Start IVF sept/okt

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lathinka

Lathinka Actief lid

29 sep 2016
    113
    0
    0
    NULL
    Succes op het wachtbankje Pbnsv! Een expending blasto is meestal al redelijk goede kwaliteit zeker hé? Gek dat dat 'ingevroren' is geweest, vind je niet? Onze blasto was 6 dagen oud voor hij werd ingevroren. Ik vind dat zo'n gek idee dat dat al 'leefde' en dan even in de vriezer gestoken is en dan nu verder leeft in mijn buik.
    Wanneer mag je testen? Bloed of urine?

2. Pbnsv

Pbnsv Lid

14 sep 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi lathinka, ja zeker een vreemd idee. Ik mag woensdag 23 november testen met urine, dat is 11dagen na tp. Ben benieuwd of ik het zo lang kan volhouden, hangt er een beetje van af hoe ik me voel denk ik.

Ik hoop dat jou volgende echo laat zien dat de kleine goed gegroeid is.

Groetjes

3. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Hoi!

Lathinka,Bij jou is het dan ook geen fijne start geweest zeg! Wat een spanning zou dat zijn geweest! En het blijft natuurlijk spannend, maar wat lijkt me dat geweldig om een kloppend hartje te zien op de echo!
    ik denk dat ik pas blij kan zijn als we een goede eerste echo krijgen...gisteren had ik nergens last van en vanmorgen had ik zelf een heel klein beetje rose bij het afvegen. Verder vandaag nog niks meer gehad. Ben wel voor het eerst misselijk geweest (niet spugen gelukkig) Ben er wel heel erg van uit mijn doen, omdat ik elke keer bang ben voor wat ik nu aantref bij het plassen...
    Bij mij in het ziekenhuis doen ze volgens mij geen bloedtesten, moesten het met urine doen...en eerlijk gezegd ik kan wel bloed gaan testen of om een echo vragen....maar dan...ze kunnen nu toch niets doen.
    Had toch even weer getest net, en gelukkig is hij nog knallend!
    Maar ik ben nog niet overtuigd en enorm onzeker...

4. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Pbnsv kun je een beetje genieten van je vakantieweekje? Voel je je verder goed? voor je het weet is het woensdag!

5. Pbnsv

Pbnsv Lid

14 sep 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Druffia,
    Aan de 1e kant denk ik, kan het niet wat sneller gaan de tijd. Maar aan de andere kant denk ik, nee niet te hard gaan wil nog zoveel doen in deze vakantie.

Druffia, de hoop niet opgeven! Het komt vast goed!

6. MelissaL87

14 jun 2016
    78
    21
    8
    @Lathinka, Ik voel mij goed hoor. Wel wat last van een opvliegende stemming, veel honger, pijnlijke borsten, moe maar tegelijkertijd ook over actief. Kortom ik voel mij beduidend anders. Maar wel goed!! Ik kan niet wachten tot 2 december. Zo lastig, dat ik getemd blij ben en het nog bijna niet durf te geloven. Op mn werk al wat collega's ingelicht ( ivm veiligheid, werk in de jeugdzorg). Dat is gek, om te zeggen 'ik ben zwanger'.

Daarnaast nog een brief ontvangen. Er zijn 3 cryos in 2 rietjes ingevroren. Hopelijk de broertjes of zusjes van dit kleintje. Die punctie wil ik nooit meer...

Dikke knuf voor jullie allemaal, in welke situatie dan ook!! X

7. MelissaL87

14 jun 2016
    78
    21
    8
    Btw.. Ik heb mijn op gegeven voor moeders voor moeders. Maandag een intake gesprek. Zo helpen we elkaar weer een beetje x

8. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Ik heb me vandaag ook aangemeld bij moeders voor moeders. Vandaag precies 5 weken, wilde sowieso de eerste week afwachten of het nog goed zal gaan.

Mijn klachtjes nemen wat toe nu, geen rare dingen gelukkig meer gehad tijdens het plassen , dus mijn vertrouwen is weer gegroeid.
    Heb vandaag ook voor het eerst even goed gehuild na ALLES, dat het nu toch echt wel écht is dat je zwanger bent...

Melissa ik mag 5 december. We liggen vlak bij elkaar!

9. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Heerlijk meiden!! ik hoop dat ik binnenkort met jullie me kan praten :) ...
    Vandaag naar het zh geweest en besproken dat we na mijn rustmaand een poging gaan wagen voor een TP ! :)
    Ik kan niet wachten, volgend weekend is mijn menstruatie en dan hopen dat alles goed gaat met het ontdooien..

Geniet er van meiden !!

10. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Lisje, ik hoop het ook voor je meid. Het is jou ook zo ontzettend gegund! Nu hopen dat je menstruatie lekker vlot komt en dan ben je in principe alweer "begonnen" en voordat je het weet, is het zo weer zover om te testen! (het klinkt zo makkelijk, ik weet het, probeer positief te zijn)
    Ik vind het zelf altijd zo lastig om ook weer op andere dingen te focussen , dan ben je al zoveel jaren "bezeten" door elke maand hoop en teleurstelling...
    Ikzelf ben ook nog steeds zo angstig dat het straks mis is bij de echo , probeer mezelf ook de moed erin te spreken met de gedachte, wat als dit niet goed gaat.... dan vliegen de dagen zo weer om en dan kun je voor de volgende ronde gaan....

11. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Pbnsv....nu is je vakantieweek alweer voorbij!! :D

12. Pbnsv

Pbnsv Lid

14 sep 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druffia, gelukkig is mijn vakantie nog niet voorbij. Heb van het weekend nog vrij, en ben vanmiddag ook vertrokken voor een weekendje weg. Na het weekend hoop ik te gaan testen, als het dan al dan niet nodig is. Ik vrees het ergste. Heb wel enorm last van mijn darmen/maag, die blijven maar rommelen en krampjes geven. Maar mijn borsten zijn gevoelig net als anders voor mijn ongesteldheid, dus daarom vrees ik dat het niet gelukt is. Maar we zullen af moeten wachten.

Maar gefeliciteerd met je zwanger zijn echt super!!!

13. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Hoi Allemaal,

ik moest gisteren voor een bloedtest terugkomen, om te checken of de hcg helemaal uit mijn lijf is, maar blijkt niet zo te zijn. Wel verder gedaald maar nog een te hoog percentage. Volgende week weer terugkomen voor een test.
    Het hcg gehalte was vorige week al te laag voor een zwangerschap en nu dus weer een stuk minder, dus begrijp niet goed waarom ze door willen testen. heeft iemand hier ervaring mee?
    de assistent noemde het een chemische zwangerschap, wat volgens mij zoiets wil zeggen als, geen vrucht maar je lichaam denkt toch zwanger te zijn... zou ik hiervan zo brak zijn elke ochtend?
    en hoe lang kan dit duren?

14. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Bij mij is het nu foute boel, vanmorgen rose en een uur later al stolsels, ben zo verdrietig

15. potato

potato Actief lid

11 feb 2015
    278
    1
    16
    NULL
    Amsterdam
    Oh Druffia, wat vreselijk voor je! sterkte, wat een teleurstelling!

16. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    #456 Druffia, 19 nov 2016
    Laatst bewerkt: 19 nov 2016
    Dankjewel. Ja echt zo k*t. Clear blue gaf gisteren nog 2-3 weken aan. Dus dacht dat alles mooi goed liep en 12 uur later is het gewoon mis.
    Binnen 2 uur verloor ik het vruchtje al, het begon zomaar uit het niets. Zo bizar hoe dit kan en hoe snel dit kan gaan.
    Heb het dan toch al die tijd aan voelen komen

17. MelissaL87

14 jun 2016
    78
    21
    8
    O neee.. Druffia, wat super kut!! ( excuus voor mn taal, maar kan er niets anders van maken). Dikke knuffel en heel veeel sterkte!!! xxxxxxxxx

18. Pbnsv

Pbnsv Lid

14 sep 2016
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druffia wat erg!!! Dat is echt balen, hoe ver was je precies? Heb je al vaker een miskraam gehad? Ik vind dat het wel heel veel voor komt, een vroege miskraam in het ivf en icsi traject jammer genoeg. Heel veel sterkte de komende tijd!!!

19. lisjeee

lisjeee Bekend lid

25 okt 2016
    540
    81
    28
    Druffia wat verdrietig nieuws zeg....
    heel erg veel sterkte!!!

Ik heb gisteren te horen gekregen dat ik TANTE wordt!! Super leuk :) maar zo dubbel!!

20. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Bedankt allemaal!

Pbnsv 1,5 jaar terug heb ik ook een miskraam gehad van een natuurlijke zwangerschap. Dit was al na 4 weken en 2 dagen. (we waren eindelijk zwanger na een jaar proberen)
    Aantal maanden later zaten we in de MMM, omdat het soms 60 dagen duurde voordat ik ongesteld werd. (pcos) maar omdat we natuurlijk zwanger waren geweest ,moesten we volgens protocol wachten tot een heel jaar na de miskraam voorbij was.
    Tsjah...en dan blijkt manlief ook nog slechte zaadjes te hebben en krijg je te horen dat je alleen nog maar in aanmerking komt voor ICSI.....
    Door mijn vorige miskraam, was ik deze zwangerschap al zo angstig ingegaan, en helaas met een reden.

Lisje gefeliciteerd. Tante zijn is superleuk, maar het lijkt me ook heel pijnlijk voor je. Dit vond ik zelf namelijk wel altijd , als er weer iemand zwanger was in de familie...

Onze tijd gaat nog komen!!! En ik duim voor jullie die nog in de wachttijd zitten!!

Deel Deze Pagina