Start IVF sept/okt

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    He Meiden,

Even een vraagje, vanochtend sinds ik wakker ben heb ik last van licht bruine afscheiding....
    Vandaag dag 14 na PU, wat kan dit zijn? iemand enig idee?
    ik ben zo bang dat me menstruatie er aan komt ...

2. Pbnsv

Pbnsv Lid

14 sep 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lisjeee,
    Het kan zijn dat je ongesteldheid er aan komt, maar ik weet nog met onze zoon. Dat ik op de dag dat ik ongesteld had moeten worden, wat oud bloed er uit kwam. Ik denk nog van de innesteling? En mijn vriendin heeft dat ook gehad, dus wie weet;)

3. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Dankje voor je antwoord, stelt me toch een beetje gerust.
    Zojuist al ingestort met een onwijze huilbui.
    Vanmiddag maar even lekker shoppen en me gedachten uit zetten, en hopen dat hier blijft.....
    Morgen ochtend testen.

4. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Spannend Lisjee! En welkom Jaeda!
    @Nath91, weet jij eigenlijk hoeveel embryo's er waren en hoeveel ze hebben ingevroren? ben benieuwd...
    liefs

5. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Spannend meiden en welkom nieuwe meiden!!!

Neeke, hoe was je echo vandaag?

6. Jaeda

Jaeda Niet meer actief

Marizje en Potato,
    Bedankt meiden😊😊😊

7. Jaeda

Jaeda Niet meer actief

Lizjee,
    Heb je al getest ???
    Bruin bloed hoeft echt geen slechte teken te zijn!
    Een vriendin van mij heeft dit bij alledrie haar kinderen ook gehad!
    Ik begrijp dat je wel schrikt natuurlijk!

8. Jaeda

Jaeda Niet meer actief

Nath91
    GEFELICITEERD MEID!
    Vandaag de terugplaatsing gehad toch???

9. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Lisje, is t bruinverlies opgehouden?

10. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Ik heb vanmiddag nog een test gedaan deze was negatief...
    Het bruin verlies is wel opgehouden!
    Morgen nieuwe test met me ochtend urine, misschien dat dat nog scheelt..
    zoooo slopend dit.....

11. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Ja dat is ook slopend. Bij mij was bruinverlies ook altijd een voorteken van mn menstruatie... :( sorry.... hoop dat t bij jou anders is! Sterkte meis! X

12. Marizje

Marizje Actief lid

1 mrt 2012
    257
    2
    18
    Elst
    Net is bij mij Moeders voor Moeders geweest. Meiden, als je zwanger bent, geef je hiervoor op als je wilt! Dankzij moeders voor moeders worden wij zwanger :)

13. MelissaL87

14 jun 2016
    78
    21
    8
    Marizje, thanks voor de tip. Mocht het zover zijn ga ik dat zeker doen. Is wel het mooiste wat we kunnen doen voor elkaar.

Oooooo morgen de punctie. Nog nooit gehad binnen de afgelopen maand, maar ben zooo zenuwachtig. @potato, die paracetamol ga ik absoluut doen. Hoezo lag er iemand naast je, lag jij op zaal ofzo? Ik weet niet wat ik ervan moet verwachten, maar volgens mij is de kliniek bij ons kleinschaliger, verwacht niet iemand naast me. Wij moeten voor het prikken naar 't VUmc.

M'n mannetje is voor het eerst ook echt zichtbaar gespannen. Bijzonder toch dat verschil tussen man en vrouw. Ik ben er al weken mee bezig en voor hem lijkt het nu pas te komen.

Nogmaals sterkte aan iedereen met alle onzekerheden.

14. Jaeda

Jaeda Niet meer actief

Dames een vraagje,
    Ik heb gisteren de punctie gehad. Die was vooral links best pijnlijk. Nu ook nog een beurs gevoel in mijn buik. Maar nu zag ik tijdens het douchen dat mijn navel verkleurt is . Beetje paars is die nu.iemand die dit ook had?

15. Jaeda

Jaeda Niet meer actief

melissal87 ,
    Jij hebt vandaag ook een punctie. hopelijk alles goed gegaan??

16. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    spannend al die puncties en terugplaatsingen dit weekend!
    Ik lag voor en achteraf op zaal inderdaad, in het OLVG, drie anderen maar ieder met zo'n gordijn eromheen gelukkig. ik had ook hele koude voeten maar had gelukkig een dikke trui mee die ik erover heen kon liggen, en extreme dorst dus was blij met mijn tweeliterpak barleduc.
    sterkte allemaal!!

ik ben net gebeld dat er iig één embryo is en dus gaat de terugplaatsing door morgen, half twaalf!!! zo opgelucht!
    maar nu wil ik ook zo graag weten hoeveel eitjes er zijn bevrucht aar volgens het olvg horen we pas op 11 nov, bij de uitslag van de bloedtest hoeveel cryo's er in de vriezer zitten. stom hè? zijn onze embryo's, ik wil het weten! morgen kunnen ze me in het AMC hopelijk meer vertellen, al staat op alle papieren heel expliciet dat de communicatie via olvg verloopt... we zullen zien.

toi toi toi iedereen bij puncties, terugplaatsingen, wachtbankjes en prille zwangerschappen!

17. MelissaL87

14 jun 2016
    78
    21
    8
    Vanmorgen hebben ook wij de punctie gehad. Jeetje wat ben je onder invloed van die medicatie zeg. Leek net of ik een flinke avond door had gehaald en nog onder invloed was. Vreselijk opgejaagd en vaag. De punctie vond ik evengoed erg pijnlijk. Gaat dat altijd zo ruig? Leek wel alsof die arts op me aan het inhakken was. Ook makkelijk voor zo'n arts om dan te zeggen dat jij je toch echt moet ontspannen. Dat gaat niet echt lekker aangezien het f*cking pijn doet. De arts vond ik een beetje een stugge man. Benaderde het heel erg zakelijk, weinig oog voor mij. Dit is de eerste keer in ons traject dat we iemand tegen zijn gekomen die wat minder leuk is. Gelukkig was de verpleegkundige die erbij was een lieve vrouw. Omdat ik even overrompeld werd kromp ik zowat in elkaar. Hierdoor was de pijn super lastig te verdragen. Ik pakte uit impuls haar arm vast. Zij ondersteunde mij bij de ademhaling. Door goed te ademen was het wel goed te doen. Dus goede tip voor de dames die nog moeten prikken. Het was ook zo voorbij. Van de gevangen folikels hebben ze 10 eitjes kunnen prikken. Maandag bellen, hoe de bevruchting gaat. Bijzonder, ons kindje is nu in de maak (hopelijk)

18. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    @melissa erg he de punctie, ik heb het zelfs ervaren als jij!!

Hier slecht nieuws, menstruatie is doorgekomen....
    Nu de slopende rustmaand ...

19. Neeke25

Neeke25 Lid

19 sep 2016
    87
    0
    6
    Hee dames,

Gisteren echo gehad en helaas wat minder nieuws. Zo konden in een keer het vrachtzakje minder goed zien en ook maar een klein vruchtje. Helaas geen hartslagje. Rondomheen het vruchtje zit nu de hematoom.. Dus hij zit erin gevangen. Dit gaat hoogstwaarschijnlijk een miskraam worden. Aankomende week nogmaals een echo.

We hadden dit totaal niet verwacht omdat afgelopen maandag het vruchtje mooi ver van het hematoom verwijderd was en er al een beginnend hartslag was.. En nu eigenlijk helemaal niets meer.. Ze moest ook echt zoeken terwijl we maandag binnen een paar seconden het vruchtzakje gevonden hadden. Ergens hoop je dat ze het fout heeft, maar het zal wel niet. Verder nog alle klachten en nu is het afwachten wanneer en of het spontaan gaat afkomen. We zijn erg verdrietig...

Liefs

20. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Ach Neeke, wat vreselijk voor jullie! alle sterkte toegewenst, wat een schok moet het zijn!

Deel Deze Pagina