Heey Meiden, @ potato; Ik heb vr 11 nov de bloedtest. Heb eigenlijk niet nagedacht over zelf testen. Ik ga dat denk ik dan ook die vrijdag doen. Ik wil mijzelf zo min mogelijk gek maken en maandag ik voor ons sowieso te vroeg. Vandaag weer gewerkt voor het eerst na alle punctie gedoetjes. Beviel erg goed, goede afleiding. Ik sprong vandaag een klein sprongetje in de lucht. Toen ik afveegde na het plassen had ik kleine veegjes roze. Volgens de telling zat ik gister/vandaag op een innesteling, dus ik hoop een beetje op een innestelings bloeding .. Daarnaast heb ik echt wel pijnlijke borsten..
Hee dames, Hier gaat alles oke, ben niet meer zoveel op het forum omdat ik daar af en toe alleen maar meer onzeker van wordt. Afgelopen donderdag heb ik vier tabletjes cytotec toegediend. Vier uurtjes erna had ik een soort mini bevalling en is het vruchtje afgekomen. Ben aan de ene kant verdrietig maar aan de andere kant erg blij om nu overnieuw te mogen beginnen. Ik moet een menstruatie nu afwachten en en erna gaan we voor een cryo terugplaatsing in eigen cyclus. Even geen hormonen en utrogestan, dat maakt het hopelijk ook wat gemoedelijker. Spannend dames in de wachtweken, hoop dat jullie net zoveel geluk als mij mogen hebben met een positieve test! Maar dan wel met een mooie zwangerschap! Hoe gaat het met jouw Marizje? Ik zou zooooo gelukkig zijn !
Wat naar Neeke! Ik snap ook echt dat je niet veel meer bent op het forum. Hopelijk de volgende tp meer geluk voor jullie!! Sterkte....
ik durfde niet, ik denk sinds gisteren weer dat ik me maar iets in mijn hoofd haalde en dat de pijnlijke borsten alleen maar van de medicijnen komen en ik heb al zo vaak negatief getest en dat ik dan nog lang op mijn menstruatie moet wachten en dan voortdurend zo vreselijk somber ben, dat wil ik eigenlijk niet meer. zo bang voor de teleurstelling, en als de teleurstelling er dan toch moet zijn, dan liever in één keer. de 11e bloedtest op dit moment wil ik toch liever wachten...
@ Melissa & Patato Spannend zeg ik ben voor jullie aan het duimen !! @ Neeke heel veel sterkte en een dikke knuffel!! Zelf nog steeds in de rustmaand en wat duurt deze verschrikkelijk lang zeg ... haha.. Volgende week donderdag terug naar het ziekenhuis om alles even door te spreken!
Heey Meiden.. Ik kon het niet laten. Ik heb getest en... helaas negatief. Pff, maarja misschien ben ik inderdaad te vroeg. Heb pas vorige week dinsdag de terugplaatsing gehad. Ik kon het gewoon niet laten en wat stom, want nu is het wachten alleen maar lastiger.... grrr
Dames is heb maandag 31 oktober de terugplaatsing gehad van 2 embryo's. Nu heb ik al sinsd de punctie getest om de pregnyl te volgen. De testen waren negatief maar begonnen nu sinds zondag weer te kleuren alleen heel vervelend de testen zijn wisselend duidelijk en dan weer superlicht. Weet niet wat te denken. Maar zijn sowieso niet negatief. Zou het toch nog van de pregnyl komen? Ik heb10000 pregnyl gespoten op 26 oktober. Nu 14 dagen geleden. Wt denken jullie?
Als je komende dagen verder test en de streepjes worden duidelijker,dan denk ik niet meer dat het van de pregnyl is. Dat moet er nu toch wel uit zijn? Ik heb 30 okt. de tp gehad. Had 5000 gespoten. Heb ook positieve testjes ,streepje wordt steeds duidelijker. Maar had vandaag een beetje bruine afscheiding gehad. Ben nu bang dat ik ongesteld ga worden. Het streepje van de test is wel weer een stuk donkerder dan gisteren. Ik weet nu niet zo goed meer welke kant het op gaat.... ellende....
En Melissa , ik had precies hetzelfde gedaan. Na een week al getest. Voelde me ook zo stom daarna dat ik het had gedaan. Maar twee dagen later begon ik echt al een streepje te zien. Dus het kan echt van de 1 op andere dag veranderen. Maargoed vroeg testen....allemaal gekmakerij rotweken!!
Ik had mijn eerste positieve test 9 dagen na de terugplaatsing. Ovitrelle was toen al 14 dagen geleden. Nu 4 testen en 4 dagen later lopen ze mooi op. Ik had maandagavond ook een druppeltje bloed bij het plaatsen van de utrogestan. Totale paniek, gelukkig scheen het normaal te zijn en heb ik vanochtend een super test mogen doen. Vrijdag een mooie Clear Blue en dan gaan we maar eens bellen! Ben benieuwd wanneer we de eerste echo zouden krijgen.
Ik denk ook dat het wat te vroeg was Melissa. Nog niet opgeven, alleen maar 'wachten' . Ik hoop echt dat jullie testen positief zullen zijn, Melissa en Potato!
Druffia, Spannend 1 dag voor mij de terugplaatsing gehad. Maar als je testen duidelijker worden dan moet het toch goed zijn? Bruine afscheiding is niet erg. Heeft mijn vriendin ook gehad met haar eerste kindje. Ik twijfelde zelf ook erg aan mijn testen. Maar had vanmiddag toch een donkere op mijn kruitvat test en begin er toch voorzichtigbin te geloven ! ik duim voor je meid!
Hey Meiden... Het is goed dat ik lekker veel te doen heb. De tijd vliegt .. Vrijdag is het zover, dan mogen we testen in het ziekenhuis. Echt zo spannend! Enne gekke vraag, hebben jullie ook last van een schrale flamoes door die utrogestan? Begint echt zwaar te irriteren. Hier nu volgens eigen cyclus 1 dag overtijd. Maar dat kan natuurlijk ook door die utrogestan komen.. Ik heb verder besloten echt niet meer zelf te testen. Als ik jullie test verhalen hoor is zelfs vrijdag al vrij vroeg. Ooo ik ga zo voor ons duimen Potato... spannend!!!! Dikke knuf voor iedereen hier!!!