Neeke en Anna dank je wel 😀 Neeke van dat onderzoek heb ik ook gehoord en dat schijnen ze in Rotterdam in het Erasmus mc te doen. Ze onderzoeken daar of je een bacterie in je baarmoeder hebt zoja dan is de kans dat je niet zwanger wordt van ivf 96 procent. Ik heb daar zelf ook al over nagedacht om dat onderzoek te laten doen omdat ik al twee mislukte pogingen achter de rug heb. Ik wacht nu deze poging af en kijk dan wat de mogenlijkheden zijn. Ik kom uit Rotterdam maar woon nu al 3 jaar in Duitsland. Ik ga hier als deze poging niet lukt ook vragen of zei ervaring hebben met dit onderzoek. Maar ik ben nu superr positief en wacht deze behandeling af.
Gets wat een eng verhaal van die bacterie! Nooit eerder iets over gehoord. Kunnen ze daar niks aan doen???
Goedemorgen Marizje je kan het googelen daar staat informatie. Er staat niet echt of er wat aan te doen is. Die bacterie kunnen ze in je urine vinden staat er. Ik kwam met toeval dit verhaal tegen er staat ook dat einde 2016 dit op de markt gaat komen groetjes
Ja klopt! Zag het ook voorbij komen in een artikel bij uitgerekend jij.maar die persoon vertelde dat zijn vriendin daar inderdaad op getest is geworden.. nja zal ook wel verzekeringstechnisch gaan worden.. heb je de bacterie.. eigen kosten ofzo..
Ik denk er maar niet teveel aan..... Ik kreeg vandaag trouwens bericht dat er 3 embryo's zijn ingevroren! Superfijn. Mn beste oogst ooit in Gent! 😊
Ooh wauw fijn Marizje! Ik hoop ook snel bericht te krijgen! Hoe voel je je? Annaf86 en pnbsv, hoe gaat het met jullie?
Ja ik was enorm verrast. Normaliter had ik nog 30% over op dag 5. En nu dus 80%! Wow! Ik voel me prima. Door de utrogestan last van mn borsten en heb opgeblazen gevoel als ik heb gegeten. Vanmorgen lekker gesport dus ik doe gewoon lekker mn ding. En met jou, Neeke?
Super Marizje gefeliciteerd 😀 Helaas voor mij slecht nieuws een follikel 😔 Ik ben zo teleurgesteld. Vorige twee pogingen 13 en nu een. Ik ben net gebeld of ik toch verder wil gaan met een follikel en dat gasn we doen. Ik weet dat de kans nu heel klein is maar ik vind het toch beter als helemaal geen kans.
Daniëlle, knap dat je die beslissing hebt genomen. Wanneer heb je de punctie? Marizje, ja ik doe ook gewoon mijn ding, gisteren was het druk op het werk en heb ik goed volgehouden. Nu op het moment heb ik wat menstruatie achtige pijn maar verder voel ik eigenlijk niets.. Heb vandaag bericht gekregen dat ze van de vijf embryo's 1 embryo hebben kunnen invriezen, in eerste instantie weinig, maar hoop dat we hem nu niet hoeven te gebruiken
Hallo dames toch maar besloten om de punctie niet te gaan doen. Ik heb de arts nog even gebeld en zij heeft toch geadviseerd om niet door te gaan. Ik wist ook niet als ik vrijdag de punctie doe dat dan mijn laaste poging van de verzekering weg is en als ik het niet doe dat ik nog een poging over heb. Dus nu de teleurstellung verwerken en op naar de volgende poging. Succes dames 😘
Neeke, zo moet je inderdaad denken; hopelijk heb je nu een plakker en heb je de cryo (nog) niet nodig!!!
Marizje, wat fijn dat ze 3 embryo s hebben ingevroren. Neeke, 1 in de vriezer is ook weer een kans denk ik altijd maar ookal klinkt het zo weinig. Maar eerst gaan we alle 3 er vanuit dat de verse cryo het blijft doen en uitgroeit tot een pracht baby. Helaas weet ik nog niet wat er is ingevroren. Dit zou ik binnen 3 weken schriftelijk horen. Verder gaat het goed met me. Voel eigenlijk nog helemaal niks. En jullie? Daniëlle, ik denk dat je een verstandige keuze hebt gemaakt en hopelijk volgende ronde een beter resultaat.
He meiden Gisteren was op zorg.nu een stuk over ivf in het buitenland. Misschien interessant om terug te zien? Heb t net gekeken, natuurlijk erg emotioneel...
Hee Marizje en Anna, Inderdaad net ook terug gekeken en zet me inderdaad aan het denken. Mocht het niet lukken gaan we nog eens verder kijken... Zeker omdat het nu nog vergoed wordt.... Ik voel me nu eigenlijk wel goed. Geen kwaaltjes buiten de afscheiding van de utrogestan haha
Hoihoi, Hier nog steeds alles goed! Gelukkig heb ik genoeg afleiding van mn kleine meisje die in de uit probeer fase zit. Wat ik wel heel irritant vind is dat ik nog steeds geen bericht heb ontvangen over of er iets is ingevroren. Wanneer mogen jullie testen? Hoe gaat het verder met jullie? Sterkte nog met wachten!
Snap dat dat vervelend is.... dat ze daar zo lang mee wachten.... pffff Hier gaat t goed, wel allerlei rare klachtjes, door die Utrogestan. Vandaag en gister rare steken rond mn schaamstreek (??), buikkrampen, pijnlijke borsten, maar t ergste vind ik nog die hoofdpijn. Het start lichtjes in de ochtend en s avonds rond 21.30 op het hoogtepunt...herkenbaar??? Ach, alles voor het goede doel zullen we maar zeggen.
Vervelend al die klachtjes! Ik herken het niet! Ik heb helemaal geen klachten. Aan de ene kant is dat natuurlijk positief, maar psychisch wil ik wel iets van een teken krijgen dat de embryo aan het innestelen is.