Start januari IUI Menopur 75

Discussie in 'MMM clubs' gestart door XXNoukie, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloem2

Bloem2 Lid

8 aug 2014
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Zo spannend voor iedereen! Ik hoop zo op positieve testen voor jullie. Misschien krijgen wij dan ook een beetje vertrouwen in iui!

Dat slijm komt ook mij heel bekend voor(helaas)! G

2. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Het begint nu echt spannend te worden! Duimendraaien allemaal!!
    Ik heb natuurlijk geen IUI gehad maar we hebben evengoed ons best gedaan omdat er wel 2 mooie follikels te zien waren tijdens de eerste meting. Ik heb nu ook sinds 2 dagen beste wel veel melkachtige afscheiding en geen gevoelige borsten terwijl ik die normaal wel heb.... dus op zich is er evengoed wel kans natuurlijk!

Gister heb ik de MRI scan gehad ivm de Cyste en aankomende maandag de uitslag. Ik krijg steeds meer het gevoel dat de cyste er is gekomen door de Clomid want ik had een super pijnlijke eisprong en normaal voel ik hem wel maar een stuk minder. Dus hopelijk is ie weer wat geslonken van formaat en bevat hij geen kwaadaardig weefsel waar de gyn niet helemaal zeker van was en kunnen we de volgende ronde ook weer doorgaan. We gaan het meemaken. Volgende week word iig een spannende week voor ons allemaal!

3. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Jolijn. Dan is er alnog een kans op zwangerschap. Hoop dat je maandag beter nieuws krijgt en dat je idd volgende ronde de iui mag doen.

4. jeshh

jeshh Niet meer actief

Spannend meiden, ik duim voor jullie!

5. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoe is het gegaan baby2017?

Jolijn: Ik duim voor jullie!

@hier Nog steeds geen zere borsten, wel veel prikje/steekjes onderin buik en rugpijn. Morgen 1020 uur voor echo om te kijken of bms nu wat dikker is. Hoeveel was dit bij jullie?

6. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Ola,
    Hierbij ook mijn testjes tot nu toe.. testen kleuren wel lichter op en vervagen best snel. Ik voel nu minder dan anders in mijn pms week. Normaal idd ook meteen na eisprong pijnlijke borsten en rugklachten.. nu af en toe wat buikpijn, iets meer trek en rond 05:00 wakker, jeej...
    Ik vind het nu lastig hoop te koesteren...maar dat kunne ook de hormonen zijn. Na 23 cycli kan ik goedbedoelde opmerkingen dat het ons vast nog lukt maar moeilijk rustig aanhoren. Afijn we zullen het wel zien. Zo mezelf nog maar even afleiden met uurtje sporten...nodig ook want de weegschaal is na deze eerste maand niet blijer met mijn aanwezigheid...😳😬

7. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
  8. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hopelijk lopen ze straks weer op meis!
    Ben je aangekomen door de hormonen?

Fijne avond en Sportse!

9. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @Chantal. Mijn bm was 8 cm of mm (sorry weet niet of ze cm of mm gebruiken) maar dat was op cd 13. Daarna geen echos meer gehad en krijg ze ook niet meer.

Waarom gaan ze naar je bms kijken?

@lentekind. En nu hoop ik echt dat ze omhoog weer gaan. Ik blijf duimen!

Hier dpo 4 pijnlijke tepels (normaal had ik juist pijnlijke borsten maar niet de tepels, zal de pregnyl nog steeds zijn) wel veel last van me bm. Steekjes, zwaar gevoel. Denk dat de pregnyl nog zeker 3 tot 4 dagen in mijn lichaam zal zitten. Denk ik 🤔

Soms trek ik het even niet meer. En wil ik echt de hele dag slapen zodat de dagen snel voorbij gaan 😂

10. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @lentekind. Ik snap je helemaal. Ik ken het gevoel al jaren. Maar we gaan niet opgeven toch. Scheld desnoods je fitnessapparaat uit tijdens het sporten 😉

11. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    @chanelm vorige week maandag was mijn bms 6 mm dus nog aan de dunne kant. Morgen even checken of het dikker is geworden

12. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @Chantal. Nou hopelijk is bms mooi dik 😀

13. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Hoi ladies,

Typ je een heel verhaal, druk je op een knopje, is het weg :(. En het typte al zo handig op m'n telefoon.. Not. Haha.

Jolijn, das niet niks meid. Ik duim voor een goede uitslag! En ja zeker heb je nog kans!

Baby, gelukkig dat je je beter voelt en mooi dat het morgen door gaat! Succes morgen!

Lentekind, ja van die hormonen word ik ook gewoon dikker. Vandaar ook dat als het nu niet is gelukt, ik ook even pauze wil. Ik ben best aangekomen de laatste maanden en dat moet even weer anders :).

Rots, heb je nog verder getest?

Ik dacht dat ik vannacht ongesteld werd. Maar nog niks. Zou dag 11 te laat zijn voor een innesteling? Dat hoop ik dan maar dat dat het was en niet dat het een voorbode is van m'n ongesteldheid. Wat ik wel had, vooral gisteren : vocht vasthouden! Zelfs in m'n gezicht en dat kon je ook aan me zien gisteren. Dit had ik ook de volgende dag na de ovitrelle spuit. Ik zit nu op dag 13 na de ovitrelle dus daar kan het niet meer van zijn, en ook zeker niet weer als ik er alleen de volgende dag na het zetten last van had en daarna niet meer, toch? Ik hoop dat dat een teken is. Verder veel minder last van m'n borsten, anders altijd veel meer. Maar ik moet ook zeggeb dat ik dat anders ook wilde voelen, nu wil ik juist minder voelen en er minder mee bezig zijn zodat de teleurstelling kleiner is als ik wel ongesteld word. M'n borsten zijn daarintegen wel duidelijk gegroeid, maar dat kan ook door de hormonen of omdat ik ben aangekomen. Afscheiding juist veel minder dan anders.

14. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Chantal ik duim ook voor je bms! Het mijne was bij de tweede echo 11 mm.

15. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Hehe heerlijk uurtje zumba gedaan... nu dood maar meer ontspannen. Ik let alweer een hele tijd op mijn eten en probeer meer te bewegen maar deze maand ineens 2kg erbij ipv eraf... vooral opgeblazen buik.. hou ook veel meer vocht vast...dat zijn zeker hormonen... afijn voor n goed doel. Niet ziek en dat is veel belangrijker..

@Chanel en Chantal: je BMS moet dik genoeg zijn voor innesteling door clomid kan het wat dunner blijven, ze zien het liefst bms boven de 8/10mm meestal rond eisprong zit het rond de 12. Een dik matras ligt lekkerder voor het vruchtje

16. jeshh

jeshh Niet meer actief

Groningse, bij mij was het afgelopen ronde precies hetzelfde. Af en toe ongesteldheids-gerommel, iets minder last van mijn borsten, minder afscheiding (zeg maar eerder: niks).. Dus wie weet!! Blijven duimen :)

Bij mij was het bms 7-9 mm volgens mij!

17. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    @Groningse: innesteling kan tussen dag 6-12 en soms zelfs iets later...niet vloeien is hoopvol!! Duim voor je! Fijn PMS...mijn haar wil ook niet meer zitten deze week..

18. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    @Jesh: hoe voel jij je? Heb je nu andere klachten gekregen?

19. jeshh

jeshh Niet meer actief

Nope, nog niks. Ik voel me niet anders dan anders. Heel gek eigenlijk. Ik heb vooral de neiging om elke dag te gaan testen om te checken of het nog wel klopt ;) Enige wat echt raar is, is dat ik 's nachts heel slecht slaap. Steeds stukjes van max. 2 uur en dan een half uur wakker. Da's niet goed voor de energie, zeg maar. Verder geen klagen!

20. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Ik heb zo de IUI spannend 😂🙈

Deel Deze Pagina