Verdorie meid wat rot! Kan me heel goed voorstellen dat je er klaar nee bent. Wat vindt de gyn? Dikke knuffel
Hier: Vandaag wat krampjes en pijnlijke onderrug. Ga morgenochtend weer testje doen dan zit ik op 11,5 dag na pregnyl
Die vindt en zegt dat we zelfs in de slaapkamer niet kansloos zijn. Alleen het gebeurt maar niet, al jaren niet. Maar waarom, er is niks mis met geen van beide van ons. Dus we gaan maar gewoon door. Ik ben benieuwd naar je test. Laat het je alleen geen valse hoop geven.. De tweede keer had ik ook pregnyl (nu ook weer want van ovitrelle houd ik vocht vast en zie ik er ook zo uit) en toen testte ik na 11 dagen ook nog een beetje positief.
@ groningse. Vervelend zeg. (Bij mijn ziekenhuis dan) willen ze echt liever dat je zelf doormiddel van iui zwanger wordt voordat ivf en dat soort dingen besproken worden. Als er geen oorzaak is natuurlijk waarom zwangerschap uitblijft. Wie weet is 4x jullie scheepsrecht 😉. @chantal. Succes met testen morgen. Ben ook erg benieuwd.
Ik hoop het . Bij ons is ivf ook nog niet besproken hoor, alleen toen de tweede keer mijn man 450.000 zaadjes had werd er wel gezegd dat als dat de volgende keer weer zo weinig was, we dan beter door konden voor ivf. Gelukkig was dat niet zo. Ik was het vanmiddag zelf even heel zat. Elke keer als je weer een nieuwe poging doet, ben je er steeds een beetje meer bang voor dat het niet gaat lukken. En dat is echt een rot gevoel. Nou ja toen was mijn man aan het googelen op ivf en zei toen dat je dan meer slagingkans hebt, zeker als er niks geen oorzaak gevonden is. En op dat moment zag ik daar ook echt wel wat in. Nu lijkt het me ook allemaal wel ingrijpend. Maar het is gewoon dat we dit nu al voor de vierde keer gaan doen. Al drie keer niet gelukt. En hier vooraf aan ook al een paar jaar niet. Dat was al rot, en als je er dan mee in het zkh bent ligt de focus er nog meer op en bepaald het nog meer je leven. Ik hoop dat ik nu dit keer me ook weer meer kan richten op andere dingen. En er niet teveel mee bezig ben. Dat was nu al minder dan de vorige keer. Maar nog steeds wel teleurgesteld. En eigenlijk gewoon bang dat het nooit komt.
@groningse. Het is ook niet niks dat zwanger worden. Vooral als je al een tijdje bezig bent. En snap ook wel dat als dit 3x niet lukt, je zo en zo gaat google en meer informatie krijgt over hoe het misschien wel kan. Frustrerend hoor. Gaat niet in je koude kleren zitten. Nou was is gisteren aan mijn schoonfam kant naar een kinderfeesje. Zag ik een nichtje (in law) met een bolle buik. Nou vertelde ze me dat na hun trouwen ze gelijk gingen proberen en gelijk zwanger waren. Nou dat was wel even slikken hoor. Ik gun het hun absoluut, maar toch voelde ik ergens het kleine groene monstertje knagen en dan voel ik me best wel slecht. Dat ik jaloers ben.
Je bent niet jaloers. Het doet pijn als anderen hun allergrootste wens, wat ook ons allergrootste wens is, krijgen. En wij maar steeds niet. Dat maakt je bang maar vervult je ook met verdriet. Alsof je telkens maar langs de zijlijn staat te kijken. En alsof het een anders wel gegund is maar jou niet. En dan sta je in de supermarkt en zie je hoe een moeder haar peuter af snauwt.. Ik ben dan in staat om te zeggen : hou je kop dicht zo te doen tegen je kind en wees blij dat je een kind hebt! Klopt niet van mij en ergens is me dat ook afreageren en zij kan er ook niks aan doen aan wat wij doormaken.. Maar toch dat voel je dan. En met meer situaties. Ik werk met kinderen en dat is soms moeilijk die liefde zo te zien tussen kinderen en ouders. Dat willen we zelf ook zo graag en tot nu toe lukt het maar niet. Het gaat je zeker niet in de koude kleren zitten. Bedankt voor je lieve berichten. Ook een dikke knuffel voor jou!
11,5 dag na pregnyl nog een heel licht lijntje. Vanmorgen wel wat lichte menstruatie krampjes en ga er dus gewoon maar van uit dat ik ongesteld ga worden. Sommige dingen zijn zo keihard meiden je wordt er zo mee geconfronteerd. En wij dromen maar 'rustig' verder... Zou toch wel heel fijn zijn als onze dromen ook snel mogen uitkomen❤️
@groningse. Nee ik heb het alleen met zwangere vrouwen en alleen de vrouwen die makkelijk zwanger raken. Heb het niet altijd maar meer in mijn zwakke momenten. Als ik moeders of vaders met hun kinderen zie en die liefde, dan smelt ik helemaal. Vindt dat zo prachtig. En dat sommige snauwen naar hun kinderen kan ik best begrijpen. Mijn schoonzusje heeft een zoontje van 2 en ondeugend dat hij is haha. Ik en mijn man zijn net als ouders voor hem. Maar hij zit echt in de fase van spelen, aandacht, trekken, vervelend doen. Nou, soms wordt ik ook een beetje gek van hem. Haha maar ik ben gek op hem 😉
Ik zie idd iets op je test. Of het van de pregnyl is of niet? Zullen we binnenkort achterkomen. Hier nemen alle klachten beetje voor beetje af. Denk dat mijn lichaam zich voorbereid op een menstruatie.
Hoe gaat het met iedereen? Nog meiden die getest hebben? Vanmorgen getest maar is bijna niets meer te zien. Vraag me af of er nog hoop is, woensdag is het twee weken geleden dat ik de iui heb gehad. Gisteren best wat krampen gehad en rugpijn.
Goeiemorgen, Ik heb gister getest op 10 dpo maar niet veel te zien. Ik dacht eerst dat ik wat zag maar volgens mijn vriend beeld ik het me in. Zou best kunnen haha (lees: klein beetje obsessed) Ik heb wel mega last van mijn rug de afgelopen dagen. En ik ben niet echt vrolijk te noemen om het licht uit te drukken. Ik heb natuurlijk geen IUI gehad maar kan het nu zijn dat de streep weer gaat lopen bij jou Chantal?? Ik hoop het echt voor je!
Ahhh balen Jolijn!! Ja ik denk van wel omdat ik nu op 11 dagen na iui zit. Het kan denk ik zijn dat hij vanaf morgen of overmorgen bijvoorbeeld weer oploopt.. Maar aan de andere kant denk ik dat als je echt zwanger ben je vast wel wat moet zien op 11 dpo.. Ook kramperige buik en rugpijn dus dat betekent niet veel goeds ben ik bang
Je testen zouden ook na je nod kunnen oplopen hoor. Van mijn 2 zwangerschappen weet ik wel dat ik voor de nod negatief teste en pas op na nod positief had getest. Zolang je duivels er niet zijn is er wltijd nog kans.
Dank voor je reactie! Ja inderdaad alles kan nog maar dan ga je toch vergelijken met de dames die meestal wel al wat zien op 11 dpo🙈
Hoi dames, Vandaag alweer dag 3, vanavond de eerste injectie puregon zetten, benieuwd wat het gaat doen. Vandaag geen fut, buik en rugpijn en zwaarste bloedingsdag...(altijd dag 3-4) met kruik op de bank. Net maar foto boekjes besteld kan ik weer n hoop foto's van mijn telefoon afgooien..(overzetten op USB). Wel besloten de ovulatietesten weer te gebruiken zodat ik niet weer te laat ben voor IUI..gek idee volgende week maandag weer een echo en wrs vr/za weer IUI.. fijne zondag dames!
Oh lentekind dan gaan wij deze ronde helemaal tegelijk. Gek is dat hahaha. Ik moet vanavond ook weer beginnen met menopur, dan volgende week maandag ook weer eerste echo en dan denk ik die woensdag de tweede, dan woensdagavond/nacht pregnyl (van die ovitrelle hield ik veel vocht vast en ik zag er ook echt dikker uit dus toch maar weer pregnyl) en dan ook weer vrijdag of zaterdag iui. Gaan we elkaar nog meer een hart onder de riem steken! 😘 De eerste keer waren we te laat. De tweede keer had mijn man weinig zaad (450.000). Nu, de derde keer, waren het er twee miljoen dus wel meer maar nog steeds niet zoveel als de eerste keer want toen waren het er 4 miljoen. De eerste keer hadden ze het ook over 4 miljoen per ml, en nu was twee miljoen het totaal aantal opgewerkte goede cellen. Maar, en dat hebben we echt expliciet gevraagd, was het niet weinig. Het was gewoon goed. Toch hopen we voor deze keer wel weer op meer, en dus heb ik voor hem wijde boxershorts gekocht ipv de strakke die hij normaal draagt en mag hij van mij ook geen druppel alcohol meer tot we de iui weer gehad hebben. Gelukkig is hij het daar ook mee eens . Hebben jullie tips wat je nog meer kunt doen om de hoeveelheid goede zwemmers te verhogen? Aan onthouding 3/4 dagen voor de iui doen we ook. We hebben echt het gevoel dat we pas een echt goede poging gehad hebben nu, waarbij alles klopte. Alleen kunnen de zaadjes wel meer . Ik ga ook zelf maar wel weer bezig met temperaturen en sowieso ovulatietesten. Vooral die donderdag en vrijdag. Ik wil zelf graag het bewijs ook zien dat mijn eisprong komt door de pregnyl. Misschien een gekke gedachte maar ik heb volgens mij nog nooit mijn eisprong op de 14e dag van m'n cyclus gehad. Het was altijd later, en vorig jaar ook een keer op dag 11 al en een keer op dag 13 (vreemde cyclussen waren dat). Maar afgezien van die twee keer voor zover ik weet (van alle keren dat ik heb getest met ovulatietesten) pas op dag 16 of 17 en zelfs wel eens op dag 18 of 19. Hoewel ook 18 of 19 maar een keer is voorgekomen voor zover ik weet. Het moet nu toch wel een keer raak zijn.. Ze hebben er geen verklaring voor waarom het nog niet gelukt is. Alles lijkt gewoon in orde.