Hoi, afgelopen zaterdag was mijn nod, dus nu 3 dagen overlijd, na de eerste cyclus met clomid 50 mg. Ik heb al twee keer getest, 1 keer zaterdag en 1 keer maandag, beide keren witter dan witte test, dus vrees dat het hem niet is deze ronde. Nu vroeg ik me echter wel af of het vaker voorkomt dat je cyclus langer is met clomid.....of kan ik nog een beetje hoop hebben? Ben vorige week wel met vlagen misselijk geweest en mijn tepels doen al een week pijn.....
Heb je geen echo/bloedtest gehad om te kijken wanneer je ongeveer een eisprong zou hebben gehad? Dan ong 14 dagen daarna zou het einde van je cyclus zijn.. Heb zelf helaas nog niks positiefs gehad dus kan er niet veel over zeggen..
Hoi, bedankt voor je reactie. Heb een echo gehad voor de eisprong, maar daarna niet meet gecontroleerd ( denk door kerst). Heb mijn eisprong wel gevoeld, dus is er wel echt geweest....pff wat een ellende toch elke maand weer die onzekerheid.
2mama: meestal voel je het groeien van je eitjes en niet echt de eisprong zelf.. je ei kan namelijk ook best ver doorgroeien na clomid..
herkenbaar zo zat ik vorige maand ook te wachten. Alle testen negatief en geen ongesteldheid. Ik heb ziekenhuis gebeld na 2 weken nod. Ik testte toen nog steeds nega. Toen een echo gedaan en niks te zien en de bloedtest was ook nega. Ik begin zelf volgende week als ik ongi wordt met prikken, omdat ik nogal raar werd van clomid. Het beste is met je arts te bellen en te vragen om een echo en/of bloedtest.Al die onzekerheid en dat gewacht wordt je ook niet vrolijk van.
Hé Mama7. Al meer duidelijkheid? Heb je geen bloed laten prikken om je eisprong te bevestigen? Hier gisteren begonnen met clomid 100... woensdag weer eerste fm.
Inmiddels ongesteld geworden, dus morgen starten met nieuwe ronde clomid. Hopen dat het voor ons beiden nu de goede kant op gaat Blabla!
IK had eerste x ook zo iets ben overtijd maar toch na aantal dagen die reddevil op visite ... Toen maar is gevraagt aan mijn gyn maar dat kan komen door clomid en dergelijke dat je cyclus iets langer word als anders ... Heel veel succes met zwanger worden en laat je nie gek maken door al die onzekerheid ik weet makkelijker gezegt dan gedaan maar dan maak je het iig iets gemakkelijker voor je zelf misschien afleidingen gaan zoeken etc etc ... iig nogmaals veel succes