@Chanel: Voor zo ver ik weet komt het niet door de Hormonen, het kan er zelfs al jaren zitten. Maar ik vind het wel heel raar als dit zo is want ik heb het afgelopen jaar 2 inwendige echos gehad waarbij het niet opgemerkt is dat er een cyste zat. Verder weet ik echt nog niet hoe of wat, dit zal ik de 30e horen
@bloem. Welkom. Gezellig dat je erbij komt. @jeshh. Gelukkig ik hoop het zo. @jolijn. Inderdaad vreemd dat ze het niet hebben gezien. Hopelijk komen ze met een goeie oplossing. Nou zeg. Ik werd vanochtend schrikkend wakker en zei tegen me man. Ik ben mijn clomid vergeten! Gelijk de gyn gebeld. Die zou het gaan overleggen met de arts. Helemaal stressend enzo. Zegt me man. Je moet toch woensdag spuiten? Het is vandaag woensdag. Nou, voelde ik me even dom zeg. gelijk gyn weer gebeld. Verteld dat ik me vergist had. Haha stressende ochtend. Dom dom : 😋 Maar jullie halen dus de pregnyl een half uurtje uit de koelkast voor het spuiten?
Ja heb ik wel gedaan dan is het minder koud en brand het niet zo (bij mij helemaal niet) Ik zit nu te wachten in het zkh. Uurtje geleden potje ingeleverd bij lab en om 1445 weer ophalen en gaan we voor onze eerste iui! Enige waar ik zenuwachtig voor ben is dat ze het slangetje niet goed kunnen inbrengen. Dit was met de hsg echt drama en heeft toen lang geduurd met veel pijn en moeite.
Ik had vanmorgen een positieve test!! Nog niet helemaal donker, maar het was duidelijk een streep Vrijdag nog een keer voor de zekerheid! Ik kan het nog steeds niet geloven...
@chantal. Succes. Hoop dat het goed is verlopen, zonder moeite. @jeshh. Je bedoelt een zwangerschapstest? Dat zou wel mooi zijn. 😀
Wouwww. Zoo spannend. Ik duim voor je dat je vrijdag (mocht je natuurlijk zo lang kunnen wachten 😉 een dikke streep te voorschijn komt
Nah, denk dat we er morgen toch ook nog een test tegenaan gooien Heb nu nieuwe kv 2v5 gehaald, dus dan kan dat best
Spannend!!! 😀 Pfff hierzo. Vandaag moet in de pregnyl spuiten om 22.00. Maar oh sinds vandaag heb ik echt een hele erge/constante druk bij mijn eierstok. Voel het de hele dag. Vooral tijdens zitten en opstaan. Ben zo bang dat mijn ei straks eerder springt. Of is het wel normaal dat je erg last kan hebben van het eitje.
wouw!! Jeshh, wat een super goed nieuws! Gefeliciteerd!!! Het is gewoon gelukt! Hoop dat de rest ook volgt!
Bedankt dames! Het is nog heel onwerkelijk inderdaad! Vandaag 15 dagen na de pregnyl, dus moet er wel van uit kunnen gaan dat die al wel uit mijn lijf is 😊