Start januari IUI Menopur 75

Discussie in 'MMM clubs' gestart door XXNoukie, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Dat is rot Jolijn :( Ik hoop voor jou dat een ingreep niet nodig is!
    Misschien ter geruststelling: ik doe nu iui met 5 cystes die ik waarschijnlijk al 1,5 jaar heb, terwijl dit inderdaad een contra-indicatie is. Met extra controles, voorzichtige stimulatie en onder begeleiding van een gynaecoloog, durfde ze dat in ons ziekenhuis wel aan (en wij ook). Ik geef het maar aan, zodat je weet dat cystes niet persé een definitief einde hoeven te betekenen.

Heel veel sterkte!

2. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    @ Jolijn: Dikke knuffel! Hoop voor jou dat jullie snel weer kunnen starten met een mooi resultaat!

3. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Dankje Rots,

Dat stelt me enigzins gerust! Ik wacht de uitslag van de MRI af en hoop dat het mee gaat vallen.
    Ik hoop aan de ene kant dat hij er wel uit moet want ik heb al maanden last van rugpijn en buikpijn dus dit zou dat wel verklaren!

Het is allemaal niet niks wat we soms moeten ondergaan als vrouw zijnde!!
    Gelukkig zijn we een sterk geslacht!! ;)

4. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Hoi Jolijn,
    Bij mijn vriendin is de cyste verwijderd twee maanden daarna kon ze verder met haar traject. Ze is nog bezig (meerdere complicaties ook bij manlief...maar geen cystes meer gehad daarna) ze is inmiddels bezig met IVF. Succes meis

5. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Onze eerste IUI is anders verlopen dan gedacht: er zijn geen levende cellen in het semen aangetroffen :( Heel vreemd, aangezien het er bij de laatste controle 44 miljoen waren.... Na overleg met de gyn toch de inseminatie maar gedaan met de gedachte 'er is maar 1 (verdwaald) celletje nodig'. Enorme schok voor ons en we zijn allebei nogal verslagen...
    Maandag moet ik ons eigen ziekenhuis bellen voor een afspraak om het beleid te bepalen. Waarschijnlijk zsm semenonderzoek en een proefopwerking en dan hopen dat het goed is zodat we gewoon verder kunnen met IUI.

6. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Rots wat ontzettend balen zeg! Wat een ontzettend rotgevoel is het toch inmiddels als je zo'n tegenslag krijgt terwijl je net weer goeie hoop hebt dat het allemaal goed gaat komen!
    Heel veel sterkte en ik hoop op een wonder voor je... en anders dat het semenonderzoek positief uitpakt.

liefs

7. XXNoukie

XXNoukie Actief lid

15 nov 2016
    148
    0
    16
    Vrouw
    wat sneu zeg Jolijn! ik hoop dat je geen operatie hoeft en/of dat daarna de IUI zijn werk goed doet :)

Rots voor jullie heeel veel succes en inderdaad er hoeft maar 1 verdwaald celletje tussen te zitten

ik zal wat minder op forum zitten maar ik denk wel aan jullie

8. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Dank je wel, heel lief!

9. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Dank je :) ik lig al de hele dag op de bank om die ene die er misschien is niet te pesten met zwaartekracht :D

10. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hoi dames. Ben even heel druk bezig geweest. Veel problemen gehad in de omgeving. Maar ik ben er weer.

@noukie. Jaaa gefeliciteerd!!! Nou, ben zo blij dat het toch gewoon lekker natuurlijk is gebeurd.

Ik heb alles snel doorgelezen. Maar het waren zoveel berichten ;).

@rots. Vandaag je iui behandeling gehad. Spannend. Ja rust vandaag maar ff lekker uit. En laat je man's soldaten maar even het werk doen ;)

@lentekind. Las ik nou dat je maandag je iui gaat doen. Spannend.

Ik zie nog meer nieuwe namen. Excuseer mij, ik moet echt even weer in komen op het forum.

Even een update van mij. Geen last gehad van de clomid gelukkig. Dacht dat ik wat druk voelde op mijn eierstok, maar nu ik erover nadenk was het misschien niks. Vandaag naar het ziekenhuis geweest voor de eerste follikelmeting. Het ging wel heel snel bij mij en de vrouw zei ook bijna niks. Dus dat vindt ik wel vreemd. Enigste wat ik weet is dat ze zei dat er een ei was van 13 mm. Was in 5 min alweer weg. Maandag weer terug komen en deze keer ga ik wel wat meer vragen stellen.

Ik ben zo nieuw dus ik had geen idee wat ik dus kan vragen. Maar ik heb hier wel het een en ander gelezen. Over de bm dikte enzo. Dus die vragen ga ik maar ook even stellen.

Zit hier wel met zoveel stress dat ik bijna de behandeling op stop had gezet. Gelukkig heb ik een lieve schoonmoeder die me zei dat ik gewoon door moest gaan.

11. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Jeetje Rots, wat een teleurstelling.. vreemd dat er ineens geen zwemmers zijn..sterkte en hopelijk idd een verdwaalde zwemmer die zijn weg vindt. Net de gebruiksaanwijzing vd ovitrelle nog even doorgenomen..echt vroeg op morgen Haha..

12. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat ontzettend rot rots! Wat een teleurstelling, daar denk je van te voren echt niet aan natuurlijk.. Hopen op een wonder deze poging en anders dat dit een eenmalige rotuitslag was en volgende keer allee weer 'normaal' is.

Knuffel

13. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Nou spuit gezet vanmorgen, blijkbaar vond ik het onbewust toch wel spannend want net na het zetten brak het koudzweet me uit en dacht ik even tegen de vlakte te gaan in de badkamer..😂 Nu paar uur later trekt het wel op de spuitplek. Verder gelukkig (nog) nergens last van.
    Sterfdag van mijn papa vandaag, vreemde dag dus... tot morgen. X

14. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Goed gedaan lentekind!

Sterkte vandaag ik weet uit ervaring hoe moeilijk dat soort dagen zijn xxxx

15. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @rots. Oh jee wat vervelend. Heb net even goed gelezen. Wel vreemd dat er nu opeens geen zwemmers zijn. Hoop ook echt dat er 1 tussen zit.

@lentekind. Sterkte vandaag.

16. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    @chanelm zie dat jij morgen ook moet voor een tweede meting? Wat zagen ze bij jou eerste meting? Ben erg benieuwd hoe het er morgen bij me uitziet

17. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Dank je wel!

18. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Nee, dit hadden we niet (meer) zien aankomen. Hopelijk was het een momentopname. Bedankt voor het meeleven :)

19. Rots

Rots Actief lid

30 mei 2016
    416
    238
    43
    Dank je wel!

20. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hoi chantal.

Ze zag een ei van 13 mm. Meer weet ik eigenlijk ook niet. Ze was een vrouw van weinig woorden. Morgen ga ik haar een heleboel vragen stellen.

Succes morgen hopelijk zie je een paar mooie eitjes.

Deel Deze Pagina