Start januari IUI Menopur 75

Discussie in 'MMM clubs' gestart door XXNoukie, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hier is ook de ongi doorgekomen. Op naar de volgend ronde.

2. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Hier ook!! 13 februari eerste meting.... sterkte meiden!

3. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Balen hé meiden, je hebt toch hoop ook al is het nog maar de eerste keer. Hier ook de 13e follikelmeting

4. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Ik moet nog bellen. Net woning bekeken en we gaan verhuizen 😀 dus nu dubbel zoveel spanning. Hopelijk goeie spanning. Ik ga wel de behandeling doorzetten deze maand, mocht het dan ook niet lukken gaan we waarschijnlijk een maandje overslaan.

5. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Dat is zeker spannend! Ik herken dat wel een beetje: wij zijn bezig met het krijgen van een hypotheek, mijn vriend moet volgende week afstuderen en is bezig met het onderhandelen voor een baan... spannend allemaal. Maar het is ook wel weer afleiding. Succes met het voorbereiden van de verhuizing!

6. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Ah balen meiden. Knuffel voor jullie.

Hier ook, als het deze keer niet lukt dan even pauze. Die hormonen maar ook gewoon het feit dat we dit nu al maanden doen breekt me op. Gisteravond erge huilbui gehad en ik slaap slecht. Gewoon het gevoel soms dat ik niet langer in deze situatie wil zitten en gewoon m'n leven (en sexleven) terug wil. Dat ik het spuugzat ben dat alles om de behandelingen en afspraken in het zkh draait. Herkenbaar?

7. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Och Groningse...knuffel.. valt idd soms helemaal niet mee. Doe wat goed voelt..en een maand pauze is ook lekker toch?

Hier bijna klaar met maandelijkse ellende..nog 4 keer injecties en maandag eerste fm. Heel benieuwd wat puregon doet met mijn lijf.. hou jullie op de hoogte.

8. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Dikke knuffel Groningse het is niet niks dit alles en gaat je echt niet in je koude kleren zitten.

Ik hoop ook zo ontzettend voor mezelf maar natuurlijk ook voor jullie allemaal dat een nog langere weg ons gespaard zal zijn..

9. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Ja dat hoop ik ook chantal. Voor iedereen.

Ik weet niet wat ik over een poosje zeg, mocht blijken dat het niet lukt en we voor ivf in aanmerking komen. Ik vind deze onzekerheid hiermee al zwaar. Misschien zeg ik dan wel ok laat maar zitten verder, we gaan over op adoptie of pleegzorg. Daar hebben we het ook over gehad. Maar misschien zijn dat ook wel de hormonen en het feit dat we dit nu al voor de vierde keer gaan doen..dus al vanaf november en het is nu februari. Al zo lang dat we er zo mee bezig zijn op deze manier.. Hierna als het niet lukt dus echt even pauze.

Maar natuurlijk gaan we maar wel weer van het beste uit, hoe moeilijk ook soms. Ook hier maandag weer eerste fm. Lentekind succes maandag! Is puregon hetzelfde als menopur?

10. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Ach groningse. Soms helpt het wel om even gewoon te huilen. Vindt het zo rot om te lezen dat je je zo voelt. Als je een tijdje bezig bent kan het best depressief zijn hoor. En neem een maandje rust als je gevoel zegt dat je even moet bijkomen. Ook hier een dikke knuffel aan jou ⚘

Jolijn heel veel succes met alles. Hoop dat het allemaal lukt.

Wow lentekind. Je vliegt echt als een speer de maand door. Al bijna weer je eerste echo. Ben ook erg benieuw hoe de puregon op je lichaam zal reageren.

Heb vandaag gesproken met manlief. Vertelde hem dat mocht deze ronde niet lukken het misschien verstandig zou zijn een maand over te slaan,ivm de verhuizing. Nou, die wilt liever dat we gewoon doorgaan. Hij zegt zelfs de hele verhuizing op zich te nemen. Dus gaan we toch verder mocht het niet lukken.

11. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Eerste follikelmeting 13 februari.

Net als jullie chantal en jolijn. Toevallig.

Hoe lang is jullie cyclus meestal?

12. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    @Groningse wat onwijs vervelend dat je er zo doorheen zit. Het is ook echt gewoon heel heftig allemaal wat je doormaakt en de mensen om je heen voelen dat allemaal (misschien maar goed ook) niet! Je zit letterlijk en figuurlijk in een molen door alles. Sterkte met wat je ook gaat kiezen.

@Lentekind.... succes met je laatste injecties en meting!

@ChanelM haha dat is inderdaad toevallig. Hoe laat moet jij heen? Mijn cyclus is meestal 28 a 29 dagen.

13. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Bedankt allemaal :). Ja ach met vlagen hoor, gelukkig ook niet de hele tijd. Zo net even goed gewinkeld. Ik zei tegen m'n man: ik moet even nieuwe kleren want daar krijg ik altijd een goed gevoel van. Nou ja. Nu alweer (vorige week ook al) haha. Tja dan deze maand maand maar minder sparen :p.

Spannend allemaal! En de behandeling en verhuizen lijkt me ook zwaar. En hij wil dan wel door gaan.. Maar zijn lichaam ondergaat dit niet allemaal. Het is voor onze mannen ook zeker niet niks hoor maar ik denk wel, of weet eigenlijk wel zeker, dat wij er het meeste van voelen, ook qua hormonen enzo. Als jij even pauze wilt denk ik dat het heel belangrijk is om even naar jezelf te luisteren,en hij ook naar jou, toch?

14. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @jolijn mijn cyclus is meestal 31 dagen maar sinds paar maanden is die tussen de 26 en 30. Dus beetje onvoorspelbaar.

@groningse. Ik zelf heb er geen moeite mee hoor. Dacht alleen dat het handig zou zijn om een maandje vanwege de verhuizing over te slaan. Maar ik vindt het ook niet erg als we gewoon doorzetten. Zolang hij het zware werk overneemt, vindt ik het wel goed hoor.

15. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Pff pittig dagje, collega meldde dat ze morgen 11 wkn is, wel ontzettend gegund na 3 jaar waarvan 6x IUI nu na eerste ivf zwanger.. vriend gisteren vader geworden van prachtig meisje.. wil ook. Maar goed afwachten, doorzetten en zegeningen tellen!

16. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Lastig he is dat! Maar onwijs gegund ook voor haar natuurlijk en een mooi voorbeeld!

17. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    @Groningse jaaaa shoppen brengt mij ook echt het ultieme feelgood gevoel! Maar babyshoppen is nóg leuker!!

Mijn cyclus varieert zon beetje tussen de 28-32 dagen maar laatste maanden aldoor rond 29

18. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Goedemorgen dames,

Vandaag cyclusdag 9 pfff nog 5 dagen

19. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016