He dames, Even bij zitten lezen. Had gehoopt dat er wel weer een mooi positief verhaal zou zijn. Ik kreeg helaas al 9 dgn na de IUI een hele zware bloeding. Zo zwaar dat ik langs ga moest voor hb check, was een punt gezakt. Heerlijk om deze maand ff niks te hoeven merk nu pas in wat voor achtbaan we hebben gezeten. Over anderhalve week hebben we gesprek met arts en kijken we wanneer en of we doorgaan. Mss raak ik wel gewoon zwanger in de pauze maanden, op papier zou dat slagingspercentage hoger moeten zijn. Ik meld me weer als ik nieuws heb, voor nu even wat rust nemen ook mentaal. Duim voor ons allemaal!! Xxx
Hoi lentekind. Goed om weer wat van je te horen. Was al benieuwd hoe het met je ging. Goh 9 dagen na iui is wel erg snel. Hoop dat het weer goed met je gaat. Ja heerlijk he even geen stress over baby gedoe. Geniet van je maandje rust 😀 Hierzo is mijn temperatuur gezakt. Vandaag of morgen zal mijn menstruatie doorbreken. Ook ik ga een maandje rust houden heb over 2 weken een evaluatie gesprek en ik ga eisen dat er eerst meer onderzoeken gedaan moeten worden voordat ik verder ga. Want die stress en onzekerheid elke maand heb ik niet zo een zin in. Wel voel ik vandaag echt een teleurstelling, en ook wel een beetje verdrietig dat het allemaal niet wilt lukken en of het wel zal lukken. Grrr om gek van te worden.
Vandaag nog steeds lage temperatuur. Zal vanavond vast doorbreken. Heb goed naar mijn eigen lichaam geluisterd en ik denk dat ik gewoon door ga. Ivf komt dichterbijer, ben bang dat dat toch misschien beter is. Ik ben me geestelijk aan het voorbereiden op ivf. Al ben ik er vreselijk bang voor.
Lieve Chanel ik zou dat pas doen als ik er echt helemaal achter sta. En niet meer zo bang ben. De emoties zijn er nu al, de teleurstelling etc. Ik hoop nog steeds dat je ongi niet komt, en je gewoon wel zwanger mag zijn! En anders hoop ik dat het snel komt, zonder ivf. Dat hoop ik voor mezelf ook. Verdrietig dat het niet lukt en of het wel zal lukken. Ik snap je helemaal. Ontiegelijk klote gevoel is dat. Lentekind, wat naar meis. Je vraagt je af waar de bloeding door kwam dan, zo snel en zoveel. Ik hoop voor jou dat het spontaan mag gebeuren deze maand! Het is zeker zwaar. Wij moeten vrijdag weer naar het ziekenhuis. Aan de ene kant ben ik een beetje bezorgd of die cyste dan weg is, aan de andere kant boeien die bezoekjes eigenlijk steeds iets minder. En als er vrijdag wordt gezegd dat we deze maand beter helemaal pauze kunnen houden vind ik het ook wel goed. Net wat je zegt lentekind: dan merk je pas in wat voor achtbaan je hebt gezeten. Waar wonen jullie allemaal in Nederland? Onze hond is over twee weekjes al uitgerekend. We hadden ons een week verrekend, het komt dus een week eerder. Afgelopen weekend gaf ze ook tekenen dat het er aan kwam, gelukkig is er niks gebeurd! Want dan waren die pups dood geboren en was onze hond er misschien ook wel ziek van geworden en wat al niet meer. Spanend dus allemaal. Ze is super dik en soms vind ik het zielig. Ik ben blij voor haar als het zover is. En ook super leuk dan haha.
Ik uit Den Bosch, bloeding was gewoon een snellere menstruatie, had ook geen Ovitrelle. Ovulatie was vroeg. Vandaag ineens heel erg beroerd, bij vlagen maagpijn en licht misselijk, zo naar bed. Bang voor het buikgriep virus wat rondgaat.. succes dames, meld me wel weer.
Wat super leuk van je hondje groningse! Zou ik me ook echt op kunnen verheugen! Weet je al hoeveel puppies het zijn? Ik kom uit het zuiden Ik heb vandaag follikelmeting gehad en had n eitje van 19 en 16 mm dus heb woensdag de eerste iui. Heb net de pregyl gezet. Bah! Mag ik even zeggen dat het een k*t spuit is?!?!?! Hopelijk went het een beetje want het ging niet echt goed. Hmz vanmorge was ik zo blij met mn 2 eitjes en ook stiekem de hoop op een tweeling. En dan kom ik hier weer even bij lezen en dan besef ik me dat jullie al n stuk verder zijn met de iui's en zelfs al aan ivf aan het denken zijn hopelijk komt er snel iemand met goed nieuws, geeft de burger moed!
Hier is de menstruatie doorgekomen gisteren tijdens het klussen in onze nieuwe huis. Wij gaan van rdam naar brielle. Goh wat wonen we allemaal een eindje van elkaar haha. Groningse. Ja ik ben er vreselijk bang voor. Zal denk ik ook nooit veranderen. Naalden zijn niet mijn ding, dus zal dan gewoon even alle ballen bij elkaar moeten rapen voor als die dag komt. Ik heb zelf niet zo een vertrouwen in de iui maar (denk dat jullie dit gevoel wel kennen) wil niet een maandje overslaan. Want stel... Leuk binnenkort een kleine dierentuin dus bij jou thuis😂 Lentekind. Ah ye wat vervelend zeg. Veel beterschap, hopelijk voel je je snel weer beter. Oj. Laat je niet ontmoedigen hoor. 2 eitjes mooi. Ja die spuit is soms niet fijn. Ik haal hem half uur voor het spuiten uit de koelkast zodat het op kamertemperatuur is. Dan doet het wat minder pijn. Op naar de 2 slome wachtweken voor jou 😉
Man en ik hebben goed gepraat en toch besloten een maandje rust te houden. Tot het evaluatie gesprek op 20 april.
He dames, echt vreemde eerste wachtweek. Normaal vanaf de dag na de eisprong altijd hele pijnlijke borsten/tepels. Mijn man weet dan ook meteen dat de leuke weken voorbij zijn en nu...niets. Vanmorgen wat roze afscheiding met afvegen en verder alsof er niets aan de hand is. Vind het wel vreemd, normaal zit ik nu echt al behoorlijk in mijn pms klachten. We zien het wel.. fijne avond!
Hmm lentekind. Ik wil niet al te veel hoop geven maar dat klinkt wel als een innestelingbloeding. Zie nog een weekje. Ben benieuwd.
Vandaag weer bloed bij toiletgebruik en roze met afvegen en daarna niets meer...snap niets van mn lijf.. maandag gesprek zal eens vragen verder idd niets meer dan afwachten..
Lentekind, hoe is het nu? Ongesteld geworden of toch niet? Wanneer was die grote bloeding dan? Wat spannend! Wat wonen we ver uit elkaar allemaal. Anders konden we misschien wel een keer koffie gaan drinken ofzo. Ben benieuwd naar wie jullie zijn! Oj, hoe is het nu met jou? Is het je toch meegevallen? Onze hond moet nog een dag of 10. Op de echo zagen ze 5 pups maar ze zeiden ook dat het er ook goed 6 of 7 konden zijn. De werpkist staat klaar om aan te wennen en ondertussen groeit ze lekker door. Kon gisteravond van alles voelen bewegen in haar, wel leuk! Morgen tweede echo. En dan deze keer ook weer zonder pregnyl of ovitrelle. Nu ik geen hormonen meer in m'n lichaam heb die niet van mezelf zijn raak ik spontaan die kilo's weer kwijt. Ik was best opgeblazen en naast het psychisch veel beter in m'n vel zitten, zit ik dat lichamelijk nu ook weer.
ja het is me gelukkig meegevallen, blijft wel iedere keer spannend, met zweet handjes, maar had het veel erger verwacht. alleen de pregnyl vond ik erg pijnlijk! de naald was n stuk langer als de naaldjes van de puregon, volgens de gynaecoloog kon het ook met kortere naaldjes! dus als er een volgende keer komt, ga ik zeker voor n kortere naald vragen. zetten jullie de pregnyl recht in de huid of 45 graden? spannend van je hondje! vervelend dat je zo opgeblazen raak van de hormonen is dit langzaamaan gekomen of al vanaf de eerste keer? nou voor mij zit de eerste wachtweek er bijna op, pff tijd gaat erg langzaam nu
Hoi dames, Net terug vd gyn, helaas geen goed nieuws. Na 3x mislukte IUI zonder zwangerschap zien ze weinig heil in daarmee door te gaan. Ivf willen we niet dus ons medisch traject stopt. Mijn man krijgt nog wel een zaadcheck omdat de aantallen zo hard terug liepen. We kunnen natuurlijk nog steeds wel zwanger raken maar die kans is klein. Ik blijf jullie nog wel ff volgen en hoop stiekem dat het deze maand gewoon raak is.. 8dpo vandaag en nog steeds geen pms, wel beetje misselijk en buikpijn. Afijn afwachten maar zoals iedere maand. Heel veel succes gewenst aan jullie😘
oh nee lentekind! wat moedig van jullie, zo'n zware beslissing. respect hiervoor. ik hoop van ganse harte dat het jullie toch nog gegeven is om een kindje te krijgen. knuffel voor jullie!
@Lentekind wat heftig!! Wat zullen jullie teleurgesteld zijn en verdrietig! Ik hoop ook echt dat het jullie nog mag overkomen zonder de MMM. Sterkte! Ik heb een hele slechte week gehad door de Clomid, tegen het depressieve aan zelfs. Dus gister tijdens de meting heb ik aangegeven dat ik geen Clomid meer wil en een maand pauze. Dus als ik weer begin word het Glonal F en zal ik vaker voor een echo moeten en ook meer moeten gaan prikken. Maar dat heb ik er voor over, ik wil me niet meer zo slecht voelen als afgelopen week. De kilo's zijn er wel weer bijna af door de ellende, dat is het enige voordeel haha. @groningse: Fijn dat je je weer wat beter voelt, kan je nagaan wat die rothormonen allemaal met je doen
Hoi dames. Ben flink bezig met de verhuizing. Pff wat vermoeiend zeg. Ben blij dat we deze maand een pauze hebben genomen, zou anders te gestresst zijn. @groningse. Wat leuk. Baby puppies altijd schattig. @oj. Als de prik bij mij wordt gezet wordt die 45 graden gezet. Ja het voelt vervelend. Ik krijg altijd 2 naalden mee. Een lange om te mengen en een kleine om te prikken. Succes in je vermoeiende langzame zenuwslopende wachtweek 😉 @lentekind. Wat vervelend nieuws zeg. Maar hoe weten ze dan dat na 3x een mislukte iui de kans klein is dat get lukt. Lees namelijk ook dat sommige vrouwen pas bij 6+ iui behandelingen toch zwanger raken. Hopelijk raak je gewoon lekker spontaan zwanger. Dikke knuffel aan je ⚘
Jolijn. Wat rot om te horen dat het zo slecht met je ging. Goed dat je zelf aangeeft wat je wilt. Hopelijk gaat het beter met je. Ook een knuffel aan jou ⚘
dankjewel! het gaat nu gelukkig wel iets beter ja... maar gister is de pregnyl er weer in gegaan haha
Chanel! Dan heb ik dus toch gelijk! In de folder stond 45 graden prikken, maar tijdens de spuit instructie had de verpleegkundige een kort naaldje en zei: de pregnyl moet ook gewoon 90 graden in de huid, en zo hebben we ook geoefend. Ik meende al te zien dat de naald(niet de opzuignaald) langer was als bij de spuitinstructie maja zal wel goed zijn dacht ik dus heb 90 graden gezet. Lekker dan haha.