Melissa gaat alles nog goed met je? Hoe voel jij je nu? Had je nog een echo weer gehad? Vandaag ben ik begonnen met progynova...morgen bellen met het ziekenhuis en hopelijk krijg ik binnen nu en 3 weken weer een terugplaatsing van een cryo. Eindelijk weer beginnen
Ik ga voor je duimen druffia. Hier ben ik wel blij maar voorzichtig. Helaas is het te vaak mis gegaan.
Dames, Deze is van vanochtend. Duidelijk dacht ik. Weet zijn blij maar heel voorzichtig nu moet de kleine blijven zitten.
Ik wil jullie allen een hele fijne jaarwisseling wensen. En dat 2017 een heel mooi jaar gaat worden voor een ieder.
Dankjewel Sammie! Ook voor jou/jullie veel geluk en gezondheid in 2017. Hoe is het nu met jou Sammie? Zit het allemaal nog goed? Ik hoop het zo!
@druffia dank je wel. het gaat goed met me. Het zit er nog steeds. Mijn hcg waarde is 526. Weet hopen dat het blijft zitten. Het is spannend.
@Druffia met mij gaat alles goed. Ik voel me goed. Op wat ziekte dingentjes na. Mijn weerstand is nergens. Zaterdag hebben wij de 12 weken bereikt. Super blij en vooralsnog gaat alles goed. Heel veel sterkte dames die weer op het wachtbankje zitten!! Er is hoop!!
Wauw! Wat een prachtige echo Melissa! 12 weken alweer! Yeah! top! vervelend dat je weinig weerstand hebt...en nu helemaal met de griep die rondgaat...hopelijk gaat het snel de betere kant op!
@ melissa wat een mooie echo foto. Geniet lekker van je zwangerschap en je weerstand komt wel weer. @druffia waneer mag jij voor de terugplaatsing? Hier zit ik weer stijf van de zenuwen, heb sinds net bruine afscheiding en er zat een rood streepje tussen. Hopelijk is het niets, maar dit maakt het weer zo killing.
Sammie wat ontzettend vervelend (zacht uitgedrukt) want je zit nu weer zoooo in de spanning ik hoop zo erg dat het goed blijft gaan...sterkte! Ik weet nog niet wanneer de TP is...ik moet dinsdag voor een echo heen en dan zal ik woensdag denk ik wel horen wanneer ik ingepland word... De verpleegster zei dat het enkele dagen na de echo zal plaatsvinden.
Het is behoorlijk killing maar gelukkig heb ik vandaag nog niets gezien of gespot gelukkig. Ik mag wel ook morgen opnieuw bloedprikken.
We zijn weer rustig. Het is vals alarm geweest blijkbaar. De bloedwaarde is opnieuw geprikt vandaag en deze was 2996. Dat is wat ze graag willen zien. De echodatum wordt naar voren gehaald om te kijken of het met de kleine ook goed is en of het hartje klopt.
Wauw Sammie! Superfijn! Fijn ook dat je je kan laten prikken voor de bloedwaarde. Nu kun je inderdaad even weer rustig ervan proberen te genieten! Wanneer krijg je de eerste echo?
De eerste echo is 17 januari. Ik ben zo benieuwd, ik hadden gefietst van de week en toen had ik vermoedelijk teveel kracht gezet. Waardoor ik ook weer een bloeding heb gehad. Waarschijnlijk een adertje gesprongen. Nu wachten tot dinsdag. De berekening van het ziekenhuis zit ik nu op 6wk +4 dagen.
Dat schiet alweer op! Spannend hoor, ben heel benieuwd! Ik krijg 17 januari de terugplaatsing (als ontdooien goed gaat) Spannende dag!
Hoi meiden, Zijn er nog meiden die in de IVF rondes bezig zijn toevallig? Ik heb nu mijn eerste ronde en zowel links als rechts (vandaag eerste echo gehad) meer dan 20 follikels. Ik zou graag eens wat ervaringen willen delen? Waarschijnlijk overstimulatie? Maar misschien zijn er bij iemand van jullie na het stoppen van een bepaald hormoon spuiten wel minder follikels gezien? Ik ben benieuwd...
Hoi MM88, Ik zit niet meer in de stimulatiefase. Wat een hoop follikels! Weet je ook hoe groot ze zijn?