Start januari IUI Menopur 75

Discussie in 'MMM clubs' gestart door XXNoukie, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Maar die menopur heeft volgens mij ook geen nut gehad. Ik had van mezelf al wel eitjes die ook gewoon groeiden en net zoveel als nu met menopur. Dus waar dat dan voor was.. Heeft volgens mij totaal geen nut gehad. Zouden jullie dat dan verder laten als het vanuit het zkh ook niet hoeft verder, die menopur?

2. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Ik heb ook gewoon eitjes van mezelf, maar moest bij navraag toch ook de Gonal-F spuiten. Ze zeiden in het zkh dat het zonder niet werkt...ik snap ook nog steeds niet waarom eigenlijk...

3. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    @chantal: 10 dagen na IUI en 11 na ovitrelle

@Groningse: je kan natuurlijk altijd een pauze inlassen en even niks hoeven...in ons ziekenhuis is het zelfs heel gebruikelijk om even n maand bij te komen..dat beslis je altijd zelf..

Hier vandaag OMO-witte testen, veel last van PMS klachten dus ga maar libresse inslaan..ik hou rekening met ronde 2. Last van alles...trek in alles...benieuwd of het ongesteld worden langer duurt..

4. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @jolijn. Ik heb sinds de behandeling ook hele rare dromen en slaap super slecht. Denk dat het door de spanning komt.

@rots. Ja geloof me maar na 8 jaar heb ik al geleerd hoe ik met teleurstelling moet omgaan. En lees vaak dat de eerste meestal niet lukt. Dus om mezelf niet down te krijgen kijk ik liever alvast vooruit. 😉

@groningse. Ik denk dat het verstandig is dat jij en je man gewoon saampjes even moeten gaan bespreken of je een maand wilt overslaan. Soms is het inderdaad even goed om bij te komen van alles en weer fris te beginnen.

En ik heb ook eigen eisprongen maar moet toch die dingen nemen. Maar voor mij is het pas de eerste keer dat ik hormonen kreeg.

@lentekind. Of ze wel doorkomen of niet. Ik zal altijd blijven duimen. Maar ik ben wel benieuwd. Want je had natuurlijk vage en postieve test gehad. Was dat nog van de ovitrelle?

5. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Dit is ook niks niet gekmakend ofzo.. Ik had het besproken met m'n man en we zouden wel direct door. Ik het zkh gebeld van ja ik ben wel ongesteld geworden, nou afspraak voor morgen gemaakt. Maar het zet maar niet door. En het is niet eens roze, bij nader onderzoek onder de lamp op tafel lijkt het meer koffiekleur. Volgens mijn man zit er geen druppel bloed bij in. Niet in het maandverbandje van vanmiddag en later ook niet. Sorry voor de details maar wilde het even uitleggen.. Nou ja gekmakend dit. Word ik nu wel echt ongesteld of zijn die krampen (want die heb ik wel licht en het voelt wel of ik het word, maar dan tegelijkertijd lang niet zo heftig als anders) niet van een nadere ongesteldheid. Als ik morgen wakker word en ik ben het niet geworden dan nog maar een testje. En lijkt me dat ik die afspraak in het zkh dan maar af moet bellen. Zul je zien dat ik een uur vantevoren alsnog ongesteld word en dan de afspraak al af heb gezegd.

6. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Groningse. Oud bloed misschien? Inderdaad gewoon even testen morgen als er niks doorgebroken is.

Hmmm....(stiekem spannend) 😉

7. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    @groningse: pas bij helder rood bloed mag je spreken van ongesteldheid..bruinige afscheiding kan ook oud bloed zijn van innesteling of seks.. erg hè als je lijf zulke gemixte signalen geeft! Succes duim voor je..

8. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    @groningse hopelijk is er niks doorgebroken vannacht.. benieuwd naar je test!

Duim duim duim

9. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Dames, ik ga helaas deze groep verlaten. Gisteren hebben we de uitslag van het semenonderzoek gehad en er is weer niks gevonden. Vanmiddag mogen wij naar het spoedspreekuur bij de fertiliteit om te bespreken welke opties er zijn, nu IUI niet meer kan. Misschien gaan we door voor IVF of ICSI, eerst dit nieuws maar eens verwerken en ons goed laten informeren.
    Jullie allemaal nog heel veel succes met IUI!! 🍀

10. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Heftig nieuws Rots! Heel veel sterkte met alles!

11. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Ach jee rots. Idd heel heel sterkte. Vreselijk rot gewoon. Blijf altijd nog hopen voor je. ⚘

12. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ach meis wat een ontzettend rotnieuws!!
    Hoop op het allerbeste voor jou!

Liefs

13. Bloem2

Bloem2 Lid

8 aug 2014
    21
    0
    1
    NULL
    NULL
    Jeetje rots wat een naar bericht! Wat een rotsituatie. Ik hoop dat ze vanmiddag jullie opties op een rij kunnen zetten en ik hoop dat iets jullie snel kan helpen!! Sterkte samen!

14. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Jeejtje rots. Sterkte en rustig aan

15. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Jeetje Rots, grond onder je voeten, poeh wat een schok. Sterkte, heb het goed met je lief.

16. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Hè dames,
    Vanmorgen bloedverlies, BFN dus door naar ronde twee. Net puregon opgehaald 8dagen 75e spuiten. Dag 11 weer echo. Dacht al niet dat het zou lukken maar niet heel leuk. Wel fijn dat ik geen 5 dagen overtijd ben gegaan. Helaas geen baby shower voorlopig.. volgende NOD 23 feb. Wie heeft de laatste keer ons lijstje zo mooi gemaakt? Fijne avond!

17. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @lentekind. Ah vervelend. Nou op naar de volgende ronde met veel geluk. ⚘

18. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Ik merk hier dat mijn tepels steeds minder pijn beginnen te doen. Dus denk dat de pregnyl al behoorlijk aan het inkorten is.

Begin steeds meer mijn 1 week voor nod klachten te krijgen.

19. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Och rots. Wat rot meid. He ik hoop zo dat jullie snel beter nieuws mogen krijgen en dat het met ivf wel lukt!
    Laat nog even een keer weten hoe het dan is?

Wij gaan naar de 4e iui behandeling. Gistermiddag en gisteravond kreeg ik weer hoop toen m'n ongesteldheid niet doorzette, maar vannacht helaas wel. Zelfs de gyn keek teleurgesteld vanmorgen. Aan de ene kant ben ik blij dat we direct door kunnen, aan de andere kant wordt de kans misschien ook wel groter dat het ons ook niet gaat lukken met iui. Of dat is m'n angst. Wat ik wel gek vind is dat als je leest over ivf de slagingskansen wel groter zijn dan met iui. Veel groter. En om dit met iui nog drie keer te doen.. Ik weet het niet hoor. We doen nu sowieso nog de vierde keer maar als het weer niet lukt willen we misschien ook wel daarna door al voor ivf.

Hoe is het met jullie?

20. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Lentekind wat rot ook meid. Knuffel voor jou!

Deel Deze Pagina