hee groningse! hm lastig, ik heb juist het gevoel dat mijn eitjes van zichzelf te groot worden voordat ze springen haha. toen met de cyclus analyse was mijn ei 30mm, was erg groot maar dat kon incidenteel zijn. progesteron waarde waren toen goed dus was goede eisprong. ik denk dan zijn ze niet overrijp? en nu met die cyste zei ze: is het geellichaam dat overblijft na de eisprong? pff ik heb wat raars nu. sinds zondagmorgen bruinverlies. normaal is dit het teken van menstruatie. gister morgen/middag nog een klein beetje( amper een inlegkruisje) en sinds gister middag dus niets meer.... vind dit erg raar ik wacht nog een paar uurtjes met bellen naar het ziekenhuis. weet niet of ik dit nu als een menstruatie moet beschouwen. ben bang als ik te lang wacht en dit was toch mn menstruatie dat ik te laat ben om weer te starten met iui. iemand dit wel eens gehad? heb voor de zekerheid ook n test gedaan maar die is negatief.
Hoi dames, @Groningse1983 Dat is echt heel dapper van jullie. En goed dat jullie samen daarover praten en ook echt jullie gevoelens uiten erover. Maakt jullie alleen maar sterker. Volgens mij kan het wel samen, maar het zal wel zwaar worden. Ik ben ook altijd al fan geweest van adoptie. En ik hoop dat die dag dan ook zeker komt. ongeacht of we kinderen zelf krijgen. Maar op dit moment zijn de kosten voor adoptie aan de hoge kant voor ons. Ik ben benieuwd naar de concive gel. Heb daar ook veel goeds over gehoord. Hopelijk komen jullie samen even bij van alle trammelant en wie weet raak je gewoon lekker onverwacht zwanger. @oj89 Hmm dat is wel vreemd ja, Misschien toch gewoon bellen en even uitleggen. Misschien dat ze een bloedtest kunnen afnemen. Want ja, zou zeker zonde zijn als je deze maand zou moeten missen. @Hebe Ach jee, kan wel begrijpen dat de verdriet weer naar boven komt. Echt een dikke virtuele knuffel. Ben al een tijdje hier niet meer geweest. Ik hoopte op goed nieuws, maar ja, hopen we dat niet allemaal. Vandaag echo gehad. 2 eitjes van 18 en 16 en een paar kleine. Vandaag pregnyl en donderdag de laatste iui. Toevallig had ik mijn eigen behandelarts, heb gelijk met hem besproken dat ik de iui niet meer zie zitten en dat we naar ivf willen gaan. Mocht gelijk een afspraak maken voor een intake gesprek voor ivf die staat op 19 juli. Ik heb echt het gevoel dat iui niks voor ons is en dat onze kansen toch meer bij ivf liggen. Natuurlijk had ik anders gehoopt. Maar ik kijk er (gek genoeg) wel naar uit.
Ik kom even inbreken hoor!! sorry! Ik wilde toch even bijgelezen want ik was benieuwd hoe het met jullie allemaal gaat.... en wil even kort wat zeggen: wat knap van je @groningse ! Om dit te beslissen moet je wel een drempel over.... ik hoop dat jullie wat meer rust krijgen de komende tijd en dat jullie voor je zelf de juiste keuze kunnen maken! Ennnnnnn dat het als je een pleegkindje hebt en het zelf zwanger worden wat los kan laten, dat het dan hopelijk zomaar spontaan lukt. SUCCES! En voor de rest van de meiden in dit topic ook! En nu ga ik hier weer snel weg want ik hoor hier niet meer...
hee chanel! snap dat je er na uitkijkt! voelt toch als: nieuwe ronde nieuwe kansen. hier gister toch ongesteld geworden gelukkig! morgen voor n echo en dan is hopelijk de cyste weg en kunnen we weer verder
Goedemorgen, Hoe is het met iedereen? Nog nieuws? Wat is het stil hier. Ik was er een tijdje niet want wilde er even niet meer zo mee bezig zijn. Maar het blijft kriebelen hé, ook zonder ziekenhuis probeer je verder. En was weer een paar dagen overtijd zonder hormonen. Vooral gisteren begon ik te geloven dat het toch wel zo kon zijn en we hadden nu conceive plus gebruikt. Maar helaas werd ik gisteravond wel ongesteld. En natuurlijk heb je dan ook nog even stille hoop dat het bij een beetje licht rose blijft, innesteling ofzo. Maar het kwam toch wel echt door. Was er even verdrietig van maar daar schiet je ook niks mee op dus we gaan deze ronde gewoon door. En we hebben ons aangemeld bij pleegzorg! We gaan in elk geval het traject doen en dan als we alles doorlopen hebben zien we verder. Of misschien voor die tijd ook wel. Het is best een zware beslissing, en ik hoop dat we er gaandeweg achter komen of het echt bij ons past of niet. Het is niet zoiets dat je per direct beslist, of ja of nee. We lopen met "voors en tegens" rond, maar eens zien hoe we daar na een tijdje in staan. Verder zijn de pups weg en hebben we er nog een over die bij ons blijft . Zowel ik als mijn man zijn in juli jarig en ook onze trouwdag valt in juli. En dan in augustus heerlijk vakantie! Ben daar ook wel aan toe. Hoe is het met jullie? Liefs