Uggies, gefeliciteerd!!! Heerlijk goed nieuws, dat geeft de burger moet. Hoe hebben ze jou steddy gehouden, zonder dat je overstimulatie kreeg dit keer? Wij hebben besloten om alleen de eitjes nog terug te plaatsen die we hebben geoost, dus geen stimuleren en puntie meer. Wij hebben al een zoon en wij wilde ons gezin uitbreiding met 1tje er bij, en niet uitdunnen. Dit is voor ons een goeie waarschuwing (ik had wel een bloedproef kunnen krijgen), en voor ons dus de grens. Maar ik heb nog hoop in de eitjes die we nog hebben. Groetjes
Wauw uggies wat geweldig!! Gefeliciteerd meid! Pbnsv; dapper besluit! Het is allemaal ook inderdaad niet zonder risico's, verschrikkelijk. Hopelijk brengt een van de cryo's jullie wens in vervulling! Hier gaat morgen de eerste decapeptyl spuit erin! Nu wordt het echt
Neeke en Marizje, hoe is jullie terugplaatsing gisteren gegaan? Pbnsv, hoe is het nu met je? Ik vind dat je heel realistisch denkt. Echt knap! Izie, spannend! Succes!
Terugplaatsing is goed gegaan! Een A kwaliteit embryo is ingebracht. En er waren nog vijf andere embryo's. Die laten ze tot en met maandag doordenken en dan kunnen ze hopelijk worden ingevroren. Vind het nu al spannend allemaal! Gisteren rustig aan gedaan maar vandaag toch weer een uur gewandeld en wasjes gedaan. Weet niet of ik me echt rustig moet houden verder? Heb as dinsdag gelukkig pas weer een vroege dienst. Dus heb morgen nog een dagje vrij.
Spannend Marizje! Heel veel succes. Wat fijn Neeke, dat je een a kwaliteit hebt terug gekregen. En hopelijk gaan er nog een aantal de vriezer in. Heerlijk dat je pas dinsdag weer hoeft te werken. In principe hoef je je niet rustig te houden, normaal gesproken weet iemand niet of er een bevruchting heeft plaats gevonden en dan ga je ook je gang. Maar je moet vooral doen waar jij je goed bij voelt! Wat ik wel doe op werk is de radiologie en isolatie kamers vermijden. Ik weet niet wat voor werk jij doet?
Succes vandaag Marizje!! Annaf86, ik werk op de kraamafdeling en kinderafdeling dus gelukkig niet veel radiologie! Maar ik ga inderdaad de isolatiekamers vermijden.. en heel zwaar tillen.. maar dat komt vast goed voel echt werkelijk niets haha.. wat spierpijn maar dat heb ik sinds ik de utrogestan gebruik.. hoe gaat het met jouw??
Wat leuk!!! Zelfde beroep! Alleen zit ik op de afdeling orthopedie. In welk ziekenhuis werk je? Ik voel me ook niet anders dan anders, haha. Maar had ik vorige keer ook niet. Toen er toen bloed was geprikt en het was positief toen geloofde ik het nog niet. Maar weer rustig afwachten.
Zo ik heb ook een goede kwalitiet aan boord! 4AB, een mooie blastocyste. Ik hoor morgen of er nog wat ingevroren kan worden! Neeke, hoorde jij dat nu vandaag?
Fijn om te horen Marizje! Nu lekker broeden! Ik hoor het via een brief binnen twee weken dus ben benieuwd..
Via een brief?? Ik ben even heel hard aan het nadenken of ik dat toen ook zo hoorde bij Raboud.... volgens mij werd ik altijd gebeld? Duurt ook lang dan! 2 weken! Terwijl ze toch ook dan allang in de vriezer moeten liggen... Spannend nog even! Wanneer mag je testen?
Ja wij vonden het ook al een beetje raar via een brief.. wij hadden al zoiets van dan bel je toch even.. Maar als ze in de vriezer kunnen dan zal dat vandaag of morgen zinn.. maar de brief krijgen we binnen twee weken. Wij mogen zondag 16-10 pas testen, duurt lang pff! Was na de terugplaatsing ook heel bang om naar het toilet te gaan en het kan er niet uitvallen maar toch haha Wanneer mag jij testen??
Ik de 14e maar mijn ervaring is dat ik al eerder ongesteld word als t niet zo mag zijn... Hoe bevalt t radboud je verder?
Oh dan mag jij eerder! We zitten al te denken om het de vijftiende te testen indien ik niet eerder ongesteld wordt.. Radboud bevalt ons goed! Ze zijn allemaal aardig daar en nemen ook de tijd.. waarom ben jij geswitcht als ik vragen mag?
Ik had in het Raboud vaak terugplaatsingen van A embryo's. Ik geloof dat ik uit 2 pogingen 9 tp's heb gehad. Waarom het niet lukte konden ze niet verder uitzoeken. "Gewoon pech". Dat ging er bij mij niet in. Maar hoe hard ik ook aandrong, meer konden en wilden ze niet doen. Toen kwam mn moeder met een kennis met een succesverhaal in Gent. Ik ben toen overgestapt omdat ze daar heel gedegen onderzoek doen. Uit mijn bloedonderzoek kwam bv dat ik verhoogde stollingswaarden heb wat kan zorgen dat een embryo niet innestelt. Nu gebruik ik naast de Utrogestan ook bloedverdunners. Maar nog veel belangrijker; in Belgie plaatsen ze terug op dag 5, in NL op dag 3. En wat zagen ze in Belgie? Tot aan dag 3 had ik fantastische embryo's en vanaf die dag zakten ze als een pudding in elkaar. Iets wat ze in NL natuurlijk nooit zagen want toen gingen ze erin. De arts zei dat t een eicel defect kon zijn maar uit een poging konden ze dat niet opmaken. De eicel die overbleef na 5 dgn had een plakkans van 10%.... dat verklaart wellicht dat ik van de 9 tp's 1x zwanger ben geweest (MK). Maar de arts zei ook, helaas kunnen we niet terugkijken. Ik was ook zelf wat te zwaar en iedereen weet dat dit niet bijdraagt aan een succesvolle ivf poging. Ik ben in totaal 25 kilo afgevallen. En wat bleek; poging 2 in Gent: veel betere kwaliteit. Nu moet ie nog blijven plakken. Dit is poging 3 in Gent. Ik heb toendertijd ook een onderzoek gevonden waaruit blijkt dat overgewicht een belangrijke rol kan spelen precies waar t bij mij mis ging. En nogmaals, het is koffiedik kijken, maar ik geloof zeker dat t in mijn geval een rol heeft gespeeld. Beetje lang verhaal, sorry!.
Helemaal duidelijk! Je wilt er natuurlijk alles voor doen. Ik hoorde laatst iemand die vier ICSI's had gehad en een aantal cryp terugplaatsingen zonder succes. Haar man vertelde dat het niet lukte om dat zij eenbepaalde bacterie met zich mee droeg in de baarmoeder waardoor het uiteindelijk nooit tot een zwangerschap zou kunnen leiden.. Ze zijn uiteindelijk na de vierde ICSI ook gestopt.. Weet jij daar toevallig meer van?? Omdat je al een aantal meer onderzoeken hebt gehad
Hallo dames ik klets graag met jullie mee en deel graag mijn ervaringen met jullie. Ik ben een vrouw van 42 heb al een zoon van 20 en een dochter van 15. Ik heb een nieuwe man leren kennen sinds 7 jaar en we zouden graag nog een kindje willen. Ik ben sinds een week begonnen met een nieuwe icsi poging nummer 3. Ik heb alle onderzoeken gehad en alles ziet er nog goed uit bij mij. Ik had de laatste twee keer 13 folikkels waarvan beide keren 9 goede bevruchte eitjes eerste keer een terug geplaats blastocyte en de tweede keer twee 9 cellige eitjes beide keren geen zwangerschap. Als alles goed gaat heb ik deze vrijdag mijn punctie. Beide keren zijn er geen eitjes ingevroren door mijn leeftijd zijn de eitjes van mindere kwaliteit dus niet goed genoeg om ingevroren te worden. Ik wens jullie allemaal heel veel succes. groetjes danielle