Start januari IUI Menopur 75

Discussie in 'MMM clubs' gestart door XXNoukie, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Lentekind: Vervelend dat het zo is gelopen hopelijk hebben we in januari allemaal een positieve test. Zelf ben ik in begin 2008 zwanger geweest, helaas vroege miskraam bij 4 of 5 weken. Einde 2008 weer zwanger geweest helaas is dat uitgelopen in een bbz van 10 weken en mijn eileider kwijtgeraakt. Sinds 2008 al bezig met zwanger worden en tot heden niet geluk. In iedergeval niet op ons eigen houtje.

Noukie: Jaaa haha van mij mag me menstruatie ook wel eerder komen hoor. Ik heb ook pregnyl meegekregen maar het wordt niet zelf doen hoor ;) Mijn menstruatie was altijd 31 dagen netjes op tijd. In aug een baarmoederfoto laten maken en me cyclus is nu minder lang. Oktober 26 dagen, november 27 dagen, zit nu op 27 dagen dus kan elk moment aanbreken. Gelukkog temperatuur ik dus heb ik geen verrassing in me broek zodra het doorbreekt ;)

2. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Fijn om te kunnen delen met vrouwen die hetzelfde gaan doormaken. Ik heb twee prachtige dochters van 8 & 10 uit mijn eerste huwelijk. Ik kan nu idd ook niet wachten totdat de nieuwe cyclus begint.
    Ik heb Clomid 50 en Ovitrelle gekregen. Heel benieuwd wat het gaat doen.
    Fijne kerst dames!! Ik brand een kaarsje voor veel geluk voor ons!!

3. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hoi! Hoe gaat het hier? Hier inmiddels 13 dpo. Geen klachten, behalve gisteren enorme krampen thv mijn navel (ik denk darmen!)!! Ik ging echt krom van de pijn af en toe. Maar het was sowieso een rare eet-dag omdat we al om 02.00 op waren, zijn gaan vliegen.. Veel wachten etc dus niet echt regelmaat. Hopelijk is het vandaag weg. Ik zie het dus niet als symptoom want op dit moment heb ik nergens last van!

4. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Hoi hoi

@Nina heb je geen testdrang 13dpo?

Gr Lentekind

5. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hi! Nee eigenlijk niet, omdat ik me volkomen normaal voel..

6. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    Nina sanders:
    spannend hoor 1 dag voor je NOD

7. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @Lentekind: Gelukkig dat je al 2 prachtige dochters hebt. Vragen ze al voor een nieuwe broertje of zusje ;)

@Nina Sanders: Hoiii. Spannend 13 dpo. Is er al wat goed nieuws in zicht? Wel knap dat je geen testdrang hebt. Ook al heb ik geen symptomen, ik krijg altijd op het einde van me cyclus een testdrang. Gelukkig kosten ze niet zo duur op sensitest.

@TO: Hoe gaat het met jou? Rustig aan het wachten? Ik snap soms echt niet hoe wij zoveel geduld hebben :')

Update van hier: Hoop dat jullie allemaal een fijne, gezellige kerst hebben gehad. Nou ik heb wel al getest haha. Ik heb 23 dec getest met 2 voor 5 euro kruidvat. Kreeg een horizontale streep :S en nog heel duidelijk ook. Ugh nou ik zag die dus als ongeldig. En die was negatief. Eerste kerst een test gedaan van big bazar. 2 voor 1.50 dat is toch geen geld. Kreeg ik weer een hoeizontale streep. Ugh ik dacht echt dat ik het verleerd was. Haha. Maar na 5 min verscheen er nog niks. Vandaag 1 dag overtijd volgens mijn appje, temp is ook nog niet gezakt. Alleen erg pijn in me buik (bm) als ik opeens lach of een onverwachte beweging. Ik geloof ook helemaal niet dat ik zwanger zou kunnen zijn. Want ik heb echt geen enkele klacht. Ik denk eerder dat ik een late eisprong heb gehad. Dat heb ik al bijna 2 jaar niet gehad. Nou we will see ;)

8. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @Nina Sander: Gefeliciteerd dame. Ik zie dat je een zwangerschaps banner hebt. Hoe voel je je? Al wat zwangerschapsklachten ;)

9. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Hier twee dagen laat inmiddels, testen zijn Omo-wit en temp is nog steeds hoog. Begin te balen want voel me totaal niet zwanger dus is wrs gewoon verlate cyclus..nu komt mijn hele planning en start iui in de knel..pff

@nina: gefeliciteerd!! Super zeg, geniet ervan!!

10. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hey lentekind.

Ja hier ook. Ben als ik mijn langste cyclus aanneem ook 2 dagen overtijd. Hier 1 valse positieve rest gehad en de rest ook spier wit. En ook nog steeds een hoge temp grrr...

11. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Hi!! :D
    Hier alles goed! Tenminste, als ik mijn banner moet geloven ;)
    Ik voel nl helemaal niets en daarom vind ik het erg onwerkelijk. Ik vraag me soms echt af of ik wel echt zwanger ben haha. Di en woe positief getest en ga er zo nog maar 1 tegenaan gooien ;).
    Hoe gaat het met jullie? Nog leuke plannen met oudjaar?

12. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Nina Sanders,

Is dit jou eerste zwangerschap ?

13. Nina Sanders

Nina Sanders VIP lid

1 aug 2016
    38.191
    45.331
    113
    Jep, first!

14. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @Nina Sanders: Geen symptomen. Ik denk dat er genoeg zwangere vrouwen zijn die een beetje jaloers op je zijn hoor ;) Kan best geloven dat je het onwerkelijk is als je geen symptomen heb. Ik zou zeggen geniet lekker van je zwangerschap zolang je geen symptomen hebt ;)

15. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    He dames,

Vandaag cyclus dag 3, begonnen met clomid 59 Mg. Maandag krijg ik mijn eerste echo, benieuwd of er dan al wat te zien is. Omdat ik al twee prachtige dochters heb en iedere maand een eisprong ben ik erg huiverig dat er te veel eitjes gaan groeien. Ik ga vanaf dag 8 ook maar ovutesten doen.. vind het allemaal behoorlijk spannend.

Gelukkig nieuwjaar trouwens nog!!

16. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    OOhh lentekind, spannend. Ben zo blij dat je nu lekker mag gaan beginnen. Ik ben benieuwd naar je verhalen. Dan weet ik al wat me ook te wachten staat ;)

En idd ook nog een gelukkig nieuwjaar aan jullie!

17. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    spannend zeg Lentekind.
    Ik had ook iedere maand een eisprong dus ben ook bang voor te veel folikken.. ik hoop natuurlijk van niet want dan is er al een kans voorbij

nu eerst aan het wachten op NOD..

18. jeshh

jeshh Niet meer actief

Er valt niks van te zeggen. Ik heb ook elke maand netjes een eitje zonder hormonen, maar met Puregon 50 of 75 is er nog steeds slechts 1 eitje. Het is toch "uitproberen" welke dosis het beste bij jou past en elke keer bijstellen na een cyclus als dat nodig is..

19. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Ik ging afgelopen week 5 dagen overtijd.. echt een hell.. kreeg ook last van klachtjes, grieperig zonde dikke klieren, misselijk..tijd works. Mijn man was er zeker van dat het was gelukt. Zo lief. Ik voelde me niet zwanger laatste dag toch maar een dipstick gedaan..dub tuurstreepje en daarna 30 min later ongesteld. Soms is het echt heel lastig. Vanmorgen kon ik m'n clomid niet vinden, had ik goed weggelegd zodat m'n kinderen het niet zouden vinden..half uur zoeken. Gelukkig gevonden. Nu met kruik op de buik lekker studeren op alles wat met IUI te maken heeft.

20. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Ik ben ook bang dat ik overstimulatie krijg.

Wel grappig dat we allemaal overtijd zijn zeg.
    Ik voel me ook niet zwanger en ik weet bijna 100% zeker dat ik dat ook niet ben. Denk dat de iui me gewoon een beetje gestresst maakt.

Deel Deze Pagina