Start januari IUI Menopur 75

Discussie in 'MMM clubs' gestart door XXNoukie, 20 dec 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Hoi allemaal,

Wat een berichten. Net alles bij gelezen. Wel fijn dat dit forum zo actief is. Het is niet niks om dit allemaal mee te maken en het is goed om gelijkgestemden te treffen, hoe rot ik het ook vind voor iedereen ben ik toch ook blij er niet alleen in te staan. Klinkt dat nu heel egoïstisch of toch ook wel herkenbaar?

Jolijn, meid wat heftig. Ik hoop dat het of zelf weg gaat of dat je er anders snel met een simpele ingreep vanaf bent. En dan snel verder kunt met iui. Dikke knuffel voor jou!

Rots, wat gek ineens. Misschien een rare vraag maar was jouw vriend/man alleen in de herenkamer? De reden dat ik dat vraag is omdat hoogst waarschijnlijk dat wel zo was bij mijn man. De eerste keer waren het er na opwerken 4 miljoen, en toen was ik mee met hem. De tweede keer waren het er maar 450.000 en was hij alleen. Hij schaamde zich tegenover de zuster en vond alles zo kaal en klinisch. De derde keer (eer gisteren) ben ik weer mee naar binnen geweest en waren het er wel weer twee miljoen. Bij mijn man had het dus echt een aanwijsbare reden toen het zo weinig was.. Namelijk niks geen opwinding. En dat heeft dus veel invloed!

Chanel en chantal veel succes morgen! Ideaal is volgens ons ziekenhuis tussen 18-20 mm. Dan nog twee dagen daarna de iui en dan zijn ze nog groter. Grote kans dat ze dan morgen bij jullie al rond de 18 of 20 mm zijn en je dan woensdag de iui hebt, toch?

Hier nu de eerste week van de wachtweken in.. Wij hebben afgelopen vrijdag de 13e (ja, ja haha) onze derde iui gehad. Ook om dat wachten ben ik zo blij met dit forum!

2. Groningse1983

Groningse1983 Actief lid

21 nov 2015
    172
    7
    18
    Lentekind, ja dat had ik eerst ook met dat spuiten. Zo spannend maar ook alles bij elkaar volgens mij waardoor je je ineens zo voelt. Gek dat dat op je vader 's sterfdag is. Sterkte vandaag nog even. Mijn vader is ook overleden.

3. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam

Wat raar! Zou ik ook doen!!
    De arts die mij hielp had haar dag niet en was niet erg vriendelijk.. Ook zij zei weinig dus ik maar vragen hihi.
    Hoop det ik morgen iemand anders heb.

Succes!

4. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Dank je Groningse, inderdaad vreemde dag. Twee jaar vandaag blijft vreemd en oneerlijk dat hij er niet meer is..
    vanmiddag eerste test gedaan, vet positief, ovitrelle doet zn werk dus. Nu over een paar dagen weer en hopen dat deze snel lichter wordt/verdwijnt en dan hopelijk weer dikker wordt vanaf 9dpo.. je moet iets om de wachtweken door te komen. Trusten ik ga naar bed wekker om 06:30..

5. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Wat spannend voor je meid! Hoop voor je!
    Vrijdag waren ze al 15,19 en 21 mm dus ben erg benieuwd hoe groot zometeen. Moet om 0950 uur. Wel al steken in onderbuik dus denk dat ze al goed gegroeid zijn. Hoop niet dat ze alledrie enorm zijn want dan wordt behandeling misschien gestaakt.

Ik laat het weten!

6. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    Hoi dames. Vandaag geweest en mijn ei was 16mm en bm was 8 cm/mm kweenie niet meer wat ze zei. Haha. Aanstaande woensdag pregnyl zetten om 10 uur en vrijdag gaan we onze eerste iui doen. Zooo spannend. Mijn dosis voor clomid is omhoog gezet, voor de volgende keer. Als het niet gelukt is. Deze keer was er maar 1 ei en ze willen graag minimaal 2 hebben. Vandaar hogere dosis.

Moet zeggen dat ik nu wel een beetje zenuwachtig wordt hoor.

7. Lentekind2016

Lentekind2016 Actief lid

29 jul 2015
    160
    45
    28
    Leerkracht
    Den Bosch
    Hoi dames,

Eerste IUI achter de rug. Voelde vannacht mijn eitjes al springen...dus die Ovitrelle had helemaal geen zin.. echo bevestigde het dus daarna snel de 13miljien goede zwemmers erop losgelaten. Two-week-wait is begonnen.. nu vooral moe en beetje beurs.. folder meegekregen voor evt volgende keer, dan krijg ik fsh-injecties puregon. Zou nu graag willen weten wat er gebeurd in mijn lijf.. Hoop zo dat het niet te laat was...gelukkig lagen er al wat zwemmers klaar..

8. ChanelM

ChanelM Actief lid

14 dec 2016
    479
    111
    43
    @lentekind. Spannend!! Ja nu 2 weken lang op het wachtbankje. Fingers crossed!!

9. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dames mag ik mee kletsen ?

Januari mijn eerste IUI zonder hormonen eigen cyclus

Aankomende woensdag follikel meting ben benieuwd

10. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Zijn rotdagen, ik weet het helaas ook uit ervaring, maar dan mijn moeder. Soms wens ik echt dat ze er nog was, helemaal in deze periode van mijn leven, heb haar echt nodig merk ik, maar dat zal iedereen wel willen die iemand moet missen. Kon het maar.... Maar goed, je zit inmiddels op het wachtbankje, heel veeel succes!! Maak jezelf niet gek, al is dat moeilijk haha

11. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    Dankjewel! Lief! Het duurde even voordat ik actief deel ging nemen op dit forum maar ik vind het nu toch ook wel heel fijn! Al die steun die je krijgt en elkaar er doorheen slepen voelt goed.

Ik heb inmiddels wel echt het gevoel dat of het nou hoeft of niet, ik de cyste er wel heel graag uit wil. Het voelt gewoon niet fijn dat er iets zit wat er niet hoort en als het idd de reden is van mijn buik en rugpijn dan wil ik er graag vanaf. Ik weet dat mijn eierstok hiermee beschadigd kan worden maar misschien heb ik het er zelfs wel voor over. Heb stiekem wel een beetje het gevoel dat dit toch een belemmering is en ik heb gelezen dat 1 eierstok ook heel goed kan.

Even afwachten hoe het eruit ziet en wat er moet gebeuren.

We hebben het vandaag wel allemaal aan mijn schoonouders vertelt, ik vond het heel moeilijk maar ik kan zo goed met deze mensen en ik weet dat voor mijn schoonvader mij heel goed kan steunen.

Heel veel succes op het wachtbankje!!

12. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    goed nieuws evengoed dus! succes!
    Hoe hoog was je dosis van de clomid?

Ik reageerde best wel heftig op de Clomid (100mg) dus als het cysteverhaal afgesloten is en we weer verder gaan dan ga ik over op de injecties.

Succes deze spannende week!

13. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL

Welkom!!! en voor jou ook allemaal spannend! Succes en veel geluk woensdag!

14. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    @lentekind2016: spannend zeg!! Ging de iui zelf goed?

@Jolijn83: Daar dacht ik ook nog aan, wellicht dat het mede door de cyste niet lukt om zwanger te raken? Of zal dat niet?

@baby2017: Welkom en spannend woensdag!

@chanelM: Hopen det je ei nog even mooi doorgroeit:) Spannend!

Vanmorgen ben ik voor de tweede meting geweest. Vrijdag had ik drie follikels van 15,19 en 21 mm en vandaag weer 15,21 en 22,5 mm. De kleinste is hetzelfde gebleven dus zal niet mee doen in de race maar dat is juist wel goed. Ik heb dus twee eitjes die kans maken:)
    Baarmoedeslijmvlies was nog maar 5 mm dus dat houden ze even in de gaten ze willen graag 7 mm zien. Waarschijnlijk door wat extra echo's nog komende week/volgende week. Vanavond om 2300 uur pregnyl zetten en woensdag om 1530 IUI! Kon ook in de ochtend naar dan kan mijn vriend er biet bij zijn dus dat vond ik niet fijn.

Vind het allemaal erg spannend en heb heel veel hoop voor deze eerste keer! Aan de ene kant goed maar is ook extra rot als het niet lukt natuurlijk..

Fijne avobd allemaal!

15. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dank je wel dames,

Hoop dat wij allemaal zwanger raken.

16. Jolijn83

Jolijn83 Actief lid

16 nov 2016
    199
    58
    28
    Vrouw
    NULL
    De gyn zei dat het niet uit hoeft te maken en dat ze hem het liefste laten zitten omdat het risico dat de eierstok beschadigd en of eruit moet groot is. We zullen het zien.

Ziet er allemaal keurig uit Chan!! Super nieuws! ik ga zoooo hard duimen voor je! xxx

17. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw
    Dames ik vroeg mij eigenlijk af hoeveel follikelmetingen krijg je voor de IUI. Ik krijg iui in eigen cyclus

18. 1986CHANTAL

1986CHANTAL Fanatiek lid

12 mei 2014
    1.767
    760
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Weet niet of het voor jou dan ook geld maar ik heb er nu twee grhad.

19. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Op welke cyclusdagen heb jij het gehad ?
    Krijg jij ook IUI in eigen cyclus ?

20. Baby2017

Baby2017 Fanatiek lid

27 aug 2014
    1.399
    37
    48
    Vrouw

Hou chanelM,

Heb jij ook IUI in eigen cyclus ?

Deel Deze Pagina