Start januari IUI Menopur 75

Discussie in 'MMM clubs' gestart door XXNoukie, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    heel veel succes Lentekind en Groningse!!

2. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Hoop voor jullie dat de opbrengst komende keer vererving meis!
    De zaadjes die jullie komende iui gaan gebruiken zijn drie maanden geleden aangemaakt. Dus waar je man nu op gaat letten wordt over drie maanden zichtbaar.

Hier wat tips die ik ooit heb gekregen.

- vitamine supplement (wij gebruiken beiden van Vitals)
    - gezond eten en drinken (in ieder geval 5 vd 7 dagen)
    - om de 4 dagen ongeveer een zaadlozing

Hier:

Vandaag voel ik me voor het eerst sinds deze poging een beetje down. Bang dat het niet gelukt is:(

3. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    @Groningse: tips van Chantal zijn idd ook het advies van onze arts, al mogen wij in principe iedere dag wel seks hebben, ons ziekenhuis adviseert 2-3x per week een zaadlozing en zeker niet te weinig of onthouding. Verder idd vitamine en gezond leven.

Net eerste injectie puregon gezet, trekt een beetje voelt wat vreemd, mijn man en ik grappen over een vijfling en gesponsord worden door de prenatal en de kruidvat..😂😂 we gaan het zien komende maand..

4. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hopelijk wordt deze ronde een goeie ronde lentekind en grongingse.

Haha lentekind, een 5ling 😂 ben je voor eens en altijd gelijk klaar. Denk dat je dochters het geweldig zouden vinden. Elke dag een feesje 😉

5. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @chantal. Hoe gaat het. Nog getest?

Hierzo wordt ik wel ongeduldig en wil ik echt testen gaan kopen en testen. ;) ik moet nog even geduld hebben. 😂

6. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Nee niet meer getest de laatste was gistermorgen en daar stond een heeeeeel licht lijntje op. Nog steeds af en aan wat ongie gevoel dus ik ben bang dat in ongesteld ga worden. Ook mijn borsten zijn volop pijnlijk (heb ik elke maand alleen deze keer wat later) Ik ga nu mijn menstruatie afwachten.

Jij zit op 10 dpo nu je zou een testje kunnen wagen!

7. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Soms is het beste maar gewoon te wachten anders kan je je zelf wel gek maken. Hoop dat je menstuatie uitblijft 😀

Ja denk dat ik vandaag even langs de kv ga en 2 pakjes testen ga kopen. Haha.

Trouwens. Ik heb nog steeds last van mijn tepels maar ze doen alleen pijn als me tepel, zeg maar, zacht is. En als me tepel hard of stijf is dan doen ze niet pijn. Hadden jullie dat ook zo. Sorry heb al heel lang geen pijnlijke tepels gehad. Dus weet niet meer zo hoe het hoort te voelen.

8. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Heb niet echt pijnlijke tepels maar meer gevoelig. Altijd last van mijn borsten vooral een de zijkant en gewoon voller.

Spannend!!! Ga je straks al testen?

9. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Ja ik heb ook altijd dat mijn borsten aan de zijkanten pijn doen en lekker voller worden (vindt ik altijd wel leuk 😂 ) maar nu doen ze pijn aan de zijkanten maar ze zijn niet voller geworden. Ik vindt ze zacht en een beetje hangerig 😂 en dat mijn tepels pijn doen.

Ja wilde wel vandaag testen maar me man is jarig en logeer bij me schoonmoeder. Ze heeft helaas geen boven wc waar ik rustig kan gaan testen. Dus denk dat ik morgen wel een testje doe om te kijken of wel zeker de pregnyl eruit is. En als er een streepje komt of hij dan omlaag of omhoog gaat.

10. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ben heel benieuwd naar je test morgen!

11. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Heb net een test gedaan. En die was spierwit. Goed teken. De pregnyl is dus wel gelukkig uit mijn lichaam. Nu ga ik wachten tot zaterdag. 😀

12. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    #412 ChanelM, 30 jan 2017
    Laatst bewerkt: 30 jan 2017
    Maar ik heb het wel gedaan met middag urine. Maakt dat wat uit of niet.

Wijziging: nee denk niet dat het uitmaakt want als ik terug denk na de 1e urine had ik nog niks gedronken tot aan de 2e urine. Zat denk ik wel zeker 4 uur tussen. (Goh blijkbaar had ik niet zo een dorst hahah)

13. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Oke dan maakt het niet uit. Hopelijk loopt hij snel weer op!!

14. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Chantal en ChanelM wanneer is jullie nod? Hopen op mooie testen voor jullie!

Hier alles weer goed. Bedankt voor de lieve berichtjes. Ik hoop ook zo op goed nieuws voor jullie!

15. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Lief van je! As woensdag twee weken gelden iui gehad dus ik verwacht zo rond woensdag ongesteld te worden🙈

16. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hey groningse. Goed te horen dat alles goed gaat.

Mijn nod staat op 3 feb vrijdag. Mocht mijn ei ook daadwerkelijk die dag zijn gesprongen. Want zelf had ik vermoede dat mijn ei op woensdag 18 jan was gesprongen.

Dus 1 feb of 3 feb is mijn nod

Ben gelukkig wel weer begonnen met temperaturen dus mocht ik ongi worden merk ik het wel aan mijn temp.

Duurde het nou maar niet zo lang. Pfff ongeduldige zaak 😉 want mocht het niet zo zijn, wat ik zelf ook denk, wil ik ook lekker met de volgende ronde gaan beginnen 😀

17. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Chantal voel je al wat aankomen of niet? Zo niet dan kan het nog alle kanten op toch!

Chanel ook spannend meid. Het liefst wil je dan op fast forward de week door hé.

Spannende week voor jullie. Ik hoop dat jullie genoeg afleiding hebben en de week goed doorkomen.

18. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Vandaag 5 DPO schiet maar niet op 😂. Hoe gaat het hier met de dames ?

19. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Vanaf zaterdag af en toe wat krampjes die voelen als een naderende menstruatie... Maja kan ook bij een zwangerschap horen natuurlijk.
    Voel me niet echt happy op het moment spanning slaat toe..

20. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Succes met de spanning meiden!! is niet leuk....

Ik ben vandaag met mijn vriend naar het ziekenhuis geweest voor de uitslag van de MRIscan:
    De cyste is goedgekeurd. Hij mag alleen niet groeien of draaien want dan moet ik geopereerd worden. Ik mocht nu al kiezen wat ik wilde maar met een operatie zijn we weer 3 maanden verder en kans op beschadiging van de eierstok. Dus ik heb gekozen voor laten zitten en door met de IUI behandelingen! Moet dan toch elke cyclus voor 1 of meerdere inwendige echo's dus hij word goed in de gaten gehouden.

Ook heb ik vandaag een test gedaan en die was spierwit. Dus ik verwacht ook mijn menstruatie woensdag en dan gaan we weer een poging wagen!

Deel Deze Pagina