Dit wisten we natuurlijk allang al, maar hier word je toch blij van? Kan borstvoeding je slimmer maken? - Universiteit van Nederland - VK
Oh god, Inderdaad! Is het een excuus als ik drie dingen tegelijk deed? Ik heb ook maar zes maanden borstvoeding gehad. Dat verklaart het vast .
Heb 9 maanden borstvoeding gehad maar ik zie nix geks aan die zin? Fijn om weer een bevestiging te krijgen dat we het goed doen!
*breekt in* uhhh.. die zin klopt volgens mij gewoon voeg geen t toe als het onderwerp ik is: ik maak / ik word, maak ik / word ik voeg geen t toe als het onderwerp jij/je is én achter de persoonsvorm staat: maak jij / word jij voeg wél een t toe als het onderwerp jij/je is én vóór de persoonsvorm staat: jij maakt / jij wordt voeg wél een t toe als het onderwerp u is: u maakt / maakt u, u wordt / wordt u voeg wél een t toe als het onderwerp een derde persoon is *breekt uit*
Jup. Als je achter het werkwoord staat. Is deze hetzelfde als bij ik. Dus dat is genoeg borstvoeding geweest!
Maar helaas! 'Voordelen van borstvoeding worden overschat' | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Ik zal er toch geen druppel minder om geven, hoor!
Nu.nl heeft het wat gechargeerd gebracht. Op langere termijn zijn de voordelen waarschijnlijk minder groot dan gedacht, maar op korte termijn is het voordeel van antistoffen en dergelijke wel aanwezig. Maar goed, voor mij is de voornaamste reden nog steeds dat ik het prettig, goed, gezond en vooral heel leuk vindt. En dat laatste kan geen onderzoek tegenop.
Helemaal mee eens! Mijn zoontje is nu mooi NIET ziek en ik en mijn man wel. Onze dochter had het virus al eerder. Maar hij krijgt fijn mijn antistoffen! En het is fijn, makkelijk, gratis en geeft intiem contact!
Nu.nl en, in het kwadraat De Televaag.nl Voor al uw anti-bv artikelen+reacties. Echt bijzonder apart,laatst kwam er weer een onderzoek uit dat in positieve zin bv als eindconclusie had. Dat zie je dan niet terug. Maar iets dat in "negatieve" zin met bv te maken heeft,ze weten niet hoe snel ze dat kunnen plaatsen. Lekker objectieve journalistiek....not