Hoooi Dames, We zijn nu begonnen aan de ivf. Na ruim 3 jaar. 5 rondes iui en akkoord voor ivf vandaag op dag 21. Net de eerste prik decapeptyl geprikt. Zijn er meer meiden die gaan beginnen of net begonnen zijn? Ik zou graag de ervaringen willen delen 😊
Hoi miich, Wij zijn ook net begonnen met icsi. Ik ben zo'n twee weken decapeptyl aan het spuiten en nu sinds 16 april gonalf 112,5 eh. Morgenochtend hebben we de eerste follikelmeting. Ben heel benieuwd! Wij zijn sinds januari 2012 aan het proberen. Ik heb pcos en m'n vriend heeft trage zwemmers. We hebben eerst clomid gehad. Voor zes rondes zijn we een jaar bezig geweest. Had steeds cystes. Daarna iui. Daar hebben we er negen van gehad. In het begin ook nog last van cystes. Nu ben ik al iets meer dan een half jaar gestopt met cola light drinken omdat ik ergens had gehoord dat dat invloed kan hebben op cystevorming en ik heb nu al vijf maand geen cystes meer. Wij zijn inmiddels 37 en 38 jaar. We hopen dat icsi ons nu uitkomst gaat bieden. We gaan de icsi doen in Groningen. Ben benieuwd naar jouw verhaal!
Hooi poebelie, Wij zijn gestopt met de pil ook jan 2012, ik ben bekend met endometriose ook voor geopereerd. Toen is er aangeven als het na een half jaar niet lukt aan de bel te trekken. Dat gedaan allerlei onderzoeken gehad. Leverde niets op alles is goed bij mijn vl en mezelf. Vorig jaar zomer mochten we beginnen met de iui. Deze is 1 keer afgebroken door overstimulatie. En cyste. 5 rondes afgerond. Nu een maandje rust gehad ( cyste van 10 bij 9 cm gehad). Gelukkig weg en nu begonnen met de decapeptyl. Planning is om 7 mei te beginnen met GonalF 150. Jij succes is dit de eerste keer ?
Ja, dit is de eerste icsi voor ons. Ik heb vanochtend de fm gehad. We hadden meer dan tien eitjes en ik moest direct bloed prikken om m'n oestrogeenwaarden te bepalen. Die waren 2600 en het moet onder de 10.000 zijn, dus dat was goed. Ze willen het wel erg goed in de gaten houden in verband met overstimulatie. Dus morgenochtend weer heen om bloed te prikken en voor een fm. Ik vind het allemaal superspannend! Hoeveel gonalf prikte je bij de iui's? Ik prikte 75 eh en nu 112,5 eh. Meestal had ik na een week nog helemaal niks, maar met deze dosis dus al 1 eitje van 16 mm en de rest allemaal rond de tien, elf en twaalf
Ooh das goed nieuws. Inderdaad erg spannend succes morgen! Ik prikte 87.5 met GonalF. Had daar altijd 3 eitjes zat vaak tegen overstimulatie aan. Reageer nogal heftig maar met 75 had ik aaah 1 eitje. Zo raar soms die hormonen