Lisjeee en Neenke, wat naar voor jullie zeg. Dikke knuffel en heel veel sterkte!! En ook hier brand een kaarsje voor ons allen! Liefs!!
Ach Neeke, wat verdrietig voor jullie. Eerst zie je een hartje en dan ineens niet meer Komt dat dan door t hematoom? Heel veel sterkte!!! Knuffel
Wat erg.. Heel veel sterkte toegewenst Vertrouw er op dat het wel goed komt en dat ook jij je kleine in je armen mag sluiten
Embyo aan boord, maar het is een matige helaas, 6 cellig en veel fragmentatie, en er was er dus maar één bevrucht helaas. Ik was de hele tijd zo positief gestemd maar terwijl de arts uitlegde hoe het zat voelde ik alle hoop verdwijnen. Ik zal mezelf moeten oppeppen om hoop te houden, en me te concentreren op deze embryo die nu in mijn buik zit. maar kan alleen maar huilen.
Oh Neeke, ik vind het zo erg voor jullie. Geen fijn gevoel dat je nog steeds de klachten hebt hé. Ik had dat in maart ook, toen het vruchtje blijkbaar al 2 weken afgestorven was, was ik nog steeds kei misselijk. Ik heb het toen zo snel mogelijk laten weg halen, want ik kon het gevoel dat dat nog steeds dood in mijn buik zat niet goed verdragen. Ik hoop toch nog een heel klein beetje dat het hematoom gewoon in de weg zit om de hartslag te kunnen zien. Al begrijp^ik dat de kans heel klein is. Veel moed tot de volgende echo! Een heel dikke knuffel en neem even de tijd om verdrietig te zijn.
Komop Potato! Wij hadden er ook maar één. En ik blijf hopen dat dat voldoende is! Al kan af en toe eens goed huilen geen kwaad. Vergeet niet dat je ook veel huileriger kan zijn door de hormonen. Mijne man is ook weer heel bang. Hij verwacht bij de echo woensdag ook een afgestorven vruchtje. Het is zo moeilijk om er positief in te blijven hé. Marizje, kan jij nog positief blijven? Jouw echo is ook volgende week zeker he? Voel je je ok? Last van kwaaltjes? Ik enkel een klein beetje misselijk soms.
Veel sterkte Lisje! Kan je je wat optrekken aan de embryo's in de vriezer? Ik hoop heel erg dat daar wel een plakkertje bij zit! Dikke knuffel!
Dames, heeft er nog iemand een tip om die Utrogestan ver genoeg in te brengen? Bij mij komt die er vaak weer voor de helft uit, echt nog in een blokje . Maakt mij een beetje bang, aangezien mijn Progesteron al zo laag stond. Marizje, had jij niet gezegd dat je daar een applicator voor hebt?
Lathinka, dankje voor je reactie, je hebt gelijk, één kan genoeg zijn. het gaat ook alweer wat beter. Ik breng de bolletjes als ik thuis ben in op bed, benen in de lucht, tegen de muur, kussen onder mijn billen, en dan met twee vingers,bolletje ertussen, één voor één zo diep mogelijk naar binnen, even wiebelen en blijven liggen. 's ochtends doe ik het een uurtje vóórdat ik opsta en 's avonds als ik ga slapen dus dan blijf ik sowieso liggen. in de middag is dat meestal onpraktisch dus dan doe ik het bij voorkeur wel op bed met benen omhoog maar sta ik daarna wel weer op, en als dat ook niet kan, gewoon op het toilet als een tampon, op hoop van zegen. duimen voor woensdag!
https://www.viata.nl/medisch-materiaal/medisch-materiaal/utrogestan-applicator-applicator-hulpmiddel-vaginaal-5-stuks-nl#.WBYWYt_tSEc Ik heb ze hier besteld!
Ik heb ook woensdag de echo en vind t allemaal nog heel onwerkelijk. Ik ben enorm moe vooral. 0 energie... voor de rest af en toe beetje misselijk en vooral s avonds buikkramp. Niet heel erg, gewoon een beetje. Leef heel erg naar woensdag toe, zo spannend!!! Jij bent niet in UZ Gent toch Lathinka?
Dankje wel!!! Ja we gaan met goede moed weer verder, en hopen idd dat er goede embryo's gaan ontdooien, morgen het ziekenhuis even bellen hoe en wat verder... Hoe gaat het met jou?
@neeke25 ah nee wat is dit erg voor jullie. STERKTE voor jullie. @meiden op het wachtbankje ik leef met jullie. DAT wachten is zo killing Hoe gaat het de andere meiden. @vandaag weer bloedgetrokken om te kijken of alle hcg uit me lichaam is. eind van de dag wordt ik gebeld en weten we ook wanneer we voor onze cryo mogen. HET is weer spannend.
Oo ik herken je verhaal en wil je even een oppeper geven! Wij hadden van de 21 eicellen ook maar 1 bevrucht en we zijn nu ruim 24weken zwanger van ons meisje. Geef niet op! Ik ga duimen voor je!
Hoe gaat het met iedereen?! Ik heb gisteren contact gehad met het ziekenhuis, ik zit nu in me rustmaand, als ik voor 5 dec ongesteld wordt mag ik dec. gaan voor een terugplaatsing... als ik na 5 dec ongesteld wordt moet ik helaas nog een maand extra wachten i.v.m. de feestdagen. Nu is mijn cyclus altijd wel in orde en moet ik voor die tijd wel ongesteld worden, maar ik vraag me af of me cyclus zo meteen gelijk weer in orde is... Hoe hebben jullie dit ervaren?
Super spannend Lisjeee. We wachten al lang genoeg, die rust maand lijkt mij dan echt killing. Wij hebben vandaag te terugplaatsing gehad. Super bijzonder om te zien. Wij kregen de embryo te zien en de plaatsing, vond dat wel echt speciaal. Volgens de gyno een goede embryo, 8 cellig. Wij hadden van de 10 eitjes, 6 embryo's en dit was de beste. Het voelt zooo goed.. Zal t??! Hier dus ook op het wachtbankje. 11 november mag ik bloedprikken. Spannend!! Jullie ook sterkte allemaal!! Er brand hier een kaarsje voor ons allen. X
Oeps, ik steek dat er altijd maar tampon-gewijs in en doe direct verder met wat ik bezig was. 's nachts blijft het inderdaad beter zitten, maar dat heb ik nu pas bewust opgemerkt. Toch morgen maar eens vragen aan de gynaecoloog.