Wie heeft er nog meer een week voor de menstruatie al bloedverlies. Echt om gek van te worden. En alles is al onderzocht. Artsen weten dus niet waardoor het komt. Herkenbaar?
Ik had het toen en de ene maand dat ik het niet had was ik zwanger van mijn zoontje. Nu alweer even bezig voor een brusje en zijn er nu achter dat mijn hormonen te laag zijn in het tweede deel van mijn menstruatie en ik daarom niet zwanger word. Vandaar ook het bloed verlies. Maar volgens mij ben ik jou al vaker tegen gekomen hier en ben jij al langer bezig?! Is dit bij jou uitgezocht? Of het ook niet aan jou hormonen ligt in het tweede deel van de cyclus?
Hoi MsGrey Bij mij zijn mijn hormonen al meerdere keren onderzocht Pas ook nog bloed laten afnemen, volgens de gyn zag alles er goed uit in het bloed... Zelf blijf ik er geen goed gevoel bij hebben ik ga dit dus nogmaals gesprekken binnenkort Ik weet wel dat een gyn twee jaar geleden zei dat mijn progesteron op het randje was de tweede helft in de cyclus, maar daar kunnen ze verder vrij weinig aan doen alleen utrogestan na een terugplaatsing en dat gebruik ik dan ook als ik in een traject zit. Ik zit inderdaad al 7 jaar in de mmm😞 Krijg jij hier wat voor nu ze weten dat het aan je hormonen ligt de tweede helft van je cyclus?
Wat vreemd want dan hebben wij hetzelfde. Progesteron te laag en na onderzoeken zijn ze er bij mij achter dat als ik clomid gebruik dag 3 tm 7 ik een krachtigere eisprong heb (eisprong was prima maar wordt er krachtiger door) daardoor komt er wel progesteron vrij na de eisprong. Door mijn eerste stuk aan te pakken, die eigenlijk gewoon goed was dus, is mijn tweede stuk ook beter. Alleen mijn tweede gedeelte aanpakken werkte bij mij niet.
In Dusseldorf ondersteunen ze het 2e deel met een neusspray, deze neem je direct na de TP. Of met 3x 1500 pregnyl. Bij verse TP's is het 2e deel van mijn cyclus ook niet goed. Ik werd ook altijd bij een verse TP (4x) een week eerder ongesteld. Ben je in NL onder behandeling? Wellicht een optie voor je om het in Dusseldorf of Gent te laten nakijken? Daar zijn ze veel verder. In NL waren ze bij helemaal niet meewerkend. Het was gewoon pech hebben zeiden ze.
Msgrey Gebruik jij dan elke maand nu clomid? En hoe hebben ze dan ondekt dat ze bij jou het eerste deel van de cyclus moeten aanpakken Als ik in een natuurlijke cyclus zit heb dit dus altijd bloedverlies een week voor de menstruatie in een traject heb ik dit niet omdat ik dan utrogestan gebruik Heb nu alleen het idee dat we nooit een natuurlijke kans hebben
Danimaxim Ik zit sinds kort in Belgie ga dit nog eens bespreken. Hier was wel pas mijn bloed onderzocht en geen bijzonderheden zei de arts. Ga dit toch nog eens navragen In NL zeiden ze inderdaad dat er niet veel mee gedaan kon worden Dit is gewoon mijn cyclus...
Ik gebruik daar clomid voor ja. Zijn ze achter gekomen na onderzoeken, echo's en steeds uitproberen. In 2013 is mijn zoontje geboren. Nu alweer even bezig voor een brusje maar in juni weer in de mmm en toen was het probleem zo aangepakt weer met clomid. Als ze eenmaal.weten dat dat je probleem is en dat een bepaalde behandeling werkt dan beginnen ze daar met een tweede kindje ook meteen mee. Dat jaar van 2014 en juni 2015 hebben wij zelf geprobeerd en was ik oom steeds week van te voren al ongesteld. Misschien kunnen ze het eens proberen bij jou? Na al die jaren kan een maandje proberen wel lijkt mij? Ik ben natuurlijk geen dokter.