Hoi Druffia, Vandaag maar weer controle-echo gehad, maar het zijn er inderdaad dus meer dan 40. Ongeveer allemaal rond de 12-14 mm en uitschieters van 16-17 mm... Ik moet deze ronde helaas aan mij voorbij laten gaan. Ze nemen geen risico met hyperstimulatie!
Och wat verdrietig! Wel even heftig dat het is gecancelled of niet? Ik weet nog dat ik er behoorlijk last van had toen ik voor de punctie aan ermee moest stoppen. Sterkte!
Was ff heftig inderdaad! Maargoed, we gaan hier een drukke carnavalstijd tegemoet, dus op zich ook wel ok zo. Op naar februari! 😃
Bedankt allemaal! Nou het is gelukt tot zover! Een blastocyst van A kwaliteit. De eerste cryo die ontdooit was , was gelijk goed voor terugplaatsing. Mag over 13 dagen testen! Melissa hoe gaat het met je? Verloopt alles nog voorspoedig? En met jou Sammie? Geen "gekkigheid" meer gehad?
Hoi! We hebben dit topic verplaatst naar 'MMM Clubs'. Met vriendelijke groet, Beheer Zwangerschapspagina.nl
Spannend druffia. Hier gaat het goed. Heel heel misselijk maar dat is voor een goed doel. Ik heb gisteren een echo gehad. Het hartje klopt goed en ik ben nu 6wk en 5 dagen. De echo was wel vroeg zei de arts maar er waren mooie dingen te zien en dat geeft rust. Volgende week ook weer een echo om te meten Hoe groot het is. De echo wassen voor zover ze konden zien goed.
Sammie wat heerlijk meid! Zo fijn voor je!! Inderdaad ook fijn dat je volgende week weer een echo krijg!
Hoe gaat het met je druffia? Mm88 Hoe gaat het jou? Melissa87 Hoe gaat het met jou? Geniet je een beetje van je zwangerschap.
Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat, Druffia? Met mij wel ok. Geen last meer gelukkig. Ben alleen vandaag ongesteld geworden, moest wel gewoon door blijven prikken. Donderdag weer een vervolgafspraak, dus we wachten maar even af...
Hoi! Vandaag zag ik dat ik wat oud bloed had....ik voel me alweer helemaal down eigenlijk. Ik vrees dat het deze ronde niet gaat worden Dat komt omdat ik dit de vorige keren ook had en toen werd het de vorige keren een miskraam. En dan zul je zien dat nu mijn menstruatie wil doorkomen. Maar nu is het wel heel vroeg , dus stiekem hoop ik op innesteling... Had ook al een testje gedaan en die is spierwit. Had ik beter ook niet kunnen doen. Mijn lichaam voelt ook zo erg aan alsof ik ongesteld moet gaan worden, maar ik weet dat dit niet komt door de medicatie.... not feeling happy right now
Heey Dames.. Voel mij helemaal bezwaard om hier te schrijven dar alles super goed gaat, als ik jullie berichten lees. Wat is het toch een vreselijk zenuwslopen traject.. Heel veel sterkte Lieverds!! En zie aan ons, er is hoop!!! Druffia, ik hoop zo dat het goed zit.. Ik duim ook heeeeeel hard voor je!! Met mij gaat verder alles goed.. Op wat vermoeidheid en mindere weerstand na eigenlijk geen last van kwaaltjes.. Alleen het huilen wordt nu erger.. Moet soms ook lachen van mezelf, omdat het huilen echt over niets gaat en soms op komt zetten als... Liefs x