Ach meid dat klinkt ook naar. Gelukkig dat je je nu weer beter voelt. Ja dat klinkt ook engig, als het niet over gaat zeker bellen hoor! Haha ja dat tobben, idd als daar nu een remedie voor was. Hier idd zaterdag bruiloft van m'n schoonzus. Van de zenuwen geef ik teveel geld uit aan makeup en sieraden. Tja. Helpt wel tegen tobben. Hahaha. En ja als zaterdag over is is er alweer een hele week voorbij. Scheelt wel dat we vandaag pas hoefden en dan volgend weekend al iui. Uitgangsecho is om te kijken of de eierstokken rustig zijn. Of er geen cysten op zitten en ze kijkt ook altijd naar het baarmoederslijmvlies, of dat weer mooi dun is.
@groningse. Hahaha nou zolang je man nog niks zegt is het groen licht toch 😂😂 leuk bruiloft. Ik heb ook wel zin in een feesje. Gelukkig komen er 2 verjaardagen aan. Mijn ziekenhuis doet dat niet. Nooit gehad zelfs. Ik moest vandaag zelf bellen om een vervolg recept aan te vragen. Vrouw aan de tel vroeg mij hoeveel clomid ik nodig had. Ik dacht echt .. ehmmm... heb maar weer 100 mg gezegt. Beetje nalatig van me arts zeg om me geen vervolg recept te geven. Als ik terug denk hebben we het ook niet eens over een 3e iui gehad. Ik ga me arts daar wel op aanspreken hoor. @baby. Hoelang duren je cyclus normaal. Wie weet maak je weinig hcg aan in het begin. Wie weet. Spannend.
Super fijn te horen groningse dat je er weer lekker positief in staat! Ben je wel eens gaan hardlopen? Vind ik een lekkere uitlaapklep! Baby, sorry als ik t fout heb, maar je bent nu toch pas 11 dagen na de ovitrelle? Dan kan t dus nog deze ronde? Even goed altijd klote n.negatieve test Pff chanel dat is ook stom van het ziekenhuis! Zou er inderdaad wat van zeggen. En hou de pijn goed in de gaten, beter even naar laten kijken? Afgelopen vrijdag ongesteld geworden dus ik heb even lekker ongeremd carnaval gevierd met de nodige wijntjes. Moet toch weer even wat vragen aan de spuiters onder ons, moet je bij de spuitinstructie ook echt op je zelf oefenen of alleen op een kussentje? Sorry voor mn gezeur over die spuiten, maar t houd me nogal bezig.
Cyclus duurt 28/30 dagen. Februari was 29 dagen Ik heb op cyclusdag 11 (zaterdag)ovitrelle geprikt. Ik zou dan op maandag ( 20 februari) cyclusdag 13 IUI krijgen is niet door gegaan. Meestal prik ik op dag 14/16
Ik zit vandaag op 12 dagen na ovitrelle. Ik ga in het weekend nog even testen Jaa die Omo witte testen doen wel pijn
Spuit instructie daar moet je niet veel van verwachten. Bij mij hebben ze alleen uitleg gegeven hoe je moet draaien en waar ik m ongeveer moest prikken ( naast mijn navel)
Oj, ja ik ga het zeker in de gaten houden. Merkte vandaag dat de pijn minder is en zelf bijna weg. Maar ik merk ook dat ik die pijn voornamelijk begin van de avond krijg. Wat rot dat je menstuatie doorgekomen is. Nou, in ieder geval heb je wel genoten. Heb ik ook deze maand gedaan hoor Toen ik ongi werd en de ongi voorbij was is de chocolade likeur opengegaan en opgegaan hahaha. Succes met het spuiten, hopelijk lukt het je allemaal Baby, oh nou dat kan het alsnog. Neem aan dat je van het weekend je menstuatie moet krijgen (liever niet Hierzo doen borsten nog matig pijn en alleen mijn linker tepel doet pijn. Pff wat een obsessie zeg. De hele dag loop ik alleen maar aan me borsten te voelen. Voel nu wel al zeker 2 dagen of meer me baarmoedermond. Temperatuur zegt tenminste niet dat ik vandaag ongi wordt. Morgen is het 2 weken geleden van de iui. Maar denk dat ik zaterdag ongi ga worden. zooo vervelend dat op het moment je zwanger wilt worden, je ook lekker elke maand van die valse en onduidelijke symptomen krijgt.
Jolijn, weet je al wat meer. Ben zo benieuwd naar jou. Ik had echt goeie hoop dat jij deze maand goed nieuws zou brengen hier.
Ik heb gisteren avond en vandaag zitten braken... Ik wacht het gewoon af deze ronde ook geen IUI gehad
Baby ik ga toch duimen voor je. Vervelend dat je zo misselijk bent. Hopelijk is het een goed teken. En zou mooi zijn als het gelukt zou zijn zonder iui toch 😄
meiden, ik ben onwijs zenuwachtig en gespannen geweest en heb van alles gevoeld de afgelopen week wat op een zwanger schap kon duiden. Maar helaas ben ik vandaag ongesteld geworden.... super balen! Maar ik ben ook wel blij dat ik even van die zenuwen af ben! Vreselijk. Hoop dat dat was omdat het de eerste poging was. De knop is alweer bijna om en we gaan naar de nieuwe ronde... maar eerst genieten van een paar borreltjes dit weekend. Even uit het cirkeltje wat zwanger worden heet.....
Ah Jolijn wat jammer! Ik had het ook zo gehoopt voor je, moet je ook kijken wat je er voor over had. Nou volgende ronde beter dan maar! Baby, het kan gewoon nog hoor! Kom ons maar goed nieuws brengen dit weekend! Chanel, snap ik hoor. Ik vond het ook spannend. Ik was zenuwachtig in het ziekenhuis en de helft van die prikles is langs me heen gegaan. Mijn man heeft ze de eerste paar keer klaar gemaakt. Nu weet ik het zelf. Het is niet moeilijk, je moet er alleen een soort van routine in krijgen. Ja zeker heerlijk zaterdag! Heb er zo'n zin in! Ik mag ook helpen met haar jurk dus wordt allemaal heel bijzonder. Ik vind het het mooiste wanneer hij aan belt en wij dat allemaal zien. Dat vond ik vorig jaar zelf ook het mooiste moment van de dag, toen mijn man er aan kwam en we elkaar zagen! Drinken jullie ook bij de hormonen? Ik was niet van plan om liters te gaan drinken maar ik wil er toch wel een wijntje bij zaterdag.
Het word inderdaad tijd dat er is iemand met goed nieuws komt!!! Ik heb de eerste keer niks gedronken met de hormonen en vorige keer op zaterdag 2 wijntjes, maar toen begon ik ook op zaterdag met slikken. Volgens mij kan het best wel hoor!
@jolijn. He verdorie toch. Klonk allemaal zo goed. Ben blij dat je tenminste met beide benen op de grond staat en al vers aan een nieuwe ronde gaat beginnen. En wie weet ga je ronde 2 in met weer 4 eitjes. Knuffel ⚘ @groningse. Wowiee spannend. Tijdens trouwerijen moet ik altijd een traantje wegpikken omdat het zo mooi is. En ik heb ook gewoon alcohol voor de iui dagen gedronken (eerste iui niet maar 2e iui wel). Na de iui drink ik niet meer. Niet dat ik zomaar drink. Maar als we toevallig op een feesje zijn. Doe waar jij je lekker bij voelt. Als het niet goed voelt moet je het niet doen. Maar ik denk zelf ook dat een glaasje of meer geen kwaad kan toch. Tijdens de clomid dagen ben ik zelfs heel stout geweest. Heb ook gedronken en zelfs een sigaretje opgestoken. Stout stout van mij. Maar het bleef bij die dagen. Pff wat feesjes en samenkomen wel niet met je doen he. Maar na de iui is het echt een nee voor mij.
Ola dames, even n korte update. Hier weer de rechtereierstok actief (volgens de arts) maar maandag nog eens checken. Twee follikels die hard groeien, bm alweer 14mm dus verwacht volgende week iui nr3. Maandag weer een fm en doorgaan net injecties iig tot zondagavond. Mss dinsdag al ovitrelle eitjes waren vrijdag al rond de 12mm. Fijn weekend en hoop zo dat er snel weer iemand zwanger raakt. Per poging raakt 10% zwanger..(blijvend) Ik begin het vertrouwen wat te verliezen dat het ons nog gaat lukken. Maar goed, dapper door. 😘
Hierzo temperatuur helemaal gezakt. Zal vandaag mijn menstuatie krijgen. Ondanks dat ik deze maand al geen hoop had, voel ik toch een teleurstelling.
Hoi dames. Nou hier gisteren de menstruatie doorgekomen. Op naar de volgende ronde, met al wat stukjes lood in mijn schoenen. Hoop weer op 2 eitjes maar dan aan de goeie kant. Moet wel zeggen dat het steeds moeilijker wordt. Ik merkte gisteren dat ik toch wel emotioneel werd. Ik vraag me af of ik het wel nog een keer aankan. Dat emotionele gebeuren dan. Krijg vaak de zelfde gedachten als vroeger. Ik ga proberen me gevoelens opzij te zetten deze maand. Al weet ik dat dat niet zal lukken. Ik hoop snel dat er iemand zwanger raakt. Geeft me weer goeie hoop. Ga wel duimen dat er een positieve test tevoorschijn binnenkort.