Start IVF sept/okt

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lathinka

Lathinka Actief lid

29 sep 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Neeke, ik hoop dat het bij jou wel goed blijft gaan.
    Het is die onzekerheid die het nog moeilijker maakt hé.
    En als je zo misselijk bent, word je er ook wel altijd met je neus op gedrukt.

2. Lathinka

Lathinka Actief lid

29 sep 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Ik ga eens kijken of ze dat in België ook doen.
    Ik heb altijd in mijn achterhoofd gehad dat ik eicellen wil doneren, maar natuurlijk pas nadat ik zelf een gezond kindje op de wereld heb kunnen zetten en als ik nog moed over heb natuurlijk.
    Urine doneren lijkt mij toch iets makkelijker :).

Ik hoop dat ze mij morgen ook een afspraak voor een echo geven (als alles nog goed is tenminste). Ik ben aan het aftellen, zonder te weten tot wanneer ik moet aftellen :(

3. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Sorry Lathinka, wist niet dat je uit Belgie kwam. Is inderdaad iets Nederlands maar wel heeeel mooi! Had jij nu morgen bloedtest? Xx

4. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Trouwens, zwangere meiden; ook last van slapeloosheid? Vannacht wakker gelegen, en voelde me niet lekker. Niet misselijk, maar soort griepgevoel en nu alweer klaarwakker op mn vrije dag. Niet echt misselijk maar ook niet helemaal fit... herkenbaar?

5. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6

Wel herkenbaar! Ben moe maar in slaap komen lukt me niet en ook ik was om half zeven alweer wakker..

6. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Lathinka; al de bloedresultaten terug???

7. Lathinka

Lathinka Actief lid

29 sep 2016
    113
    0
    0
    NULL
    De resultaten waren niet zo goed :(
    De hcg was goed gestegen, maar de progesteron is te laag. Dat kan door de Progynova en Utrogestan komen of door een slechte positionering van het embryo.
    Ik moet dinsdag een echo laten maken om de positie te controleren. Als die positie niet goed is, moet het weg gehaald worden zei de dokter. Ze schatte het zelf wel eerder positief in, maar het is dus weer bang afwachten.

Ik ben sinds gisterenavond ook grieperig. Tijdens mijn zwangerschap in maart ben ik ook veel ziek geweest (buikgriep, gewone griep en 2 x sinusit in 9 weken). De dokter zei toen dat dat normaal is. Je immuunsysteem is zich aan't aanpassen aan de zwangerschap tijdens de eerste weken, waardoor je makkelijker ziek wordt.

Ziek en extra onzekerheid voor ons ukkie: een zware domper op mijn verjaardag van morgen :(

8. Lathinka

Lathinka Actief lid

29 sep 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Marizje, ik slaap trouwens ook niet zo goed.

Neeke, nog bloedverlies? Lukt het voor jou om te gaan werken als je zo misselijk bent?

Ik voelde mij echt ellendig deze morgen (koortsig, keelpijn, hoofdpijn en spierpijn). Ik was bloed gaan laten trekken en nadien gaan werken, maar meer aan't slapen aan mijn bureau. Toen liet onze IT-dienst weten dat we vanaf 12u onze computer niet meer konden gebruiken door werkzaamheden. Ik was echt op te ontploffen. Voor 2 uurtjes ben ik naar het werk gereden! :x Ik heb verlof genomen en ben terug in mijn bed gekropen, maar ik voel mij nog steeds ellendig. Straks terug een Dafalgan innemen.
    Lukt het bij jullie om te gaan werken? Nu moet ik dinsdag weer verlof nemen voor de echo.

9. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    He meis, HCG dus positief!!! Maar wat wil dat zeggen, niet de goede positie? Buiten baarmoederlijk?? Aaah klote meis, dat ook voor je verjaardag. Hopelijk is alles gewoon goed dinsdag!

Als we allemaal zo slecht slapen kunnen we wel lekker s nachts kletsen met elkaar hahahaha. Ik ga vanavond het nieuws aan mn ouders vertellen. Zij weten dat we tp hebben gehad maar nog niet het resultaat. En ook al gaat t misschien mis, dat verdriet moet je ook kunnen delen. Maar daar gaan we niet vanuit.

10. Lathinka

Lathinka Actief lid

29 sep 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Geen idee of dat buiten baarmoederlijk is. Ik was zondag echt blij dat ik positief nieuws op zak had voor mijn verjaardag, maar dit is echt k*t.
    En door het ziek zijn, kan ik ook niet veel afleiding zoeken :(.

Succes bij je ouders. Die zullen wel blij zijn. Bij ons weet iedereen in onze omgeving het al. Wij zijn over alles eigenlijk altijd heel open, zoals je zegt: het verdriet als het misloopt moet je ook kunnen delen. Ze leven dan natuurlijk allemaal heel erg mee. Al zijn ze meestal wel positiever dan wij zelf, maar dat heb je ook af en toe eens nodig.

11. Lathinka

Lathinka Actief lid

29 sep 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Het stomme is dat ik oorspronkelijk blij was dat ik sneller een echo kreeg dan verwacht. Tot mijne man bleef vragen stellen waarom dat zo snel was.
    Dan heb ik terug gebeld en hebben ze uitgelegd dat ze inderdaad een beetje reden tot bezorgdheid is. En zo zit ik weer met een bang hartje op het wachtbankje hé :(.

12. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6

Lathinka, Mooi dat je HCG gestegen is! Maar progynova en utrogestan gebruik je nog beide?? Jullie worden overal op gecontroleerd in je bloed, dat heb ik weer niet😏 Zou ook wel wat meer zekerheid willen..
    ik kan nog goed werken met de misselijkheid.. maar gisteren heb ik vrij gekregen vanwege mijn bloedverlies. dat is dan weer een voordeel als je in de verloskunde werkt.. ze hebben er allemaal begrip voor! Heel fijn.
    Heb vandaag echt heel klein beetje bruin bloedverlies gehad dus gelukkig afgenomen!! Net verjaardag gehad en was gewoon moe van het rechtop zitten en last van mijn onderrrug.. krijg dan ook echt een opgeblazen buik!
    Nu even mijn oogjes dicht...

13. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Lathinka: gefeliciteerd met je verjaardag meis! Hopelijk heb je ondanks je zorgen toch een hele fijne dag! X

14. Lathinka

Lathinka Actief lid

29 sep 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Hey Neeke, ik moet inderdaad zowel de Progynova en de Utrogestan nog gebruiken. Ik veronderstel omdat mijn progesteron-gehalte te laag is.
    Ik ben blij dat je bloedverlies aan het afnemen is.
    Ook net jarig geweest? Bij mij zal het een verjaardag in de zetel zijn, want ik heb nog steeds knallende hoofdpijn en een grieperig gevoel in heel mijn lijf. We gingen normaal shoppen en uit eten in Gent, maar dat zal voor een andere keer zijn.

Bedankt voor de wensen Marizje! Hoe voel jij je? Al wat beter geslapen?

15. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Vannacht wel beter geslapen maar wel veel en vroeg wakker.... voor de rest voel ik me eigenlijk wel goed! :)

16. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Neeke, hoe is t bij jou? X

17. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Hoi meiden ik ga voor jullie allen duimen dat het goed blijft gaan. Hier gaat het zijn gangetje me hcg waarde bijna op nul en vloeien is bijna gestopt. Heb een zware week achter de rug. Maar ik kan nog niet echt verdrietig zijn. Heb de zorgen eerst voor me zoontje die is geopereerd aan zijn amandelen, die zijn er uit gehaald. Het gaat hartstikke goed met hem gelukkig. Mijn verdriet komt nog wel op een moment waarop ik het niet verwacht.

18. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    He Sammie, dus nu nog beetje in overlevingsmodus? Dan komt dat verdriet inderdaad later nog. Had je nog embryo's in de vriezer?

Sterkte meis! Xx

19. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Ja overleef modus is nog aan 😉.
    Ja we hebben nog twee embryo's in de vriezer.

20. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Fijn Sammie dat je er nog 2 hebt!

Deel Deze Pagina