Start IVF sept/okt

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Marizje, 11 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    boekhoudkundig medewerkster
    Ah nee wat jammer.

Ja ik heb nu 2a3 cm ontsluiting dus morgen inleidbaar tenzij het vandaag doorzet.

2. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Hoi allemaal,

Mag ik met jullie meeschrijven? Vandaag op 13dpo een spierwitte test, dus ik heb geen hoop meer dat de laatste IUI gaat werken. Wel jammer, want ik had eindelijk 2 eitjes. Nu wachten op mijn menstruatie en dan mag ik gelijk beginnen met decapeptyl en dan op dag 3 Gonal F 225 erbij. Vandaag wel even een baaldag gehad, maar nu wil ik wel verder met de volgende stap.

Ik heb al even stil meegelezen en misschien reageer ik niet altijd. Maar ik zou het fijn vinden om mee te mogen schrijven.

Ik ben 34 en we zijn nu 2 jaar bezig voor ons 2e kindje. Als jullie vragen hebben, roep maar hoor!

Groetjes!

3. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    Ik had gister een ontzettende baaldag, pff..
    Soms lijkt het zo oneerlijk! :(

4. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    @MM88 kan ik me goed voorstellen dat je flink baalt, het is ook zo moeilijk allemaal.
    Helaas is het gisteren bij mij ook niet goed gegaan. Bloedverlies met stolsels. Ben heel verdrietig. Heb vrijdag een echo, het was zo vreemd want mijn clear blue is wel van 2-3 weken (gaf hij gisteren aan) naar 3+ gestegen...stiekem hoop je dan toch nog.....

@Secretangel je bent van harte welkom om mee te schrijven. Alleen deze topic is niet meer heel actief. We waren nog met z;n 3-en over van vorig jaar. Waarvan eentje nu bijna gaat of inmiddels is bevallen (@sammie26 ) en helaas zijn @MM88 en ik nog druk in het circuit....

Heel spannend dat je nu aan je IVF gaat beginnen, heftig allemaal....inmiddels je menstruatie begonnen?

5. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    @Druffia Neeeeee!! DAMN!! Laat je me weten hoe het vrijdag was? :(

6. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    dat zal ik doen!

7. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Vannacht ben ik bevallen van een prachtige dochter.
    Het was een super snelle bevalling.

Bijgevoegde bestanden:

8. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    och kijk nou @sammie26 wat een prachtig meisje!!!
    Van harte gefeliciteerd!!!!
    Wat geweldig! Ben zo blij voor jullie dat ze er eindelijk is. Geniet ervan met elkaar!!

sammie26 vindt dit leuk.
  9. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Dank je wel.

Ah nee is het toch nog mis gegaan bij jou? Wat vind ik dat erg voor jullie.

10. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    @Druffia , dank je wel voor je reactie. Ik zie nu pas dat dit topic vorig jaar al is gestart. Wat balen dat jullie nog in de mmm zitten. Ik hoop dat jullie ook snel een mooie test in je handen mogen hebben.

@sammie26 gefeliciteerd met je mooie dochtertje. Het heeft lang geduurd als ik het goed gelezen heb.hopelijk kun je nu lekker gaan genieten.

Succes meiden!

sammie26 vindt dit leuk.
  11. Druffia

Druffia Fanatiek lid

5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    @MM88 @sammie26 vrijdag een echo gehad en er blijkt toch nog een wondertje in mijn buik te zitten.Wat hebben wij veel gehuild hier met elkaar haha.
    Het is wel heel spannend , omdat ik zo nu en dan toch nog steeds last heb van bloedverlies. Ik hoop zo dat dit kindje bij ons mag blijven...Aankomende vrijdag weer een echo.
    We dachten een hartje te zien, maar omdat het nog zo vroeg is, wilde/kon ze het nog niet met zekerheid bevestigen. Nog 5 nachtjes slapen.... ;D

Hoe gaat het nu met jullie? @MM88 zo te lezen in je onderschrift gaan jullie gelijk weer verder?
    @sammie26 hoe gaat het met jullie prinsesje? hoe hebben jullie haar genoemd? Of zeg je dat liever niet hier?

Liefs!

sammie26 vindt dit leuk.
  12. sammie26

sammie26 Bekend lid

4 jun 2011
    553
    1
    18
    Oh wat spannend. Ik ga voor jullie duimen ja logisch wat een emotie.

Hier gaat alles goed voel me goed en met onze kleine meid gaat het ook goed.

Ze heet Esmee en was bij de geboorte 4040 gram en 51 cm. Ze is heel tevreden en rustig echt fijn. En haar grote broer reageert ook super.

Druffia vindt dit leuk.
  13. MM88

MM88 Actief lid

28 jun 2016
    343
    38
    28
    Vrouw
    Eigen café
    Bergen op Zoom
    @sammie26 proficiat met jullie mooie dochter!!! Lekker genieten nu...
    @Druffia wauw!! Ik hoop zo met jullie mee, op naar vrijdag!!! :D Wel zo vaag dat je dan constant nog wat bloedverlies hebt. Hebben ze daar een verklaring voor gegeven?

Ik ben vandaag langs de gyn geweest voor een eerste echo weer.
    2 eitjes van 13 mm, dus we kunnen weer in een normale cyclus een cryo laten terugplaatsen! :D

Deel Deze Pagina