Start januari IUI Menopur 75

Discussie in 'MMM clubs' gestart door XXNoukie, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @jolijn. Oeps ja die bericht was voor jou. Blijkbaar was ik in de war een beetje haha. Zou het idd even overleggen met het ziekenhuis.

En die wietolie was ik gewoo benieuwd naar haha. Ben blij dat het werkt voor je.

Hoe gaat het nu. Is de nod al in aanzicht?

@groningse. Wat leuk 7 pups haha. Volle bak daarzo dus.

Ik heb idd zelf om onderzoeken gevraagd. Eerlijk gezegt was me man me voor. Hij zei tegen de arts, er moeten meer onderzoeken gedaan worden, want stel dat haar schildkier of iets niet goed werkt. En zo heeft de arts dus denk voor stuk of 8 of 9 onderzoeken bloed laten prikken.

De gonal f heeft de arts zelf voorgesteld. Hij vertelde ook dat ze die meestal niet snel geven want in de kosten is er een hele verschil. Clomid kost zo 20 tot 30 euro en gonal f rond de 200 euro.

Weet je over dat hormonen en bijkomen. Ik heb presies het zelfde. Ik weet ook dat ik flink ben afgevallen. Zie het ook als ik in de spiegel kijk en voelt ook zo.

2. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Hallo dames,

Ik heb vandaag evaluatie gesprek gehad en wij gaan door met IUI met hormonen Gonal F.

Hoe gaat t met jullie

3. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Baby. Neem aan dat alles goed verlopen is. Oh echt, ik ga nu ook gonal f 75 gebruiken. Hoeveel eenheden moet jij gaan gebruiken.

4. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik ga lage dozes spuiten. 300 Ie/ 05 ml

5. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ja vandaag was alles goed gelopen gelukkig.

6. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Ah oke. Was jij het nou die veel eitjes van jezelf had? Is dat de rede dat ze je zo een lage dosis geven?

7. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Ik heb veel eitjes van mezelf. Klopt 50 eh ga ik spuiten

8. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @baby. Ik zou denken dat je straks met overstimulatie gaat zitten. Maar waarom hebben ze besloten je gonal f te geven, ondanks dat je zelf al veel eitjes heb. Sorry voor de vragen hoor. Maar ik ken bijna geen vrouwen die zoveel eitjes van hun zelf hebben.

Dames, even een vraagje. Kennen jullie dit gevoel?
    2 dagen geleden voelde ik dat er een pijn en druk op mijn eileider zat (rechts, de enigste over). Dacht dus oke mijn eisprong komt eraan. Gezellig gemaakt die dag en in de avond was de pijn weg. Pijn was echt zoals ik me eisprong pijn soms voel.
    De volgende ochtend voelde mijn borsten anders, net als normaal na mijn eisprong, alleen minder actief.
    Toen in de middag begon de zelfde pijn weer. Met vraagtekens zat ik te denken. Is mijn eisprong nou nog niet geweest of heb ik er nog een. (Ik geloof niet dat ik 2 eitjes van mezelf zal hebben) Veel vraagtekens dus. Het gevoel bleef aanhouden en in de avond had ik last met lopen, zitten en pff de trap oplopen was erg pijnlijk. (Maar nog net niet genoeg dat alarmbelletjes gingen rinkelen).
    Vandaag werd ik gewoon wakker met vreselijke pijn. Het deed zo pijn dat toen ik nog in bed lag, ik me duizelig en misselijk voelde. Ik had zoveel pijn dat ik moest gaan staan. Ben toen uiteindelijk naar beneden gegaan, in de hoop de pijn een beetje weg te kunnen lopen. Helaas was dat niet het geval. Het was zo pijnlijk dat ik duizelig en misselijk werd, tot bijna flauwvallen. Ik had ook niet het gevoel dat ik naar de wc moest. Maar heb dat toch gedaan. Nummer 2 met moeite gedaan en de pijn begon te zakken naar een punt dat ik het kon trekken. Ben toen maar weer gaan slapen en toen ik wakker werd was er nog niks aan de hand. Ja, voelde het lichttje maar niet zwaar. Ging op de bank zitten begon het weer heel erg te worden. Nou, hup weer naar het toilet en nummer 2. Pijn is weer op een niveau dat ik heb kan verdragen. Misselijkheid en duizeligheid is ook flink gezakt.

Ik heb me man gezegt dat als het weer zo erg komt opspelen ik naar de eerste hulp wil.

Zelf dacht ik aan een bbz. Maar ik heb 2 dagen geleden een zwangerschapstest gedaan ( had zelf al eerder een vermoede) en die was negatief. Pff, wat was ik blij met een negatieve test zeg.

Heb zitten google over de symptomen van een bbz. Kwam toen op een forum en zei iemand dat zij een zware eisprong had gehad. Ben dus daarna gaan google en die symptomen wat die vrouwen noemen komen meer overeen dan de symptomen van een bbz.

Mocht het aanhouden en ik red het tot morgen ochtend dan ga ik even de zh bellen en vragen of ze het kunnen controleren.

Pff wat een verhaal zeg.

9. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Meiden! Vandaag mocht ik testen en ik ben zwanger!!!! Ik kan het nog niet helemaal geloven maar ben wel ontzettend blij..... straks even kijken of ik ergens een CB test kan scoren! Ik hoop dat ik jullie hier hoop mee geef want zelf had ik juist de hoop net een beetje opgegeven.....

Bijgevoegde bestanden:

10. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Hey meiden

Wij mogen ook weer beginnen met traject
    Morgen de echo op cyclus dag 3 en dan savonds beginnen met menopur
    Weer spannende tijden

Jolijn83
    Gefeliciteerd met je zwangerschap
    Geniet er van

11. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Jolijn!!! Whaa gefeliciteerd!!! Nou, die is gewoon duidelijk positief hoor. Geeft hoop dat het wel lukt!! #ballonnenslingers

12. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    JA! het kan gewoon @ChanelM !! Dankjewel!

Vandaag uiteraard nog een keertje getest en hij is gelukkig donkerder! Ik zit helemaal in een roes haha

Bijgevoegde bestanden:

13. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    ChanelM. Ik heb geen iedeee. Ze geef wel aan dat de kans groot is op een tweeling. ik heb eitjes Van mezelf. Ik ga kijken wat ze gaan zeggen volgende week..

14. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    gefeliciteerd Jolijn geniet van je zwangerschap

Jolijn83 vindt dit leuk.
  15. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Overduidelijk positief!! Geniet ervan.

Jolijn83 vindt dit leuk.
  16. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    Van harte gefeliciteerd jolijn! Geniet van je zwangerschap! Xxx

Jolijn83 vindt dit leuk.
  17. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hoi dames.

Hoe gaat het met jullie?

18. cdokter

cdokter Bekend lid

14 okt 2014
    573
    160
    43
    NULL
    NULL
    Chanelm
    Hier wel goed.
    Merk dat ik spuiten lastig vindt
    Ben sinsd vrijdag bexig met spuiten maar vindt het echt eng.
    Wel merk dat ik sinds vandaag beetje anders ben denk van de hormonen.
    Moet ook overgeven van de cremespoeling echt vreselijk

Hoe is het met jouw?

19. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @cdokter. Oei wat vervelend zeg. Wat gebruik je gonal f of die andere, puragon (weet niet of ik dat goed geschreven heb) Ik ken dat gevoel, ben ook vreslijk bang betreft dat spuiten. Ga aankomende maand beginnen met gonal f. Brr krijg al de kriebels als ik eraan denk. Ja, de hormonen zijn vreselijk. Eerste maand had ik ook last van de clomid. Maar dat werdt steeds minder in de andere 2 maanden. Ook de pregnyl had ik eerste maand veel last van. Maar de andere 2 maanden weer minder.

Ps. Ik heb jou hier niet zo vaak gezien. Heb je je naam veranderd? Of ben je gewoon een nieuwe dame hier. Sorry daarvoor. Meeste namen van ken ik hier.

Ik zit nog in mijn rustmaand. Waarschijnlijk volgende week mijn menstruatie.

20. oj89

oj89 Actief lid

13 dec 2015
    477
    379
    63
    hoi dames! zaterdag weer pregnyl gespoten, met de juiste naald! wat een verschil haha.
    gister iui gehad, had 2 eitjes aan de linkse kant.
    moet zeggen dat ik gister best pijn had aan de eierstok.
    hopelijk een goed teken:)
    vertellen ze bij jullie eigenlijk altijd meteen het exacte aantal zaadcellen?

hoi cdokter! jou kende ik ook nog niet hihi. ik spuit puregon en het ik kan er inderdaad ook niet aan wennen, het word wel gemakkelijker maar het moment van de spuit erin blijft lastig hihi.
    spannend chanel! ik lees vaker hier op t forum dat ze minder last ervaren van gonal f/puregon dan van de clomid. dus hopelijk is dat bij jou ook zo.

Deel Deze Pagina