Start Ivf UzGent APRILN2013

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door tibisai, 13 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tibisai

tibisai Actief lid

Hey meiden,

Ik zal mezelf even voorstellen. Mijn nam is Tibisai (Riverbaby) ... Ben 25 jaartjes jong.
    Kom oorspronkelijk uit zuidAmerika, en woon sinds kort in Belgie.
    In 2010 is er PCOs geconstarteerd... heeft me voor zo een jaar lang in een dip gebracht.
    Helaas heb ik tijdens het jaar 2010 en 2011 verschillende kern in de zkh met spoed opname gelegen voor onverklaarbaar langdurig vaginaal heftig bloedverlies.
    Vanuit mijn gezonde stand. Begon ik 2011 met een bloedarmoede, pcos en overgewicht.
    Ik ben bij verschillende klinieken en zkh, weggestuurd met redeen als, je bent nog jong... verles eerst 10kilo en met bloedarmede nemen wij geen risicos.

Ik heb heeeeel veel online gelezen, zoals d meeste en ook in boeken.
    Ik heb jaar cijfers vegeleken en tal van andere opties. Wat een vrouw al niet doet om toch moeder te kunnen worden.

Eind 2012 heeft manlief werk aangebodn gekregen in Belgie. En zijn we 2013 een positief jaar ingegaan. Met de hoop ... om weer te geloven in de wonderen van doktoren en natuurlijk GOD.

Op 15 februari heb ik naar Leuven en Uz Gent gebeld ... om een afspraak te krijgen.
    Met grote glimlach las ik de post op 23februari, dat we verwacht worden op 2 April 2013 in het vrouwenkliniek Uz IN GENT.

Ik hoop dat ik mijn ervaring kan delen voor de gene die overwegen om voor Gent te kiezen en natuurlijk zou ik graag het start ervaring willen delen met andere die in April van start gaan in Gent.

(Lees mijn verhaal, pijn, verdriet, woede en geluk op mijn blogg)
    Terug naar Realiteit | riverbaby's Blog

Deel Deze Pagina