Er hoort bij deze test toch een blauw kruis komen? Ik vind deze testen altijd lastig... de cassette test van kruidvat 2 v 5 zijn makkelijker en betrouwbaarder. Ik durf het zo niet te zeggen.. Mijn echo gisteren gaf twee goed groeiende follikels van 10 en 12 mm bm 6.2 mm. Donderdag weer een echo. Zaterdag mss IUI. Nu al twee dagen echt belachelijke hoofdpijn...😟. Spannende week wel..
Heb de andere test ook gedaan Die van 2 voor 5 Meende dat het namelijk die andere was die ok moest kopen
Het zijn inderdaad spuiten. Vanavond al weer de 6de injectie. Ik moet vaker op controle ivm vergroot risico op complicaties. Gisteren al geweest, morgen weer en vrijdag weer. Nog geen follikels te zien gisteren. Hopelijk morgen of vrijdag wel
Oh wauw noukie!!! Meid wat super gaaf!!! Gefeliciteerd!!! Ik ben zo blij voor je!!! Geloof je het zelf al wel?
Nee nog niet helemaal. maar het is ook nog maar net en dit na 2,5 jaar echt zo'n wondertje! nu hopen dat alles goed gaat 27 januari eerste echo dus ben benieuwd
@ lentekind wat spannend. Hopelijk blijft het zo groeien en dan zaterdag al! Anders volgende week? Noukie gelukkig duurt 27 jan niet lang meer. Echt een wonder dit! ! Blijf je hier ook schrijven? Ik ben ook benieuwd naar je echo . @ Rots: ik hoop snel op follikels voor je! Misschien heb ik het gemist maar je zegt al de 6e spuit, dus 6 dagen achter elkaar? Of werkt dat zo niet bij gonal-f? @ Chanel Hoe is het nu met jou? Ik heb vanmorgen tweede echo gehad. Meerdere follikels en eentje van nu 20 mm dus dat is de belangrijkste. Moet vanavond een ovitrelle spuit zetten en dan vrijdag weer iui. Mijn bmslijmvlies was 12 mm dus ook heel goed. Als mijn man zijn zaad nou vrijdag ook nog eens goed is, kloppen die dingen dit keer allemaal wel. En dat hebben we nog niet eerder gehad. Dus wie weet is drie keer dan scheepsrecht
aah spannend zeg die van 20 ziet er goed uit dus! ik blijf hier schrijven inderdaad. zal de komende weken wel iets minderen althans dat probeer ik zodat ik er even niet zoveel mee bezig ben kon gewoon niet slapen zoveel ging er door mijn hoofd vannacht
Hoi dames, Ik was nog even een stille meelezer maar sluit me bij deze ook bij jullie aan als jullie dat goed vinden! Na 2 jaar proberen zitten wij ook in de MMM. IUI met Clomid. Ik ben afgelopen vrijdag gestart met 5 dagen Clomid 100 mg. Het viel me niet mee moet ik zeggen, de 3e dag overviel het me ineens en kon ik alleen huilen en had ik een angstaanval. De rest van de dagen ging het gelukkig wel goed..... Gister de laatste pillen genomen en vrijdag (de 13e) voor het eerst naar het ziekenhuis voor een echo. Ik ben heel benieuwd. Ik hoef maar 1x voor een echo, jullie allemaal 2x lees ik? Ik voel wel duidelijk dat er van alles gebeurd in mijn buik. Dus hoop wel dat het allemaal goed is en geen verloren poging. Allemaal heel veel succes meiden!
Welkom Jolijn! Morgen tweede meting eerste meting op dag 10 was vroeg dus morgen weer als er dan voldoende groei is tellen ze daar op door (gemiddeld 2 mm groei per dag hopen ze) dan zou er zaterdag een IUI kunnen zijn, hoop het zo. Morgen 08:15 aan de beurt. Vandaag weer enorme hoofdpijn en wazig zicht in de avond beetje duizelig. Morgen weer een update. Hoop dat we snel een NOD lijstje kunnen maken..fijne avond dames!
@noukie ja logisch denk ik, zo lang ermee bezig en eigenlijk went het ook, er van alles voor moeten doen. En dan zo ineens toch zwanger! Echt ik ben zo blij voor je . Maar kan me voorstellen dat het ook raar moet zijn. Want je hoopt het altijd maar verwacht het niet. @Jolijn welkom . Tuurlijk mag je hier mee schrijven! Spannend bij jullie ook dus. En ja het is niet niks allemaal en gewoon klote ook wat er allemaal voor moet. Maar ook dat besef dat dat moet. Zal niet de laatste keer zijn dat je dat had, het gaat met ups en downs. Twee keer echo hoeft niet perse, ligt aan je ei-groei. Als het ineens heel hard gaat door een middel krijg je of een ei sprong spuit mee of als het te hard gaat, wordt er gestopt met de behandeling voor die maand. Aan de ene kant fijn dat je hele cyclus dus zo geregeld wordt, aan de andere kant wordt het ook korter in mijn geval.
Inderdaad iedere dag spuiten. En dan tzt de Ovitrelle. Vandaag was er waarschijnlijk 1 follikel te zien. Tweede was niet zeker. Kan ook een nieuwe cyste zijn. Daarom ook bloed moeten laten prikken. Hoop prikjes zo Jij heel veel succes vrijdag! Ik duim voor jullie!
Welkom Jolijn! Dat gevoel van overvallen worden, herken ik wel helaas. Het is allemaal ook niet niks. Maar we weten waar we het voor doen Aantal echo's is afhankelijk van je 'beginsituatie' en hoe je lichaam reageert op de medicatie. Ik moet bijvoorbeeld vanaf cd 7 om de dag voor echocontrole en ook bloedprikken. Jij ook heel veel succes met alles!
Hoi hoi, Update: twee prachtige follikels van 15 en 16,5 mm. Bm is 10mm. Zondag moet ik om 07:00 ovitrelle spuiten en maandag om 12:00 hebben we de eerste IUI. Vind dat nog best spannend, assistent wilde best zaterdag al maar de arts wilde graag pas maandag. Tegen die tijd zijn ze wrs 21 en 23mm of meer... Mocht er een tweede IUI volgen dan krijg ik iets anders dan clomid vanwege de hoofdpijn, wrs ga ik dan ook injecties krijgen.
Goed nieuws! Kan me voorstellen dat je het spannend vindt hoor, zeker de eerste keer als je niet weet wat er gaat gebeuren. Nou ja, dat weet je natuurlijk wel, maar meemaken is nog iets anders Over clomid hoor ik wel vaker dat hoofdpijn vaak voorkomt. Ik spuit gonal en daar had ik de eerste 3 dagen ook flink hoofdpijn van (al ben ik wel migrainepatient, dus waarschijnlijk krijg ik overal hoofdpijn van ). Heel veel succes maandag, komt vast goed!
Gefeliciteerd noukie wat een geweldig nieuws na zon lange tijd!! Ook ik morgen voor de eerste meting ben erg benieuwd wat de clomid heeft gedaan. Heb er gelukkig geen last van gehad (op slecht slapen na) Het wordt mijn eerste iui spannend!! @lentekind2016 dat zijn mooie eitjes! Hopen dat het een goede eerste poging gaat worden!!