Groningse, dankjewel en mooi wat je allemaal zegt, en het is gewoon waar! Het onverklaarbare is het moeilijkst... zeker niet pessimistisch hoor! En anders maar wel! We moeten al genoeg optimistisch zijn in de rest van ons leven en tegen de mensen om ons heen, laten we hier af en toe ff lekker pessimistisch zijn en zeggen wat we echt voelen, zonder bang te zijn dat mensen ons te veel of vervelend vinden. TOCH?? Ik vind dat toch ook wel weer raar hoor, met die cystes! Ik heb al 2 maanden een cyste van 8 cm en mag die gewoon spuiten&slikken Goed dat je zonder hormonen doet en als je een maandje geen IUI wilt, ook prima toch, doen wat het beste voelt voor jou!
Baby spannend!! Ik ben totaal geen tuurder. Is er een streep die ik niet kan zien helaas. Hoeveel dpo ben je nu. Oohhh spannend ben zo toe aan positieve testen hierzo.
Ik dacht ga eens kijken hoe het gaat bij jullie en ik zie een test voorbij komen!!!! Hoeveel dpo zit je nu baby2017 en hoeveel na pregnyl?
Jolijn wat rot. Knuffel! Baby, ik hoopte zo mee. Wat verraderlijk, 11 dagen dpo al. Had je pregnyl of ovitrelle? Ik kan me voorstellen dat die negatieve uitslag hard aan kwam, dikke knuffel meid! Maar niemand opgeven hoor! Doe ik ook niet! Ik had gegoogeld naar tarwekiemolie, kwam daarna op een site van iemand die paragnost en magnetiseur is, en nu heb ik daar totaal niks mee, maar...Ook hij had het heel veel over voeding, en een hormonale disbalans. En dat dat dan ten grondslag moet liggen aan vruchtbaarheidsproblemen/innestelingsproblemen. Als ik op mezelf af ga: Ik houd al vanaf dat ik een jaar of 13 ben vocht vast in mijn benen in de zomer. Ik ben nooit echt te dik geweest, dus het heeft niet met gewicht te maken. En toch lijken op de dagen dat ik ook te weinig drink, mijn benen bij warm weer 's avonds op olifantenbenen. De volgende ochtend is het dan altijd weer weggetrokken voor een groot deel, maar ik blijf het altijd merken/voelen. Alcohol, zout eten en lang auto rijden zijn oorzaken, maar zoals ik altijd al heb gedacht: de werkelijke oorzaak zit van binnen. Ook is er niks met mijn bloeddruk, ik ben al verschillende keren naar de huisarts geweest. Toen ik wat ouder was, 18, heb ik een aantal jaren anti-depressiva gebruikt. En ook dat helpt niet mee voor je hormonen. Ik kreeg er psoriasis van, en ook na stoppen met de ad trok dat niet weg en heb ik dat nu nog steeds. Ik slaap slecht, ben van mezelf snel nerveus, heb eigenlijk altijd wel stress. Ik dacht altijd dat dit allemaal op zich zelf staand was, maar hoe meer ik lees, hoe meer alles is toe te schrijven aan een hormonale disbalans! Inclusief de vruchtbaarheidsproblemen van de laatste jaren bij ons. Dus, ik ga tarwekiemolie bestellen want nergens zit zoveel vitamine E in, maar ga ook (veel) meer groene groentes eten en meer sporten. Overdag veel water drinken. Gezonder leven. En hopelijk raak ik dan en meer in balans hormonaal, en zorgt dat dan wel voor een zwangerschap! Nu ik dan zover ben trek ik ook echt alles in de kast. Al dat gezeur over teveel suiker (volgens de gezondheid goeroes eet je beter helemaal geen suiker) vond ik altijd onzin. Maar dat zet om in je lichaam tot (teveel)insuline en ook dat is niet goed voor de vruchtbaarheid, schijnt. Dus ook maar geen snoep meer dan. Helpt het niet, dan helpt het me in elk geval om strak de zomer door te gaan!
Als iemand benieuwd is: Jac Zitman En dan vooral kijken bij het kopje: Kinderwens en (on)vruchtbaarheid. Die man heeft al 30 jaar ervaring, heeft een eigen praktijk, heeft naar eigen zeggen ontzettend veel stellen met een kinderwens geholpen, dus ik geloof wel dat hij weet waar hij het over heeft.
Interessante site. Heb gisteren avond al beetje lopen neuzen op de site. Ik ga als ik een beetje tijd heb, even lekker lezen op de site. Wel top dat je gezonder gaat worden en inderdaad helpt het niet is het altijd nog goed. Update van hier. Had een paar dagen een misselijkheids gevoel in de ochtend die pas wegging zodra ik wat gegeten had. Sinds 2 dagen geen last meer van. Borsten deden eerst pijn, donderdag minder, vrijdag bijna weg, werd vanochtend wakker en ze deden gewoon echt weer heel pijn. Sinds gisteren mentruatie krampen en lage rugpijn (kan ook door het klussen van onze nieuwe huis komen) Stomme kwaaltjes, maar toch denk ik dat ik mijn menstruatie ga krijgen. Natuurlijk hoop ik niet, maar ja kan niks anders dan afwachten he. Morgen een testje wagen, tenzij mijn temperatuur gedaald is. En dan zondag of maandag menstruatie dag. Ben vreselijk uitgeput pff verhuizen is zo een klus. Trouwens nadat jullue pregnyl of otrivella hebben gespoten krijgen jullie ook zo een jeuk aan je borsten? Alle keren dat kreeg ik na de prygnyl 2 weken echt vreslijke jeukende borsten. Sta je dan in de winkel en speelt de jeuk op, vreslijk 😂