Baby. Wat rot zeg. Vooral de situatie nu. Hier gisteren laatste dosis clomid geslikt. Geen last meer alleen heel af en toe voel ik iets aan me eierstok, vooral als ik een verkeerde beweging maak.
Ik was deze keer erg beroerd tijdens gebruik clomid. Heel erg misselijk en amper wat kunnen eten. Of het door de clomid komt of gewoon een griepje weet ik dus niet... Heb sinds gisteren erg last van m'n linker eierstok, veel steekjes en pijnlijk. Op naar maandag!
@Baby: balen zeg en dan ook nog niet thuis..sterkte! Ik voel mijn eisprong, de druk bouwt enorm op in het follikel vlak voordat het barst kun je veel last hebben van rugpijn, buikpijn is echt een specifiek gevoel (kreeg het pas na de geboorte van mijn dochters) bij de eerste IUI werd ik er wakker van in de nacht. Zodra de follikels opengaan is de pijn ook weg. Ze hebben bij mij toen een echo gemaakt (kon toevallig) waarop ze konden zien aan de waaierende vochtvlekken dat ik idd al had geovuleerd.
Chantal das minder. Gelukkig dat het er nu weer op zit. Lentekind wat voel je dat goed. Dat lijkt mij ook wel wat. Soms denk ik dat ik het gezien (veel doorzichtig slijm wat eventjes duurt) heb of gevoeld. Gisteren voelde het echt alsof ik ongesteld was (zoals het er uit liep) of alsof ik in m'n broek plaste. Maar heb zonet getest en hij is nu knal positief. Hij moet dus nog komen. Op internet staat dat als je een positieve ovulatietest hebt, het nog 24-36 uur duurt voordat je eisprong komt. Is dat altijd zo? Morgen om 12 uur de iui en het zou zo mooi zijn als de eisprong dan echt een poosje later komt! Bij jou, lentekind, doen ze eerst de iui en dat ze zeker weten dat de eisprong pas later komt, toch?
Ja het idee is dat dat pas zaterdagavond/middag gebeurd naar mijn lijf wil nog wel eens eigenwijs zijn.. we gaan het wel weer zien. Gelukkig zijn we niet helemaal afhankelijk vd IUI..😉
Dank je wel dames. Echt geen pretje om ongesteld ge worden tijdens vakantie... lang levende eigenhuis en badkamer
Lentekind ik hoop dat het qua timing goed uit pakt! Mijn man had nu 5 miljoen goede zaadcellen! Dus 5 miljoen cellen in mij gespoten! En een totaal van 80 miljoen . Dat is zooooveel beter en daar waren we zo blij mee! En ik had heel mooi helder slijm zei ze. Ze lachte er bij dus dat zal dan ook wel heel goed zijn haha. Al met al een goed gevoel bij deze poging!
Zo IUI 2 net gehad, stonden met 5 mij weer buiten. Voor aantal zwemmers en beleid voor een evt volgende keer maandag bellen, nu alleen een turbo bezoek aan de dienstdoende gyn.. eisprong nog niet geweest dus beter gevoel over dan de 1e keer. Fijn weekend dames, wachtweken gaan beginnen. Start test gaf iig een mooie streep als het goed is over 8 dgn weg...
Ja, zeker een goed gevoel . Lentekind mooi zo! Hoop voor jou ook zo op een positieve test! Vraagje. Weten jullie ook of voedselvergiftiging of buikgriep ook kwaad kan voor een eventuele bevruchting? Wat het ook geweest is, ik wist niet wat me over kwam. We hadden zelfgemaakte pizza gegeten en ook zelf gemaakte crème brulee. Daar zitten ook rauwe eieren door (dat wist ik niet) dus misschien dat ik daar ook wel niet tegen kan. Maar ik heb echt zo overgegeven en zo'n waterdiarree gehad, zelfs tegelijkertijd. Ik zat op de wc met een bak op schoot. En zelfs onder het lopen. Schaam me kapot tegenover mijn man, die me zelfs nog heeft geholpen met schoonmaken. Ik heb de dokter gebeld en die zeggen of buikgriep die rond gaat of voedselvergiftiging. Ik heb het ook gezegd van de behandeling en de hormonen en dat braken en diarree ook bij de bijwerkingen van pregnyl staat, dus of het geen overstimulatie kan zijn (toch ook wel m'n grootste angst) maar ze zeiden als je geen buikpijn hebt en gewoon nog plast dan is dat niet waarschijnlijk. Nu plas ik vandaag wel minder (kleine beetjes) maar ik denk dat ik gisteravond en vannacht zoveel vocht ben kwijt geraakt dat mijn lichaam dat nu ook wel weer terug pakt. Nu nog verhoging en ziekig maar gelukkig niet meer overgegeven. Heb ook weinig gegeten. Weten jullie of bovenstaande kwaad kan mocht het eitje wel bevrucht zijn? Sorry voor de details.
Mijn zus raakte zwanger tijdens herstellen van een griep met twee penicilline kuren...kon niet zieker zijn... een griepje/voedselvergiftiging kan geen kwaad.. die eicel heeft geen last van het feit dat jij moet spugen..enna de bevruchting duurt het ook nog 6-12 dagen voordat er een begin wordt genaakt met uitwisseling van zuurstof/voedingstoffen tussen moeder en kind.. beterschap iig... veel drinken rusten en je energie aanvullen met bouillon en wat fruit (zouten en suikers). Meestal is dit met 2-3 dgn over..zowel bij infectie alsook bij m virus.
Bedankt. Bij rond vragen in onze omgeving blijkt dat ik niet de enige ben maar zeker nog 4 anderen het hebben. Een super besmettelijke variant van de buikgriep dus. Ik voel me nu alleen nog slap en duizelig af en toe. Heb m'n werk wel afgebeld voor morgen en dan morgen maar verder zien voor dinsdag. Lentekind bedankt voor de uitleg. Klinkt heel logisch. De reden dat ik het vroeg was omdat ik vrijdagnacht op een gegeven moment echt helemaal leeg was. Zo lang ging het door, net zolang dus tot er niks meer was om er uit te gooien. En natuurlijk kan dat niet echt maar voor je gevoel komt dan zo'n eitje er misschien ook wel uit.
Hoi dames. Ik heb al jullie berichten gelezen en hopelijk mag ik met jullie meeschrijven in dit forum. Ik ben donderdag begonnen met spuiten van puregon voor onze 1e iui behandeling voor een 2e wondertje. Ik lees dat sommige het erg zwaar vinden. Ons eerste iui traject vond ik wel zwaar. Maar het was het allemaal waard. Ik wil jullie ook hoop geven en iets positiefs vertellen. 10 jaar geleden ben ik gestopt met de pil. Na 2 jaar zijn mijn man en ik echt begonnen met bewust zwanger raken. Helaas lukt dat niet. Na weer 2 jaar ben ik naar de dokter gegaan. Ik heb toen veel testen gedaan. En alles bleek goed te zijn. Toen hebben we een tijdje alleen echo gehad in mijn natuurlijke cyclus. Pas in 2013 zijn wij echt met iui begonnen. Ik raakte toen pas bij de 6e iui behandeling met perogon en pregneyl zwanger en in 2015 ben ik een trotse en dankbare moeder geworden van een prachtig meisje. Nu hopen we op een 2e wonder via deze weg. Sorry voor het lange verhaal hopelijk putten jullie hier ook moed uit. Ik vond het toen ook fijn om succes verhalen te horen die niet meteen raak waren. Groetjes smurfinnetje
Welkom smurfinnetje, fijn te horen dat het bij jullie gelukt is. Ik hoop dat wij er geen 6 nodig hebben. Wij willen geen ivf dus mocht het niet lukken dan stopt het voor ons in jun-jul. Ik ben vandaag twee dagen na de tweede IUI. Vannacht heel slecht geslapen, buikpijn en meer verkouden. Seizoen zit ook niet mee maar zou graag nog een paar uur slapen. Fijne dag allen! Succes voor de danes met de fm vandaag! Heel benieuwd. Ik ga straks bellen voor de aantallen van zaterdag en beleid voor een evt volgende keer. Hoop dat het niet nodig is.