Lentekind is dat een ovu test? ziet er goed uit ja verschrikkelijk, ik ben nu nog niet ' overtijd' want die van mij wisselt van 29 tot 34 dagen ongeveer ik gebruik geen ovutesten want werd daar helemaal gek van om mijzelf daar mee bezig te houden. had het in het begin gedaan maar toen had ik soms wel een cyclus van 40 + dagen.
Ik was ook al n tijd gestopt met ovutesten maar voelde gisteren zo vreemd dat ik dacht dat testen misschien rust gaf😂 Nu nog meer onrust en vind het al zo spannend.
Goedemorgen dames, Net terug vh zh. Alles is goed. Er liggen maar liefst 8 follikels klaar waarvan er nu zo'n 4 aan het rijpen zijn. Grootste is 8-10mm helemaal normaal dus. Maandag tweede echo. Ze gaan uit van 2mm groei per dag. Laatste clomid genomen en nu maar afwachten. De positieve ovulatie test gaat de vp bespreken met de arts, die kon ze ook niet plaatsen. Baarmoeder slijmvlies is nu 4,2mm dik en moet ook gaat groeien vanaf vandaag..
@Chanel: toevallig ook last van hoofdpijn?! Heb verder weinig last van bijwerkingen behalve dan ovuklachten vooral in de avond en hoofdpijn. en dorst, maar dat kan ook van het koude weer komen.
hier vandaag de prik instructie gehad. wat was ik zenuwachtig ik ben totaal niet bang voor naalden als het op tv is of als ik het desnoods bij een ander moet doen maar bij mijzelf. het voelde gewoon zo raar om mijzelf in mn buik te prikken was ook nogal emotioneel.. dus dat hielp ook niet maaaar ik heb het gedaan en deed er niet zo eens heel super lang over. prikken jullie ook allemaal zelf? in de buik? dacht namelijk dat been ook kon maar mevr vertelde dat buik makkelijker is als je het zelf moet doen gelukkig is mijn moeder verpleegkundige en wil zei het desnoods ook elke dag doen of mijn vriend
Noukie het wordt elke dag makkelijker! Goed van je dat je het toch hebt gedaan Ik doe het altijd zelf, vind ik toch prettiger.
@Lentekind, Eerste dag dat ik het slikte werd in savond ineens heel emotioneel. Zat een film te kijken en opeens begon ik gewoon te huilen. En ik krijg ook wat paniekaanvallen. Over of ik het allemaal wel ga kunnen deze maand. En of het niet te zwaar is. Gisteren voelde ik alleen een paar irritante steekjes/gevoel. Nog niet echt een ovulatie gevoel maar wel iets in me stokken. Nee, hoofdpijn heb ik gelukkig niet. Wel af en toe maar dat komt omdat ik mijn longen er haast uit hoest. Voor de rest ook geen bijwerkingen Gelukkig. @Noukie, Nou ik zou het dus nooit gedurfd hebben. Ben niet bang maar zelf doen, nou ja, daar maakt me wel bang Gelukkig heb ik clomid pillen en de pregnyl ga ik in het ziekenhuis laten zetten. Woon gelukkig maar 20 min van het ziekenhuis af. Maar betekend dat, dat je duivels al gekomen zijn?
@chanelM Nee was alleen de instructie zodat ik weet hoe het moet en een keer proberen met een zoutoplossing. nog steeds niks. vandaag ook nog geen krampen gehad gisteravond wel rechts onder hele avond last gehad. snap er zo niks van.. ben ook chagrijnig laatste paar dagen, waar dat vandaan komt?
Welkom Rots! Tuurlijk kun je meekletsen hier. Gezellig toch?! @chanel: gisteren echt mega chagi in de avond, nergens zin in. Vandaag iets beter..😂👍
@Rots, Hoi welkom. Spannend. Gonal-f? Is dat een pil of een spuitvorm? @Noekie, Ugh lekker dat onzekerheid. Hopelijk snel wat duidelijkheid zeg. Had je toevallig een test gedaan? Geduld is een schone zaak, alleen is de onze op Temperatuur je ook? @Lentekind, Haha chagi, hoop niet dat ik die ook ga ervaren Hier nu geen bijwerkingen gelukkig. Alleen moe. Maar weet niet of dat door de clomid komt.
@chanelM Nee ik temperatuur eigenlijk niet. dan ben ik er te veel mee bezig en dat wil ik niet. heb ook nog geen zw test gedaan. nog steeds last van krampen rechts, gevoelige borsten (maar heb ik altijd ook voordat ik ongi moet worden) zal het nu komen doordat ik graag wil beginnen met de hormonen? dat ik zwanger kan zijn durf ik eigenlijk niet te geloven. die kans is er natuurlijk wel omdat er niks mis met ons is maar is zo klein na meer dan 2,5 proberen denk ik dan. zit nu op dag 34 dus eigenlijk had het er vanmorgen moeten zijn of ik heb weer langere cyclussen net zoals in het begin. maar dit heb ik al heel lang niet gehad. "* durf niet te testen *
Noukie, Ja, ik temperatuur al bijna 8 jaar. Het zit al in mijn systeem. Haha. Voornamelijk ook zodat ik niet opeens ongi wordt. Ja dat krampjes en gevoelige borsten ken ik ook. Heb ik ook elke maand. Het is wel zo dat lentekind was ook al te laat, ik was te laat. Ik vraag me of wel af of het komt doordat we toch onbewust of bewust ermee bezig zijn. Ik denk er in iedergeval wel vaak aan hoor. Ik vindt het zo spannend. Denk dat ik niet zo opgewonden moet zijn. Want mochten de iui behandelingen niet aanslaan. Gaat het denk ik wel heel hard aankomen. Ondanks dat ik goed tegen teleurstellingen kan.
lentekind en ChanelM hoe veel dagen waren jullie te laat? hebben jullie op NOD of daarna wel getest? of gewoon gewacht tot het doorbrak
Oh ik heb getest vooral zodat ik ook mentaal zeker wist dat ik niet zwanger zou zijn. Ik werd echt pas 5 dagen later ongesteld..😤. Ik gebruik de testen van zwanger&kids. Lekker goedkoop en betrouwbaar. Ben al 10 maanden 26-29 dagen en laatste keer ineens 32...
nog steeds niks te bekennen hier. alleen 'normale afscheiding' wel nog gevoelige/zeer pijnlijke borsten, krampen links zonet maar een KV test gekocht. maar twijfel of ik nu zal moeten wachten tot mijn langste menstruatie ( 44 dagen, dit was ruim 2 jaar geleden) nu aardig regelmatig 29-33 dagen en zit nu op dag 35
Oh Noukie dat klinkt wel spannend hoor. Voel je je anders? Achteraf bekeken voelde ik me nu elke keer voordat ik ongesteld werd hetzelfde, en testte ik telkens eigenlijk tegen beter weten in. Ik heb daarom met mezelf afgesproken dat ik niet meer test als ik toch het gevoel heb ongi te worden, tenzij ik echt langer over tijd ben. Nu ben jij al 2 dagen na dag 35. Is het meestal 33 dagen? Of eerder 29? Lijkt trouwens op mijn cyclus, zo zit ik ook. Nu de laatste maanden door het ziekenhuis (ik denk door de hormonen en iui) al 3 mnd lang standaard 29 dagen. Ik ben vanmorgen weer geweest. 4 follikels waarvan een grote van nu 16 mm. Ik vroeg wat de ideale grootte was en ze zei 18-20 mm. Mijn baarmoederslijmvlies was 9 mm, ook goed dus. Ik moet nu nog 2 dagen doorspuiten en dan woensdagochtend weer komen. Denk dat we dan vrijdag weer voor de iui moeten. Als het zaad van mijn man nu ook goed is, zou voor het eerst alles kloppen. Dus wie weet is drie keer dan scheepsrecht . Hoe voelen jullie je er verder bij? Ik raak een beetje oververmoeid. En als het nu weer niet raak is, wil ik eerst een pauze. Dit regelt ons sexleven zo maar ook overdag ben ik er zo mee bezig telkens. Ik hoop zo dat dit allemaal niet voor niks is.
Spannend zeg Groningse1983. ze zeggen wel 3 x is scheepsrecht ik hoop het voor je! welke medicijnen gebruikte je of alleen IUI zonder hormonen? wij hebben nog geen behandeling gehad dit zou voor ons de eerste keer zijn. dus misschien dat ik zo zenuwachtig ervan ben dat mijn lichaam mij 'laat wachten' het is eerder om en om geloof ik ene maand 29 andere maand 33 deze maand zou het 33 zijn en dan dag 34 ongesteld voel mij niet anders afgezien van krampen die ik nog nooit heb gehad. behalve de kramp net voordat ik ongesteld word ( maar dat is hooguit een paar uur) de pijnlijke borsten heb ik ook als ik ongesteld moet worden maar vaak maar een paar dagen voordat ik het wordt