk dat hoe langer ik wacht hoe minder positief ik word. Ik vind het zo spannend!

14. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Welkom Babylovin! Spannede periode! Wanneer mag je een test doen?

Neeke; gebruik jij ook Utrogestan met een applicator? Dat ding gaat ineens niet goed meer naar binnen....

15. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6
    Marizje, ik doe het gewoon met mijn vingers! Maar ik heb er ook sinds 1 week moeite mee idd! Ben bang met inbrengen dat ze er bijna meteen uitvallen. Paar dagen geleden lag mijn baarmoedermond ook extreem laag!! Voelde hem gewoon zitten, kon de bolletjes ook niet diep inbrengen! die is nu hoger gegaan..

Zou vandaag de laatste utrogestan moeten inbrengen maar ben sinds gisteren rustig aan het afbouwen zodat het niet te plots gaat zijn.. en dan heb ik de laatste maandag avond, ben daar bang voor🙈 Moet jij tot twaalf weken? Ja toch?

16. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Yup ik tot 12 weken. Vind je het geen enge gedachte om ermee te stoppen? Wanneer heb je je echo trouwens?

17. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6
    Ja ben daar wel bang voor.. maar doe het nu al geleidelijk aan en niet plots. Moet maandag bellen en dan maken ze een afspraak. Ga ik ook eens vragen van die utrogestan.

Wanneer heb jij je echo??

18. MelissaL87

14 jun 2016
    78
    21
    8
    Gefeliciteerd Marizje!! Wat een fijn gevoel moet dat opleveren. Kan mij voorstellen dat je bijna niet meer durft te hopen. Ik ben benieuwd naar dinsdag, of er genoeg eitjes zijn. Ik ben afgelopen week een beetje ziek geweest. Als dat maar geen invloed heeft gehad.

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Hoi meiden ik kom even meelezen bij jullie.
    Ik ben Sandra en wij zijn sinds een tijdje weer begonnen voor een tweede. Op 23 september heb ik een horror punctie gehad, en op 25 september een terugplaatsing van een mooie embryo. Afgelopen maandag hebben we positief getest en de testen lopen op. Echter vandaag heb ik heel kort een heftige bloeding gehad met stolsels erin, ik ben nu heel bang dat het misgegaan is. Nu moet ik morgen van het ziekenhuis een test doen en maandag komen bloedprikken. Gezien een eerder miskraam die ik heb gehad, had ik hevige krampen. Deze zijn er nu helemaal niet. Het maakt me zo onzeker.

20. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Sammie, wat naar! De bloedtest zal het moeten uitwijzen :( Duim heel hard voor je dat het gewoon nog goed zit.
    Sterkte en laat je het weten hoe het was maandag?

Deel Deze Pagina