@chantal: IUI zelf ging goed, in de avond wel krampen en best moe. Fijn om onder dames te zijn die hetzelfde doormaken zij het ieder in hun eigen tempo. Zou graag even doorspoelen naar eind januari.. Trusten dames ik ga maar eens slapen zo...
@baby2017, hoi welkom gezellig dat je gaat mee praten. Veel succes woensdag. Ik heb er 2 gehad. Maar ik denk dat het voornamelijk aan je eitjes ligt, kwa grootte. Ik heb clomid gehad 50 mg. Mocht deze ronde niet lukken krijg ik 100mg. @jolie, ik kreeg 50 mg clomid. Maar ik heb zelf het gevoel dat dit gewoon mijn eigen cyclus is. Gewoon 1 eitje en die groeit, voor mij doende, gewoon. Ze zag wel ook hele kleine blaasjes maar die waren zo klein. Een vraagje..komt het door de clomid kwa dosis dat je cystes heb gekregen of is dat iets wat gewoon random kan gebeuren. Ik ben trouwens ook maar 1 eileider. Al sinds 2009. Mijn andere eierstok heeft het signaal opgevangen. Ze zagen ook eerst aan de kant zonder eileider dat daar iets zou groeien. Maar vandaag zagen ze dat die ook gewoon weer weg was. @chantal, spannend. 2 eitjes die op je wachten. Woensdags spannend!!! Ja het is zeker een teleurstelling als het niet lukt. Maar we geven nog niet op he. (Mocht hef niet gelukt zijn he) maar we hopen op mooie testen. @lentekind, bloedde je na afloop? Sorry voor de rare vraag. Ik ben zelf eigenlijk wel een beetje bang en zenuwachtig tegelijkertijd. Weet nog dat ik de bij de baarmoederfoto (volgens mij noemen ze het hsg. Weet het niet zeker meer) extreem veel pijn had. Zo erg dat ik gewoon moest huilen. En ik had niet eens verklevingen. Maar rust lekker uit. Als dat natuurlijk wel lukt. Aangezien je al 2 fantastische dochters heb
Dank je wel ChanelM, Hoo dat allemaal niet meer nodig is en dat wij gewoon zwanger raken. Ik begin met eerste IUI zonder hormonen eigen cyclus wel ovitrelle voor eisprong
Gisteravond om 2300 uur de pregnyl gezet. Vond het mengen spannender dan het prikken en ik voelde er weinig van. Nu wel een zere plek op m'n buik. Net een ovulatietest gedaan eb is al goed gekleurd dus denk dat we morgen goed zitten met de iui. Weten jullie of een ovulatietest nu sneller positief wordt om er hcg in je lijf zit door de pregnyl? Fijne dag allemaal!
De pregnyl zorgt tot 10 dagen na het zetten voor zowel positieve ovulatietesten alsook positieve zwangerschaptesten... ik test nu iedere dag om te kijken wanneer het streepje lichter wordt..hopelijk wordt de lijn dan weer dikker na een dag of 11-12 na IUI.. Ik heb vandaag last van beetje buikpijn, bm voelt zwaar en zeurt een beetje. Ik had na de IUI een beetje bloedverlies..doorbloeding is beter dus vloei je wat sneller.. was met terughalen vh slangetje. @baby: het is ook spannend. De IUI is echt minder heftig dan de HSG..hè kan evt een paracetamol vooraf nemen maar het is mentaal spannender dan fysiek.. succes!
Allemaal heel spannend. Morgen mag ik de pregnyl gaan zetten om 22.00. Wel vertelde de vrouw dat ze van vele vrouwen heeft gehoord dat de pregnyl kan branden.
Even off topic. Had me laten pendelen via het forum. Mijn vraag was wanneer ik zwanger zou worden en/of ik wel zwanger zou worden. Kreeg als antwoord februari 2017. Nou, ik hoop dat het een voorspelling mag zijn die waar gaat komen.
Ik heb het een half uur van te voren uit de koelkast gehaald en bij mij voelde het absoluut niet vervelend! Nu wel beurs gevoel
Hoi allen, Ik hoop dat ik ook met jullie mee mag kletsen want ik begin in maart pas met iui. Ik vind het wel heel spannend dus ik lees al (stiekem) mee met jullie ervaringen. Is dat ok? Ik heb zelf geen cyclus dus ik spuit nu met gonal f om een cyclus te krijgen maar na bijna een jaar nog geen succes dus iui is de volgende stap na onze vakantie. Wat spannend om te lezen dat de eerste op t wachtbankje zit! Maar wat vervelend om te lezen over cystes en verminderde zaadkwaliteit. Dat kan er ook nog bovenop komen dus. Ik hoop wel dat jullie snel verder kunnen! Wachten duurt al zo lang. Succes allemaal en hopelijk hebben jullie geen bezwaar tegen mijn meelezen/schrijven!
Natuurlijk niet! Misschien wel een idee om het groepje nu te sluiten zodat het niet heel groot wordt? We kunnen er ook een besloten groep van maken als jullie dat ik vinden? Spannend ook voor jou! Heb je PCOS?
Ja klopt, ik heb inderdaad PCOS en daardoor helemaal geen eigen cyclus. Fijn dat ik mee mag kletsen maar als anders toch bezwaar hebben gewoon zeggen. Inderdaad spannend wat komen gaat met de iui! Ik ben nogal een controlefreak en nu heb ik nergens controle over!
Welkom Bloem tuurlijk kun je meekletsen..Zou mooi zijn als iedereen deze maand zwanger raakt maar 10-15%kans dat ik zwanger raak deze maand denk ik dat ik hier nog wel even zit...👍😊
Ja hoop dat niemand van jullie r meer is in maart! Dat zou een goed slagingspercentage zijn! Maar inderdaad ik schrok heel erg van die echte slagingskans!
Dames eerste NOD lijstje kan van start, graag lijstje aanvullen: zwanger XXNoukie 27-1 eerste echo Nina eerste echo NOD Groningse1983, 29-1 Lentekind, 29-1 ChanelM Jeshh Rots Jolijn 1986Chantal Baby2017 Bloem2
De HSG was bij mij ook ontzettend pijnlijk, nooit meer! Maar de IUI is echt een eitje. Vergelijk het met een inwendige echo. Meer is het echt niet!
zwanger XXNoukie 27-1 eerste echo Nina eerste echo NOD Groningse1983, 29-1 Lentekind, 29-1 ChanelM Jeshh - 19-1 Rots Jolijn 1986Chantal Baby2017 Bloem2 ------ Leuk om mee te kletsen hier! Ik heb overmorgen mijn NOD, weet niet of mijn lijf me deze cyclus voor de gek houdt, voel vanalles maar toch ook anders dan alle andere rondes. Ik ben van plan om morgenvroeg te testen, als ik dan nog niet ongesteld ben Spannend!
zwanger XXNoukie 27-1 eerste echo Nina eerste echo NOD Groningse1983, 29-1 Lentekind, 29-1 ChanelM Jeshh - 19-1 Rots Jolijn 1986Chantal 31-1 Baby2017 Bloem2
zwanger XXNoukie 27-1 eerste echo Nina eerste echo NOD Groningse1983, 29-1 Lentekind, 29-1 ChanelM Jeshh - 19-1 Rots Jolijn 1-2 (met clomid maar zonder IUI door Cyste, wel 2 follikels gezien) 1986Chantal 31-1 Baby2017 Bloem2